Pov Daniël
Vandaag is een belangrijke dag. Ik ga een verlovingsring voor Don uitkiezen. Het spookt al maanden door mijn hoofd om hem ten huwelijk te vragen en nu komt het steeds dichterbij. Ik vind het spannend, maar ook heel erg leuk.Eenmaal in de juwelierszaak aangekomen kijk ik mijn ogen uit. In de vitrines liggen talloze mooie ringen. Hoe ga ik hier nou een van uitkiezen? "Hallo, kan ik u helpen?" vraagt een man, die net naar me toegelopen is. "Ja, ik zoek een verlovingsring." Hij glimlacht meteen naar me.
"Dan hebben we ook nog deze, maar die is wel wat duurder." De man laat een zilveren ring zien met een blauw steentje. "Ja, dit wordt 'm." "Zekerweten?" Ik knik vastberaden. "Mooi!" Ik vertel welke ringmaat ik wil hebben. De man pakt de ring vast en loop ermee naar de kassa. Hij laat een paar doosjes zien. Uiteindelijk kies ik voor een matzwarte. "Dat wordt dan zevenhonderdvijftig euro." Terwijl ik betaal stopt de man de ring in het doosje en daarna doet hij 'm in een plastic tasje. "Veel plezier ermee!" "Bedankt." zeg ik vrolijk. Met een glimlach op mijn gezicht loop ik de winkel uit. Ik weet zeker dat Don deze ring perfect gaat vinden.
Ik merk dat Don me tegen zich aan heeft getrokken. Hij laat zijn hoofd op mijn borst rusten en een tevreden glimlach is te zien op zijn gezicht. Ik veeg een pluk haar uit zijn gezicht. Hij kijkt omhoog en ik begin te glimlachen. "Daniël, ik hou zoveel van je." Ik druk mijn lippen op de zijne. "Ik hou ook van jou, zo ontzettend veel."
AH IK TYPTE BIJNA 'Harry, ik hou zoveel van je.' IK BEN MISSCHIEN IETS TE OBSESSED MET HARRY STYLES HAHA
Pov Don
We lopen weer verder. Ik voel me zo gelukkig. Ik ga trouwen met Daniël, de liefde van mijn leven. Mijn dag kan niet meer stuk. Op dit moment kan je me niet gelukkiger maken.Het wordt langzaamaan donker, dus we lopen terug naar de auto. Na een tijdje te hebben gereden, voel ik mijn ogen dichtvallen. "Slaaplekker Don." fluistert Daniël, terwijl hij met z'n hand over mijn been wrijft. Ik hoor hem nog zachtjes meezingen met de muziek die opstaat, tot ik uiteindelijk in slaap val.
*Warning: Smut*
"Schatje, word wakker." Ik open mijn ogen en zie dat ik op bed lig. Daniël hangt boven mij. "Wa-" Hij gaat op mij liggen. Daniël begint heen en weer te bewegen. Ik kreun zachtjes. Al onze kleren zijn nog aan, maar ik voel Daniël's stijve door onze broeken heen. "Uit." hijg ik, terwijl ik naar mijn broek wijs. Ik probeer hem naar beneden te trekken. "Niet zo snel baby." Daniël trekt zijn eigen kleren uit en daarna de mijne. Ik zucht van opluchting. "Vind je het goed als ik je ga berijden?" Ik knik snel. Daniël laat zich op mijn pik zakken. Hij begint meteen te bewegen en ik kreun hard. "Ah, oh fuck. Daniël, Daniël!" Hij gaat weer van me af en komt naar me liggen. "Fuck Don, dat voelde goed." hijgt hij. "Eens." "Nu gaan we slapen." Net nadat Daniël dat gezegd heeft, val ik weer in slaap.
*Einde smut*
*Een jaar later*
Vandaag is de dag. Ik ga trouwen met Daniël! Ik ben zo hypet! Samen met Jeremy, Link, Milan, mijn broer en mijn moeder heb ik een pak uitgekozen. Ik draag een wit overhemd, met daaroverheen een donkerblauw colbert en een broek in dezelfde kleur. Daarbij heb ik ook een rode stropdas.
