Pov Arvy
Ik wil hun geluk niet verpesten. Don gaat al wekenlang vreemd en dat is mijn schuld. Hij kan zich nu focussen op zijn relatie met Daniël en niet op mij. Over Daniël gesproken, ik wou dat ik hem was. Ik ben jaloers. Ik zou degene moeten zijn die een relatie met Don heeft, ik zou met hem moeten knuffelen, hem zoenen, het met hem doen. Die kut Daniël mag dat doen en ik niet. Nou ja, ik heb Don wel vaker geknuffeld en gezoend. We hebben zelfs een keer intiem gedaan. Maar we hebben het nooit echt gedaan. Met mijn handen in mijn zakken loop ik naar mijn auto. Doei Don, ik zie je ooit wel weer.Pov Don
Verslagen zit ik op de bank. Ineens is hij weg. Ik mis hem nu al. Bijna zonder dat ik het doorheb pak ik mijn telefoon uit mijn zak. Daniël, hem heb ik nu nodig. "Hey Daan." "Hey Don, wat is er? Je klinkt niet heel vrolijk." "Kun je naar me toekomen?" "Natuurlijk! Ik ben er zo snel mogelijk." "Tot zo." mompel ik nog en daarna hang ik op."Lieverd, wat is er aan de hand?" Daniël komt net binnen. Hij heeft de sleutel van mijn appartement, dat vond ik wel handig. Ik zit op de bank, met mijn knieën tegen mijn buik. Tranen stromen over mijn wangen. Daniël gaat naast mij zitten en slaat een arm om mij heen. Hij trekt mij op zijn schoot en kust mijn wang. Ik hou ervan dat Daniël altijd precies weet wat hij moet doen om mij te troosten. Hij haalt zijn handen door mijn haar en geeft wat kusjes op mijn wang en in mijn nek. Ik sluit mijn ogen, dit voelt zo fijn. Ik ontspan helemaal. Daniël begint zachtjes te zingen.
If the whole world was watching
I'd still dance with you
Drive highways and byways to
Be there with you
Over and over the only truth
Everything comes back to you
You still make me nervous when
You walk in the room
Them butterflies they come alive
When I'm next to you
Over and over the only truth
Everything comes back to you
Everything comes back to youIk glimlach en voel Daniël nog een kus op mijn wang drukken. "Love you." fluistert hij in mijn oor. "Love you too."
Daniël zet mij zo neer op zijn schoot, dat ik hem aan kan kijken. Ik sla mijn benen om zijn middel. "Don, wil je vertellen wat er is?" vraagt hij voorzichtig. Ik knik. "Arvy kwam op bezoek, ik had hem uitgenodigd om te chillen. Toen vertelde ik hem dat we samen gaan wonen. Hij werd een beetje boos en ging weg. Hij zei 'Ik zie je ooit nog wel.' Dat maakte me bang. Ik vroeg wat hij bedoelde en wanneer ik hem weer zou zien, maar hij zei 'vijf jaar' en stapte in de lift. Ik snap er niks van. Zie ik hem echt pas over vijf jaar weer? Ga ik hem überhaupt ooit nog zien? Wat heb ik fout gedaan?" Er ontstaan weer wat tranen in mijn ogen. Ik wil Daniël zo graag alles uitleggen, maar aan de andere kant ook weer niet. Het is zo moeilijk. Ik weet waarom Arvy weg is gegaan. Althans, ik weet meer dan dat Daniël weet. "Lieffie, ik zie dat je nog meer dwars zit. Vertel het me." Ik schud snel mijn hoofd. "Nee, ik wil het niet." "Dat is goed, maar vergeet niet dat je altijd alles aan mij kan vertellen. Het maakt echt niet uit waar het over gaat." Ik knik kort. "Thanks Daniël, voor alles." Hij glimlacht en slaat zijn armen om mijn middel. "Ik zal er altijd voor je zijn Don." Ik druk mijn lippen op de zijne.
