Pov Don
Ik loop door een park heen, ver van huis. Dichtbij mijn huis is wel een park, maar sinds dat het uit is met Lotte heb ik daar vaak gewandeld, dus dat park heb ik ondertussen wel gezien.Ik loop al een tijdje door het park heen, als ik ineens iemand in een sloot zie stappen. Zo snel als ik kan ren ik ernaartoe. Als ik dichterbij kom zie ik wie het is. "Arvy!" schreeuw ik. Ik ren nog harder. Als ik bij Arvy aankom probeer ik hem uit de sloot te trekken. Het lukt niet. Ik spring in de sloot en gooi Arvy op de kant. Ik hijs mezelf uit de sloot, pak mijn telefoon, die het gelukkig nog doet, en bel daarmee 112. Ik zet Arvy recht en sla op zijn rug, in de hoop dat ik water uit zijn longen kan krijgen.
De ambulance komt aan. Mensen duwen me weg van Arvy. Hij wordt gereanimeerd en na ongeveer twee minuten leggen ze Arvy op een brancard. "Het spijt me meneer, maar u kunt helaas niet mee." "Wa-" Nog voordat ik ook maar een woord kan zeggen duwt de man die tegen me praat een briefje in mijn handen. "Wat is uw naam?" "Don Plevier." Hij loopt weg. Voordat de deuren van de ambulance dichtgaan, kijk ik snel naar Arvy, die daar bewusteloos ligt.
Op het briefje staat een telefoonnummer, wat ik in m'n telefoon zet.
Ik loop terug naar mijn auto en zodra ik daar ben, zit ik er maar. Normaalgesproken zou iemand in mijn situatie in paniek zijn, zo snel mogelijk naar het ziekenhuis rijden, misschien zelfs huilen?
Ik ben zo in shock dat ik niks toe.
Totdat ik gebeld word.
D: Met Don Plevier
?: Hallo, u spreekt met Daniël van het Groene Hart Ziekenhuis.Da: Ik bel u om te vertellen hoe het met Arvy gaat.
Do: Gaat het goed met hem?
Da: Redelijk, we hebben al het water uit zijn longen gehaald en hij is nu bij bewustzijn.
Do: Kan ik langskomen?
Da: Ja, dat kan.
Do: Ik kom er zo snel mogelijk aan.
JE LEEST
Arv (ON HOLD)
Fanfiction(Wordt momenteel herschreven. Het boek wordt ook nog een keer afgeschreven, maar wanneer dat gaat zijn, geen idee) Arvy gaat door een zware periode heen. Hij ziet het niet meer zitten. Hij wilt een vriend die echt voor hem klaarstaat. Steeds vaker s...