~21~

48 3 9
                                    

Pov Don
We lopen naar binnen. "Zullen we een video opnemen?" "Ja, leuk!" We lopen naar mijn studio. De laatste week heb ik YouTube achterwege gelaten. Ik heb teveel aan mijn hoofd. Dat Arvy werd mishandeld en bij mij logeert, maar vooral een ding waar ik specifiek mee zit. De zoen. Het moment speelt zich opnieuw af in mijn hoofd.

"Don ik wil slapen." zegt Arvy zeurderig. Ik grinnik. "Snap ik ook wel, het is 01:30." "Waarom maak je mij dan wakker?" "Ik wilde je mooie ogen even zien." In het kleine beetje licht dat er is zie ik Arvy blozen. Wat ziet hij er schattig uit... Arvy gaat wat meer tegen mij aan liggen. "Don?" "Ja?" "I-ik hou van je." Arvy's lippen drukken zich op de mijne. Ik schrik ervan, maar het voelt best goed. Ik pak zijn heupen en til hem op in mijn armen. Arvy's armen zitten om mijn nek en zijn benen om mijn middel. Ik leg ons op mijn bed neer. De hele tijd is de zoen niet onderbroken. Ik duw mijn tong in Arvy's mond en al snel voel ik ook zijn tong. Mijn armen gaan onder Arvy's hoodie. Ik laat mijn warme handen over zijn buik glijden.

Het voelde zo goed, maar tegelijk ook zo fout. Wacht, ben ik- ben ik-. Ik sta op en loop snel naar de badkamer, waarvan ik de deur op slot doe. "Don? Wat is er?" hoor ik Arvy nog roepen. Ik reageer niet. Ik ben vreemdgegaan. Hoe dom kon ik zijn? Ik moet dit stoppen. Ik kan dit niet doen. Arvy verdient de waarheid. Dat ik niet van hem hou en vooral... dat ik al een vriendje heb, Daniël...

Pov Arvy
Don staat op en loopt de studio uit. "Don? Wat is er?" Hij reageert niet. Ik besluit hem even te laten. Als het echt te lang duurt ga ik wel kijken. Ik zit wat op mijn telefoon als ik ineens gesnik hoor. "Don?" Het geluid komt uit de badkamer. Ik loop ernaartoe en probeer de deur te openen, maar die zit op slot. "Don, doe alsjeblieft even open." Er klinkt wat gerammel. Voorzichtig maak ik de deur open. Don zit op de grond met tranen in zijn ogen. Hij ziet er gebroken uit. Ik ga naast hem zitten en sla een arm om hem heen. "Ik voel mij zo kut." zegt hij. "Je moet mij echt vertellen wat er aan de hand is, dit ziet er niet goed uit." "Wat?" "Je ziet er echt gebroken uit." Don zucht luid. "Ik wil het wel vertellen, maar het lukt gewoon niet." "Neem je tijd, maar beloof het binnenkort te vertellen, oké?" Hij knikt zachtjes.

"Sta op, dan gaan we op de bank zitten." "Nee, ik wil een video opnemen." Ik kijk Don verbaasd aan. "Weet je dat echt heel zeker?" "J-ja." "Zo klinkt het anders niet." Ik sta op en reik mijn hand uit naar Don. Hij pakt mijn hand stevig vast, zodat ik hem omhoog kan trekken. "We gaan nu geen video opnemen. Misschien later, nu moet je even kalm worden." "Maar Arv-" "Geen gemaar. Kom mee naar de woonkamer." Don zucht luid. "Oké dan." We lopen samen naar de bank. Don gaat zitten. Ik loop naar de keuken en vul een glas met water. Ook pak ik wat koekjes uit de kast. "Alsjeblieft." zeg ik, terwijl ik het water en de koekjes aan Don geef. "Thanks." Ik pak een dekentje om over Don en mij heen te leggen. Hij glimlacht lief naar mij, maar zijn lieve glimlach verdwijnt al snel als sneeuw voor de zon. Hij ziet er verward, onzeker en verdrietig uit. "Don, wat er ook is, het komt goed. Geloof daarin." Hij knikt langzaam.

