Pov Don
Wacht, ik vind Arvy leuk? Oh nee. Ik kan er niet meer onderuit. Het is echt zo. Maar het mag niet. Ik heb al een relatie. Dit is echt fucking kut. Waarom moet ik nou weer verliefd worden op twee mensen? Ik zucht. "Gaat het wel goed?" vraagt Arvy. "Ja." zucht ik. Arvy laat mij een beetje los. "Je kan mij alles vertellen, dat weet je toch?" "Ik weet het." "Kom, we gaan naar bed. Volgens mij heb je dat wel nodig." Ik knik. Arvy staat op en trekt mij aan mijn pols omhoog. Hij geeft mij een kus op mijn wang. Ik glimlach naar hem. De plek brandt na en ik begin te blozen. Arvy pakt mijn hand vast. Ik word helemaal warm vanbinnen.Pov Arvy
Ik loop hand in hand met Don naar de slaapkamer. Wat voelt dit goed. Ik word helemaal warm vanbinnen. Ik hou van Don en hij houdt van mij. Mijn dag kan niet meer stuk. "Kan ik even douchen?" vraag ik, terwijl ik een onderbroek uit mijn koffer pak. "Tuurlijk." "Ben zo terug." Ik loop naar de badkamer en kleed mij uit. Als ik onder de douche sta zie ik de littekens op mijn armen. Ze genezen al goed. Ik ben niet van plan om mij nog een keer te snijden, vooral niet nu. Ik ben zo gelukkig. Door Don. De liefste man ter wereld. De liefde van mijn leven. Ik schrik van een deur die open gaat. Ik slaak een zacht gilletjes en draai mij meteen om, terwijl ik mijn geslachtsdeel bedek. Ik draai mijn hoofd, zodat ik naar de deur kan kijken. Don staat in de deuropening. "S-sorry, ik dacht even niet na." "Het ligt ook aan mij, ik heb de deur niet op slot gedaan." Don draait zich om en wilt de deur dichtdoen. "Nee Don, blijf." Hij kijkt mij verbaasd aan. "Wil je m-meedouchen?" Don krijgt een glimlach op zijn gezicht. "Wil je dat echt?" Ik knik enthousiast. Hij doet de deur dicht en loopt naar mij toe. "Dan gaan we dat doen."Pov Don
Fluitend loop ik naar de badkamer, om een hoodie te pakken. Ik trek de deur open en schrik. Shit, wat ben ik dom. Arvy gilt zachtjes en draait zich verschrikt om. "S-sorry, ik dacht even niet na." zeg ik schuldig. "Het ligt ook aan mij, ik heb de deur niet op slot gedaan." Ik draai mij snel om en wil weglopen. "Nee Don, blijf." Huh, wat? "Wil je m-mee douchen?" vraagt Arvy. Hij schaamt zich er een beetje voor. Ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht. "Wil je dat echt?" vraag ik voor de zekerheid. Arvy knikt. "Dan gaan we dat doen." zeg ik, meteen begin ik mij uit te kleden. Ik stap de douche in. Arvy gaat tegenover mij staan. Hij bewondert mijn lichaam. "Wow." Arvy laat zijn vingers over mijn sixpack glijden. "Zo mooi. Zo gespierd." fluistert hij. Ik grinnik zachtjes. Ik zet mijn handen in Arvy's natte haar en trek hem naar mij toe. Ik sla mijn armen om hem heen en wrijf over zijn rug. "Je bent zo knap." fluister ik in zijn oor. Arvy laat mij los en kijkt mij aan. Hij bloost lief. "Ik hou zoveel van jou." Nog voordat ik iets terug kan zeggen trekt Arvy mij tegen zich aan en drukt hij zijn lippen op de mijne. Wat voelt dit goed."Slaaplekker Arv." "Slaaplekker Donnie." Ik bloos een beetje door zijn woorden. Ik ga naast Arvy liggen en druk een kus op zijn haar. Ik sla mijn armen om zijn middel. Een paar minuten later hoor ik hem rustiger ademhalen, hij slaapt al. Maar ik kan niet in slaap komen. Zoals wel vaker de laatste tijd zit ik in de knoop met mijn gedachtes. Ik hou van Arvy en van Daniël. Dus ik moet... kiezen? Dat kan ik echt niet. Ze zijn allebei zo knap en lief en... perfect. Hoe moet ik nou tussen hun twee gaan kiezen? Of moet ik een relatie hebben met Arvy en Daniël? Aan de ene kant is dat slecht, dan moet ik liegen en dat haat ik. Aan de andere kant hoef ik dan niet te kiezen. Ik laat Arvy los en draai mij op mijn andere zij. Ik begin zachtjes te snikken. Het is zo moeilijk. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Moet ik Daniël loslaten en een relatie aangaan met Arvy? Moet ik Arvy de waarheid vertellen en verdergaan met Daniël? Moet ik mijn relatie met Daniël behouden en een relatie met Arvy aangaan? Ik droog mijn tranen en draai mij weer om naar Arvy. Hij ligt zo vredig te slapen. Ik glimlach. Hij is zo schattig. Ik zet mijn gedachtes aan de kant en sla mijn armen weer om Arvy heen. Even rustig Don, je komt vanzelf op een oplossing. Met die gedachte val ik in slaap.