"Welkom bij een nieuwe video. Zoals jullie kunnen zien, ben ik op een andere plek dan normaal, ik ben namelijk verhuisd! Maar ik woon hier niet alleen, ik woon hier samen met... Daniël!" Hij springt omhoog en lacht naar de camera. "De meeste van jullie kennen hem waarschijnlijk wel omdat ik het op Instagram gedeeld heb, maar voor degene die het nog niet wisten, Daniël is mijn vriend. Nee, niet zomaar een vriend, echt mijn vriend. We hebben al een paar maanden een relatie. Nu weten jullie ook dat ik gay ben. In ieder geval, vandaag laat ik het hele huis zien, een housetour dus."
"Dit was het, tot de volgende video. Doei!" Ik geef Daniël een kus op zijn lippen en druk daarna de camera uit. "Ik vond het leuk om een video op te nemen, moeten we vaker doen." "Zeker weten!" We wonen nu een week samen. Ik geniet er zoveel van. Daniël is er altijd en dat doet me goed. En over Arvy... Ik maak me zorgen. Sinds dat hij weg ging van mijn appartement heb ik hem niet meer gezien en dat is ondertussen twee weken geleden. Ik heb hem überhaupt niet gesproken, niet geappt, niks. Tenminste, ik heb hem wel geappt en geprobeerd te bellen, maar hij reageert niet. Ik heb dus ook een andere editor voor GaMEMEneer moeten fixen. Jasper doet dat nu en daar ben ik blij mee, al merk ik wel dat de video's minder leuk zijn zonder Arvy's tekstjes en grappige edits.
"Daniël, kunnen we even praten?" "Wat is er lieverd?" Daniël trekt me mee naar de bank. Hij glimlacht lief naar mij. Ik friemel zenuwachtig aan mijn broek. "Ik maak me echt zorgen over Arvy, of nou ja, eigenlijk vooral over onze vriendschap. Ik heb al een maand niks van hem gehoord. Geen appjes, geen belletjes, ik probeer het maar hij negeert me." Daniël merkt dat ik emotioneel word en slaat zijn sterke armen om mij heen. "Blijf het proberen Don. Arvy kan niet zonder je. Als jullie bij elkaar zijn zie ik hoe sterk jullie vriendschap is, het is zelfs zo sterk dat het bijna lijkt alsof jullie verliefd zijn." Daniël grinnikt en ik slik duidelijk hoorbaar, maar gelukkig heeft hij het niet door. We zijn verliefd en niet een beetje ook. Ik hou zoveel van die jongen. Houdt Arvy eigenlijk nog wel van mij? Ik betwijfel het, anders was hij toch niet weggegaan? "Het komt goed Don. Arvy komt weer terug, waarschijnlijk best snel. Maak je maar niet te veel zorgen erom." Ik knik en leg mijn hoofd op Daniël's borst. Hij aait me door mijn haar. Een traan loopt over mijn wang. "Huilen is niet erg Don, gooi al je emoties eruit." Ik knik en al snel zijn mijn wangen en Daniël's shirt helemaal nat van de tranen. Daniël drukt kusjes op mijn haar, om me een beetje te kalmeren.
Het is de volgende dag, dinsdag. Ik besluit om wat reacties onder video's te lezen. Uiteindelijk kom ik uit bij de GaMEMEneer aflevering van afgelopen zondag.
'Petitie om Don....'
Ik haat de kut koters die dit soort reacties plaatsen. Ze kunnen vragen wat ze willen, ik doe het waarschijnlijk toch niet.
'Waarom zijn er geen tekstjes?'
'Heb je een andere editor?'
'Saaie video.'
'Don, ga nou weer ARK spelen!'
'Heb je Arvy ontslagen?'
'Is Arvy ziek?'
Oh nee, de kijkers beginnen iets door te krijgen. Moet ik het negeren? Nee, dan gaat het juist opvallen.
Ik maak een Insta story, om toch een beetje aandacht eraan te geven, maar ik besluit te liegen.
Ik zie nog wel hoe ik ervoor ga zorgen dat dat de video van volgende week daadwerkelijk leuker wordt, zonder Arvy.
Luister This Town, het is een leuk nummer :D
JE LEEST
Arv (ON HOLD)
Fanfiction(Wordt momenteel herschreven. Het boek wordt ook nog een keer afgeschreven, maar wanneer dat gaat zijn, geen idee) Arvy gaat door een zware periode heen. Hij ziet het niet meer zitten. Hij wilt een vriend die echt voor hem klaarstaat. Steeds vaker s...