Pov Don
Arvy valt in mijn armen in slaap. Ik moet denken aan Daniël. Toen Arvy zijn naam noemde werd ik meteen blijer. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak om Daniël te appen.Daniël
Do: Hey DaanDa: Hey Don. Hoe gaat het?
Do: Goed hoor, met jou?
Da: Gaat prima.
Da: Maar waarom app je me?
Da: Is er iets aan de hand?Do: Nee nee, er is niks aan de hand.
Do: Had gewoon zin om met je te appen.Da: Oh oké, gelukkig.
Da: Misschien een gekke vraag, maar ben je thuis?Do: Ja, hoezo?
Da: Zou ik langs mogen komen? Ik mis je heel erg.
Do: Het spijt me, maar dat kan niet. Ik heb bezoek.
Da: Oh, wie dan?
Do: Arvy
Do: Ik leg nu op mijn bed met hem in mijn armen, hij slaapt.Da: Wat?!
Do: Nee Daan, het is niet wat je denkt dat het is. Arvy zit in een moeilijke periode en ik troost hem.
Da: Kan ik echt niet even langskomen?
Da: Alsjeblieft?Do: Ik kan jou toch niet afwijzen...
Do: Je mag komen.Da: Jaaa, thanks Don.
Do: Hier is mijn adres: ***
Da: Ik kom er meteen aan.
Do: Nog een dingetje, bel me als je er bent. Ik wil niet dat Arvy wakker wordt door de deurbel.
Da: Doe ik.
Do: Tot zo!
Da: Joe!
Ik aai Arvy even door zijn haar en laat hem dan los. Ik stap uit mijn bed. Eigenlijk heb ik er wel zin in dat Daniël komt, ook al is het maar voor even. Terwijl ik in de badkamer mijn haar doe, denk ik aan het gevoel van Daniël's armen om me heen en zijn lippen op de mijne. Ik word er warm van.
Mijn telefoon gaat. Ik kijk op het scherm, 'Daniël'. Kort glimlach ik naar mijn telefoon en dan neem ik op. "Hey." "Hey, ik sta beneden voor de deur." "Kom binnen." zeg ik en ik doe de deur open via de intercom. "Thanks." Ik hang op. Ik maak een vreugdesprongetje. Daniël is er bijna!
Ik loop naar de voordeur en doe hem open. Daniël komt net de lift uit. "Hey!" zeg ik blij. "Don!" Daniël vliegt me in de armen. Ik grinnik. "Ik heb je gemist Don." "Ik heb jou ook gemist. Oh ja, we moeten wel een beetje stil zijn voor Arvy." Daniël knikt. We lopen naar de woonkamer. Ik pak wat te drinken voor Daniël en mij. Daarna ga ik bij hem op de bank zitten.
Pov Arvy
"Oh...beetje stil zijn...Arvy." hoor ik Don vaag zeggen. Ik merk dat hij niet meer naast me ligt. "Ik hou van jou." "Ik ook van jou." "Je bent veels te cute." "Jij ook." Huh. Met wie praat Don? Ik besluit me er niet meer mee bezig te houden en weer te gaan slapen. "Ik hou van jou Donnie." "Ik ook van jou D..." Mijn ogen vallen dicht en de stemmen vervagen.Pov Don
"Ik hou van jou Donnie." "Ik ook van jou Daantje." Ik druk mijn lippen op die van Daniël. Hij duwt me zachtjes op de bank en gaat naast me liggen. "Hoe kan iemand zo schattig zijn?" "Ik kan me hetzelfde afvragen bij jou." zeg ik fluisterend. Daniël begint me kusjes in mijn nek te geven. Ik moet lachen. "Wat is er?" vraagt Daniël. "Het kietelt." "Gekkie.""Daniël, het spijt me echt heel erg. Ik zou willen dat je hier kon blijven slapen, maar Arvy mag er niks vanaf weten dat jij hier bent geweest, laat staan dat hij je ziet." "Ik snap het Don. Toch bedankt dat ik even langs mocht komen. Ik zie je snel weer." Daniël draait zich om en loopt naar de lift. "Wacht!" Verschrikt kijkt Daniël me aan. Ik loop naar hem toe. Ik geef Daniël een klein kusje op zijn lippen. Een grote glimlach verschijnt op zijn gezicht. "Doei!" "Doei Don!"
Ik loop naar mijn slaapkamer en kleed me uit. Het is ondertussen al 23:00. Met alleen mijn boxer nog aan ga ik naast Arvy liggen. "Don?" zegt hij slaperig. Ik grinnik. "Ik ben hier Arvy." Hij slaat zijn armen om me heen. "Slaaplekker Don." "Slaaplekker Arvy." Zo val ik met hem in mijn armen in slaap.
