Pov Arvy
Ik maak mijn gezicht droog met mijn hoodie en begin met het editen van de video. Heel veel werk is het niet, ik moet alleen stukken eruit knippen. Binnen een kwartiertje ben ik klaar, alleen de video nog even renderen. Als ik me weer op mijn bed laat vallen, bedenk ik me hoe weinig plezier ik de laatste tijd heb in m'n leven. Voor mijn gevoel ben ik nutteloos en zou het echt niks uitmaken als ik er niet was geweest. Door al deze gedachten besluit ik maar weer te gaan slapen, omdat ik toch niks beters te doen heb.Vermoeid word ik wakker en aan het licht in mijn kamer te zien is het sowieso al de volgende dag. Ik pak mijn telefoon om te kijken hoe laat het is; twaalf uur. Dat betekent dat ik tering lang geslapen heb, mijn slaapritme is echt fucked up... Ik open Instagram en scroll door m'n feed, totdat er een melding in beeld komt. 'Ik heb wat te vertellen...' Het is de YouTube video die ik gisteren geëdit heb. Ik bekijk 'm nog een keer. Weer moet ik huilen. Wat is er toch met mij aan de hand? Ik wist niet dat ik zoveel om Don gaf.
~~~~~~~
Een week na de video geüpload is, is er geen nieuwe video meer online gekomen van Don. Ondanks dat ik dat logisch vind maak ik me een beetje zorgen en daarom besluit ik hem te appen.
Don
Hey Don, hoe is het?
Eerlijk gezegd gaat het niet zo goed
Ik dacht al zoiets
Zal ik anders een keer langskomen?Ja, graag
Oké, wanneer?
Woensdag om 14:00? Als dat voor jou uitkomt
Dat is goed joh, zie je dan
Joe
Weer heb ik de hele dag niets gedaan. Nou ja, bijna niets. Ik heb een beetje gechat in mijn Discord-server met m'n vrienden. Eigenlijk moet ik daar mee stoppen. Ik doe alsof ik vrolijk ben, maar dat is totaal niet zo. Ik zit keihard te liegen.
Om kwart voor zeven loop ik naar beneden, waar mijn moeder op de bank zit. "Hey Arvy, laat je Ivy even uit?" Ik zucht, omdat ik hier helemaal geen zin in heb. Ik haal Ivy's riem van de kapstok, doe die vast en loop naar buiten. Tijdens mijn rondje wandelen loop ik langs een sloot. Zal ik het doen? Hoofdschuddend loop ik verder, maar al snel sta ik weer stil. Ik moet het doen, ik denk er al zo lang over na. Ivy's riem maak ik vast aan een lantaarnpaal. "Doei Ivy." zeg ik en ik aai haar nog even, waarna ik naar de sloot toe loop.
Ik adem in en uit, daar ga ik dan. Dag wereld, dag leven. Mijn voet raakt het water aan. Ik loop door, de sloot is diep. Ik voel dat mijn longen zich vullen met water. Heel vaag hoor ik een stem, maar ik luister er niet naar.
JE LEEST
Arv (ON HOLD)
Fanfiction(Wordt momenteel herschreven. Het boek wordt ook nog een keer afgeschreven, maar wanneer dat gaat zijn, geen idee) Arvy gaat door een zware periode heen. Hij ziet het niet meer zitten. Hij wilt een vriend die echt voor hem klaarstaat. Steeds vaker s...