Een paar uur later sta ik voor de deur. De deur van de trouwzaal. Ik ben zenuwachtig, hoe zal Daniël eruitzien? Mijn moeder haakt haar arm in die van mij. "Don, het komt goed." Ik geef een kort knikje en dan gaat de deur open. We lopen naar binnen. De hele zaal zit vol met familie en vrienden. Ik kijk met veel verbazing naar de hoeveelheid mensen. Zodra ik recht voor me kijk, zie ik Daniël staan. Hij glimlacht lief naar me, waardoor ik smelt vanbinnen. Het liefst zou ik nu naar hem toe willen rennen. Helaas kan dat niet, dus in plaats van rennen loop ik rustig naar hem toe. Mijn moeder gaat op haar plek zitten en ik ga tegenover Daniël staan. Ik bekijk hem van top tot teen. Daniël heeft een donkergrijs colbertje aan, met daaronder een wit overhemd en net als mij een rode stropdas. "Je bent zo mooi." fluister ik. "Dat ben ik toch altijd?" zegt Daniël met een lage en zwoele stem. Ik grinnik zachtjes. "Jij bent ook mooi Don, altijd." Ik glimlach naar hem. We gaan zitten. "Welkom allemaal! Vandaag zijn we bijeengekomen voor de bruiloft van Daniël en Don. Ik zal beginnen met een speech." zegt de trouwambtenaar. Nou ja ik noem hem liever bij zijn naam: Rudi. Daniël en ik wilden onze bruiloft speciaal maken, dus hebben we gekozen voor een trouwambtenaar die we allebei goed kennen. Het was even nadenken, maar uiteindelijk kwamen we uit bij Rudi. Toen we hem vroegen of hij de trouwambtenaar wilde zijn, werd hij gelijk enthousiast.
Na de speech is het tijd voor het officiëlere gedeelte van de bruiloft. "Jullie zijn voor mij verschenen, om, in tegenwoordigheid van ons allen te verklaren dat je bereid bent je aan de wettelijke verplichtingen te houden. Ik verzoek de aanstaande echtgenoten op te staan, elkaar de rechterhand te geven en mijn vraag te beantwoorden: Don Antonius Plevier, verklaart u Daniël Otto Peterson aan te nemen tot uw wettige echtgenoot en belooft u getrouw alle plichten te zullen vervullen, die door de Wet aan de huwelijkse staat worden verbonden? Wat is daarop uw antwoord?" "Ja." Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Daniël Otto Peterson, verklaart u Don Antonius Plevier aan te nemen tot uw wettige echtgenoot en belooft u getrouw alle plichten te zullen vervullen, die door de Wet aan de huwelijkse staat worden verbonden? Wat is daarop uw antwoord?" "Ja." Ook Daniël heeft een grote glimlach op zijn gezicht. Hij pakt de ring vast en schuift hem om mijn vinger. Daarna doe ik hetzelfde bij hem. "Als ambtenaar verklaar ik, dat Don en Daniël vanaf dit moment door de echt aan elkaar zijn verbonden. Jullie mogen elkaar een kus geven." Ik druk mijn lippen meteen op die van Daniël. Voor een paar seconden hoor ik iedereen klappen, maar dat geluid vervaagt al snel. Ik heb alleen aandacht voor Daniël. Zodra ik hem begin te zoenen en mijn tong tegen zijn lippen duw, laat Daniël me los. "Don, het was alleen een kus." Hij grinnikt. "Vanavond krijg je meer. Vanavond krijg je alles wat je krijgen kan." fluistert Daniël in mijn oor. Ik glimlach naar hem. Daniël, Rudi, de getuigen en ik ondertekenen de trouwakte. Dat betekend dat ik nu officieel met Daniël getrouwd ben!
We worden door een chauffeur in een mooie auto naar de feest locatie gebracht. Na heel veel handen geschud te hebben, gaan we taart eten. Daarna is het tijd voor het avondeten. De dag gaat snel voorbij, want even later sta ik met Daniël op de dansvloer. Er komt een zwoel nummer op. We hebben elkaars handen vast en bewegen langzaam mee met de muziek. "Deze dag is perfect." fluister ik. "Ik hou echt zoveel van je Don." Ik glimlach. Daniël drukt zijn lippen op de mijne. Om ons heen hoor ik wat mensen zeggen dat we schattig zijn, maar kort daarna hoor ik het al niet meer. Nu heb ik even alleen tijd voor Daniël. Zijn tong raakt de mijne en ik voel de vlinders in mijn buik helemaal wild gaan. We hebben dit al zo vaak gedaan, maar toch blijft het elke keer weer speciaal voelen. "Eigenlijk zou ik al wel weer naar huis willen, dan hebben we wat privacy." Ik grinnik en knik. "Tja, het is een beetje raar als we als eerst naar huis gaan op onze eigen bruiloft." We lachen allebei.
Na een lange, vermoeiende en hele leuke dag is het dan eindelijk tijd om naar huis te gaan.
JE LEEST
Arv (ON HOLD)
Fanfiction(Wordt momenteel herschreven. Het boek wordt ook nog een keer afgeschreven, maar wanneer dat gaat zijn, geen idee) Arvy gaat door een zware periode heen. Hij ziet het niet meer zitten. Hij wilt een vriend die echt voor hem klaarstaat. Steeds vaker s...