Pov Arvy
Ik word wakker van het zonlicht wat op mijn gezicht schijnt. Don ligt naast me. Zijn haar zit door de war en zijn mond staat open. Ik staar naar hem. Hij ziet er zo schattig uit. Wacht eens even... Schattig? Vind ik Don schattig? Als ik er zo over nadenk, eigenlijk wel. Ik ga wat dichterbij Don liggen. Mijn vingers glijden over zijn sixpack heen. Man wat ziet hij er goed uit. Opeens maakt Don een geluid. Geschrokken deins ik achteruit. Zal hij gemerkt hebben wat ik deed?Pov Don
"Ik wil voor altijd bij jou blijven. Ik wil niemand anders." Ik glimlach en bloos. "Ik wil ook bij jou blijven. Ik hou zo ontzettend veel van je." zeg ik zacht. Daniël kijkt naar mijn sixpack. Hij laat zijn vingers eroverheen glijden. Ik lach even en moet weer blozen. "Cutie."Ik word wakker. Wacht, het was een droom? Die vingers over mijn buik, het voelde zo echt... "Goedemorgen Don." Ik schrik van de stem. "Rustig, ik ben het maar." Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Arvy ligt naast me in bed. "Goedemorgen." zeg ik en ik glimlach naar hem. "Sorry, ik dacht even dat ik alleen thuis was." Beschaamd krap ik op mijn achterhoofd. "Geeft niks joh." Ik wil uit bed stappen, maar Arvy pakt mijn pols vast. Hij trekt me terug. Hij slaat zijn armen om me heen en legt zijn hoofd op mijn borst. "Don, zo ontzettend bedankt. Je hebt me echt goed geholpen de laatste tijd." Ik trek Arvy's hoodie een beetje omhoog en wrijf met mijn handen over zijn rug heen. "Geen probleem." Ik geniet wel van deze aanrakingen.
"Kom, we gaan uit bed." Ik loop naar de keuken om een ontbijtje te maken. "Kijk eens." Met een dienblad in mijn handen loop ik naar Arvy, die op de bank zit. Hij glimlacht lief naar me. "Ik ga me even aankleden, ben zo terug." zeg ik, terwijl ik terug loop naar mijn slaapkamer.
Pov Arvy
Ik zit alleen op de bank, een beetje op mijn telefoon te kloten. Ik betrap mezelf erop dat ik naar Don's Instagram ga om foto's van hem te bekijken. Hij is best wel knap. Ik hoor een deur open en dicht gaan. Snel druk ik Instagram weg en open ik Twitter. "Hey, wat doe je?" Net op tijd. "Gewoon een beetje op Twitter scrollen." Don gaat naast me zitten. Hij pakt zijn telefoon. "Wat gaan we vandaag doen?" Ik kijk hem verbaasd aan. "Wat is er?" vraagt hij. "Ik had verwacht dat ik alweer moest gaan." "Natuurlijk niet, je verdient meer aandacht." Ik glimlach lief naar Don. "Eigenlijk heb ik niet zo'n zin om echt ergens heen te gaan. Ik wil gewoon met jou op de bank chillen." "Dan doen we dat toch?" Ik knik tevreden. "Mooi zo, wil je nog iets te eten of drinken?" "Doe maar een glas water." Don staat op en pakt drinken voor mij en zichzelf. Hij gaat tegen me aan zitten. Een warm gevoel overspoelt mijn lichaam. Hij is zo lief.Pov Don
Ik zit met Arvy op de bank. Een serie staat aan op de tv. Ik vind het niet heel interessant, dus pak ik mijn telefoon uit mijn zak. Daniël heeft me geappt.Daniël
Da: Goedemorgen schat❤Do: Goedemorgen❤
Da: Lekker geslapen?
Do: Ja hoor, jij?
Da: Zeker weten
Da: Ik weet dat we elkaar gisteren nog gezien hebben, maar... kan je vandaag weer afspreken?Do: Sorry, maar dat kan niet. Arvy is hier nog steeds en ik heb gezegd dat hij hier nog mag blijven, dus ik kan hem niet zomaar wegsturen nu.
Da: Nog steeds? Waarom?
Do: Ik heb toch al verteld dat ik hem troost? Hij heeft aandacht nodig en die geef ik hem. Dat is alles Daniël.
Da: Oké... maar waag het om meer met hem te doen, dan stopt onze relatie meteen!
Da: Kunnen we op z'n minst even bellen?Do: Dat moet wel lukken.
Do: Blijf online, ik bel je zo."Ik moet even een zakelijk belletje plegen. Ik ga wandelen in het park hier in de buurt. Als er iets is moet je me appen, oké?" Arvy knikt. "Tot zo!" zeg ik, terwijl ik snel mijn jas aantrek.
JE LEEST
Arv (ON HOLD)
Fanfiction(Wordt momenteel herschreven. Het boek wordt ook nog een keer afgeschreven, maar wanneer dat gaat zijn, geen idee) Arvy gaat door een zware periode heen. Hij ziet het niet meer zitten. Hij wilt een vriend die echt voor hem klaarstaat. Steeds vaker s...