"Hey Donnie." Ik open rustig mijn ogen en zie Arvy naast mij liggen. Ik rek mij uit. "Goedemorgen." zeg ik gapend. "Wat gaan we vandaag doen?" "Ik wil heel graag nog die video waarin we verschillende games spelen opnemen." Ik zie Arvy knikken. "Daar heb ik wel zin in." "Mooi, maar we gaan eerst maar eens even rustig wakker worden." Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje, om wat op Twitter te scrollen. "Luilak, kom je nog?" Arvy staat aangekleed voor het bed. "Hoe ben jij zo snel?" "Je ligt al 20 minuten zo met je telefoon." "Hoe- Wa- Huh?" Arvy moet lachen. "Ik had niet door dat ik al zo lang op mijn telefoon zat." "Kom er nu maar uit, dan maak ik alvast een ontbijtje." "Dat hoeft toch helemaal niet?" "Te laat." Arvy rent snel de slaapkamer uit. Soms is hij echt net een klein kind. Lachend stap ik mijn bed uit en kleed ik mij aan. Ik loop de woonkamer binnen, waar Arvy sip staat te kijken naar een pan. Ik kom dichterbij en zie een zwartgekleurd ei liggen. "Het geeft niet joh. Goed geprobeerd." "Ik dacht dat het wel zou lukken." Arvy laat zijn hoofd naar beneden hangen. "Ga jij maar op de bank zitten, dan bak ik een nieuwe." Hij knikt en loopt weg. Arme jongen. Nou ja, dan doe ik het maar.
Het ei is klaar en ik geef een bord aan Arvy. "Thanks." "Als we dit op hebben gaan we de video opnemen, goed?" "Ja." Ik eet mijn ei zo snel mogelijk op, die video moet vandaag af zijn en online komen. "Doe eens rustig." zegt Arvy nog, maar ik luister er niet naar. Ik had die video gisteren willen maken, dan had ik wat langer de tijd gehad om hem te editen. Maar goed, het is niet anders. Ik gooi mijn bord en glas in de gootsteen, die ruim ik later wel op. "Don!" Ik loop richting mijn studio. "Kom, we gaan opnemen." zeg ik haastig. Terwijl ik doorloop, wordt mijn pols vastgepakt. Arvy gaat voor mij staan. "Luister naar mij. Doe wat rustiger, je bent te gestrest. Die video hoeft echt niet binnen nu en een uur af te zijn." Ik ruk mij los en loop snel verder. "Meekomen, nu!" Ik hoor voetstappen. Arvy pakt mijn schouders hard vast en draait mij om. "Don, dit gaan we niet doen." "Maar die video moet vandaag opgenomen en geëdit zijn en hij m-" "Stil." Arvy legt mijn hoofd op zijn borst. "Luister naar mijn ademhaling." Ik word langzaam rustiger. "Goed zo Don." Arvy duwt mij rustig van zich af. "We gaan die video opnemen, maar als jij nog een keer zo gestrest gaat doen, stoppen we meteen." Ik knik en zeg verder niets.
Na een lange opname van wel anderhalf uur zijn we eindelijk klaar. "Stuur de beelden naar Femke, je mag dit niet zelf editen." Ik kijk Arvy verbaasd aan. "Hoezo mag dat niet?" "Dan ben je te gehaast en daar wordt de video niet bepaald beter van." "Maar als ik het niet zelf edit, heb ik de video pas overmorgen." "Ja, dat klopt. Maar dat maakt helemaal niet uit. De kijkers moeten blij zijn dat je überhaupt weer iets upload." "Oké, daar heb je gelijk in." Arvy schenkt mij een glimlach. Damn, wat is hij knap.
JE LEEST
Arv (ON HOLD)
Fanfiction(Wordt momenteel herschreven. Het boek wordt ook nog een keer afgeschreven, maar wanneer dat gaat zijn, geen idee) Arvy gaat door een zware periode heen. Hij ziet het niet meer zitten. Hij wilt een vriend die echt voor hem klaarstaat. Steeds vaker s...