Pov Don
Ik weet dat Arvy het goed bedoelt. Hij wilt niet dat ik nu ga werken. Maar ik voel de drang om het wel te doen. Ik heb al een week niet geüpload en dat ook nog eens onaangekondigd. Op Insta en Twitter heb ik veel DM's gekregen daarover. 'Wanneer weer een video?' 'Ga weer uploaden.' 'Gaat het goed?' 'Waarom upload je niet meer?' Ik word er moe van. Mijn kijkers willen weer video's, dus die moet ik voor ze gaan maken. Het liefst vandaag nog. "Arvy?" "Hmm?" We zitten nu al een halfuur op de bank. "Kunnen we alsjeblieft een video opnemen?" Arvy kijkt mij onderzoekend aan. "Wil je dat echt?" Ik knik snel. "Laten we dat dan gaan doen."

Aangekomen in de studio zet ik mijn PC aan. Ik besluit om een paar random games op Steam te gaan spelen, dat is altijd wel geinig en het kost niet zoveel moeite. "Ik wil random games spelen. Jij kiest er drie voor mij uit en ik drie voor jou, oké?" Arvy knikt. "Eerst zoeken we de games uit, daarna start ik de opname. Ik begin wel, kun je even weg gaan?" Arvy knikt weer en loopt de studio uit. Terwijl ik op Steam aan het zoeken ben, voel ik ineens mijn telefoon trillen in mijn zak.

Daniël
Da: Hey, hoe gaat het?

Do: Wel goed

Da: En met Arvy?

Do: Hij blijft voorlopig bij mij slapen.

Da: Waarom dan?

Do: Hij kan niet thuis blijven, dan loopt hij teveel gevaar. 

Da: Snap ik.

Da: Kunnen we binnenkort weer afspreken?

Do: Dat wordt lastig, maar ik verzin wel een smoes.

Da: Zie je snel weer!

Do: Tot snel❤️️

Da: Cutie

Ik glimlach om hoe schattig Daniël soms is. Nou ja, hij is eigenlijk altijd schattig. Ik ga door met games zoeken. "Ben je bijna klaar?" "Ja-ha, niet zo ongeduldig." Arvy lacht zachtjes. Hij is ook cute. Kut. Waarom denk ik zo? Ik zet de gedachte uit mijn hoofd. Arvy is niet cute. Arvy is niet cute. Arvy is niet cute. Ik zucht even en ga weer verder met waar ik mee bezig was. "Kom maar binnen!" roep ik, zodat Arvy mij sowieso hoort. "Ga weg." zegt Arvy. "Sorry, dat kwam er echt heel bot uit." zegt hij en hij lacht een beetje ongemakkelijk. "Geeft niet joh!" Ik sta op en loop de deur uit. Ineens hoor ik een bonk. Wat was dat? Het zal vast niets zijn. "Duurt lang." zeg ik met een zeurderige stem. Geen reactie. "Arvy, ben je bijna klaar?" Weer geen reactie. Ik trek de deur open en schrik van wat ik zie. Arvy, bewusteloos op de grond. Ik raak in paniek en begin sneller te ademen. Rustig Don, rustig. Wat moet ik doen? Wacht eens even, Daniël! Ik gris mijn telefoon uit mijn zak, om hem te bellen. "Daan! Kom nu naar mijn appartement!" "Wa-" "Nu! Je ziet zo wel wat er is." Ik hoor wat voetstappen en een auto die start. "Vertel even rustig wat er aan de hand is." "Ik wilde met Arvy een video opnemen waarin we games voor elkaar gingen uitzoeken om te spelen. Ik had mijn games gekozen en Arvy ging in mijn studio zitten, ik stond erbuiten. Ik hoorde ineens een bonk, maar trok mij er niets van aan. Ik vroeg wat aan Arvy, maar kreeg geen reactie. Toen heb ik de deur opengetrokken en nu ligt Arvy hier b-bewusteloos op de grond." "Ik kom er zo snel mogelijk aan. Hoe is zijn hartslag?" Ik pak Arvy's pols vast. "Zwak." "Blijf rustig Don, het komt goed. Ik moet mij nu focussen op de weg, dus ik ga ophangen." "Nee wacht, nog een dingetje." Ik loop de studio uit, naar de woonkamer. "Als je er bent, wees dan alsjeblieft een dokter en niet mijn vriendje. Dus zeg alsjeblieft geen dingen als 'schat' en 'Donnie'." "Komt goed." Daniël hangt op. Ik loop weer naar Arvy en kniel naast hem neer. "Arv, hou vol. Je kunt dit." Ik geef hem een kus op zijn lippen. "Het komt goed."

Ik ben vandaag jarig😁🎉(ben 15 geworden). En het eerste wat ik doe is een fanfic lezen en dit boek verder schrijven. Hell yes. Dat is de leef.

Arv (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu