~17~

64 2 10
                                    

Pov Arvy
Wie was die persoon met wie Don gisterenavond praatte? Ik ben benieuwd. Ik ga Don er straks wel naar vragen. Nu ben ik alleen, alweer. Wat moet ik nu doen? Wacht, ik heb een geweldig idee! Ik ga een gaMEMEneer opnemen! Dat wordt lachen. Ik loop naar Don's studio en open de deur. Raar om dit in het echt te zien. Ik ga zitten op de bureaustoel, zet de PC aan, start wat dingen op en zet de opname aan. "Hey, leuk dat je kijkt naar een nieuwe aflevering van gaMEMEneer. Misschien vraag je je af: 'Wie ben jij?'. Nou, voor degene die het nog niet wisten, ik ben Arvy, de editor van gaMEMEneer. Vandaag ben ik op bezoek bij Don, maar hij is even een belletje aan het plegen. Dus daarom heb ik besloten zelf een keer een gaMEMEneer op te nemen. Hopelijk vinden jullie het leuk, laten we beginnen!"

Pov Don
Als ik in de lift sta zoek ik Daniël op in mijn contacten. Ik bel hem en hij neemt gelijk op. "Hey Don!" "Hey!" "Waar ben je nu?" "Ik sta net in lift, ga zo even wandelen in het park in de buurt van mijn appartement." Na een tijdje te hebben gelopen besluit ik op een bankje te gaan zitten. Daniël en ik praten wat af. Ineens word ik op mijn schouder getikt. Verschrikt draai ik me om. Daar staat iemand die ik niet verwacht had nu te zien, Daniël. "Wat doe jij nou hier?" vraag ik verbaasd. "Ik wilde je zo graag weer zien. Dus ik besloot in de auto te stappen en naar dit park te rijden. Ik moest ongeveer 5 minuutjes zoeken en nu ben ik hier." Ik spring in Daniël's armen. "Fijn om je weer te zien." fluister ik tegen zijn borst aan. We gaan zitten en praten verder.

Ik kijk even op mijn telefoon. Het is 13:30. "Shit, is het al zo laat? Ik moet echt gaan!" Ik wil snel wegrennen, maar Daniël trekt me terug. "Don, doe even rustig. Luister naar mijn ademhaling." Ik begin steeds rustiger te ademen. "Waarom zoveel haast?" vraagt Daniël fluisterend. "Ik heb tegen Arvy vertelt dat ik een zakelijk belletje moest plegen, maar ik ben al sinds 12:15 weg. Hij mag niks doorhebben Daniël! Dat- Dat mag niet!" Ik word weer onrustig. "Don, je moet niet zo gestrest zijn. Het komt goed." "Hij mag er niet achterkomen." Ik trek aan mijn haar. "Hij haat jou Daniël, hij haat jou! Als hij hier achterkomt is onze vriendschap v-voorbij! Dat wil ik absoluut niet!" Ik begin tranen in mijn ogen te krijgen. "Ssst. Kalm aan. Het komt goed. Hij komt er echt niet zomaar achter." Ik merk nu pas dat Daniël zijn armen om me heen geslagen heeft en dat ik tegen hem aan getrokken sta. Hij wrijft over mijn rug en aait me door mijn haar, ik word er kalm van. "Doe maar rustig schat." Ik knik tegen zijn borst aan. "Thanks Daniël, jij maakt me altijd weer rustig." Hij glimlacht. "Ik moet nu echt gaan, doei!" Ik draai me om en loop weg. "Schat, ik wil nog een beloning." roept Daniël. Ik loop terug. "Wat wil je dan?" Hij tikt met zijn wijsvinger op zijn lippen. Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik geef Daniël een kus en knuffel. "Ik zie je snel weer!" "Doei!"

Ik kom binnen en zie Arvy nog steeds op de bank zitten, zijn houding lijkt onveranderd. "Hey, ik ben er weer." "Hey, waarom was je zo lang weg?" Oh nee, daar gaan we al. "Het was echt een heel belangrijk telefoontje, sorry." "Uhm, oké?" Het blijft stil tussen ons. "Ik heb een video opgenomen." "Een video?" "Ja, je hoort het goed. Ik heb een gaMEMEneer opgenomen." "Oh, geinig." zeg ik lachend. "Ik heb de beelden al naar mezelf gestuurd." "Top, hoef ik niks meer te doen." Ik ga onderuitgezakt op de bank zitten. Arvy begint te lachen.

"Don?" "Wat is er?" "Wie was hier gisterenavond? Ik hoorde je met iemand praten." Fuck! Arvy is dus gisteren wakker geworden. Kut, kut, kut! Wat zou hij gehoord hebben? "Uhm- Nou- Een vriend vroeg of hij langs kon komen, dus ik zei dat dat wel kon. Wat heb je allemaal gehoord?" Arvy kijkt me verbaasd aan. "Even denken. Ik hoorde iets van 'Oh...beetje stil zijn...Arvy' en daarna hoorde ik 'Ik hou van jou' 'Ik ook van jou' 'Je bent veels te cute' 'Jij ook' en ten slotte 'Ik hou van jou Donnie' 'Ik ook van jou D...'. Toen vervaagden de stemmen." Shit, hoe moet ik me hier nou onderuit lullen? "Toen die vriend er was belde mijn moeder even kort met me, ik zette het gesprek op luidspreker." verzin ik snel. "Oké?"

Pov Arvy
Ik snap er helemaal niets van. Waarom zou een moeder 'Je bent veels te cute' zeggen? Ik vertrouw Don niet helemaal. De andere stem leek verdacht veel op een mannenstem. Nou ja, ik laat het nu voor wat het is. Don komt wat dichterbij me zitten. "Jij bent echt cute." Ik merk dat ik begin te blozen en probeer het te verbergen door mijn hoofd om te draaien. Don giechelt zachtjes. Ik word nog roder. Damn, hij is echt schattig. Don schuift nog wat dichterbij me. Hij ligt tegen me aan. Ik sla zachtjes mijn arm om zijn schouder. Hij kijkt omhoog en glimlacht. "Hoe voel je je nu?" "Geweldig." fluister ik. "Zo wil ik het horen."

Funfact: Ik typte eerst per ongeluk 'Jij bent echt kut.' HAHAHA

Ik kijk opzij en zie dat Don in slaap is gevallen. Hij ligt nog steeds tegen me aan. Ik kan het niet laten en geef Don een kusje op zijn haar. Ik leg Don neer op de bank. Ik ga naast hem liggen. Ik aai Don door zijn haar terwijl ik hem aanstaar. Hij is zo knap, ik kan wel uren naar hem blijven kijken.

Pov Don
Ik voel een hand door mijn haar gaan. "Je bent zo cute." fluistert iemand. Ik draai me op mijn zij en hou mijn ogen dicht. Warme adem komt op mijn gezicht. Ik voel twee armen om me heen. Ik word tegen iemand aan getrokken. Een stem begint zachtjes te zingen.

That's just the way it is

Some things will never change

That's just the way it is

Ah, but don't you believe them

Twee lippen drukken een kus op mijn wang. Ik weet niet wie dit doet, maar het voelt goed. 

Ik open rustig mijn ogen en moet even wennen aan het licht. "Hey, je bent wakker." Huh, w-was het Arvy die dat bij me deed? "Je bent tegen me aan in slaap gevallen, ik heb je neergelegd." "Thanks." zeg ik. Ik ben verbaasd, waarom deed hij dat? Het zal toch niet? Nee, dat kan niet. En als het wel zo is heeft hij pech, ik ben verliefd op Daniël, niet op hem. Of misschien? Nee, ik kan niet verliefd zijn op Arvy, dat gaat nooit gebeuren. Ik ga rechtop zitten en voel aan mijn wang. De plek brandt nog na. Arvy gaat naast me zitten en slaat een arm om me heen. Een warmte gaat door mijn lichaam. Wat doet deze jongen met me?

IK GA ECHT DOOD DOOR DE CUTENESS IN DIT HOOFDSTUK AHHH 

Btw luister The Way It Is, het is echt een top nummer

Arv (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu