Pov Arvy
Ik word wakker en als ik me op m'n zij draai en m'n telefoon vastpak, zie ik op het scherm dat het iets na elf uur is. Zuchtend stap ik uit mijn bed. Weer een nutteloze dag. Als ik ben gedoucht en me heb aangekleed ga ik naar beneden. Ik doe de deur van de woonkamer open en meteen komt Ivy op me afrennen. "Hey Ivy." zeg ik en ik aai haar door haar vacht terwijl ik glimlach. Nadat ik wat gegeten heb loop ik naar de deur om weer naar boven te gaan. Halverwege de trap bedenk ik me ineens dat ik Ivy nog moet uitlaten. Met tegenzin loop ik de trap weer af.Terwijl ik buiten door een parkje loop, zie ik een sloot. Zal ik? Nee Arv, niet daaraan denken! Snel loop ik door. Ik ga weer naar huis en in mijn kamer aangekomen val ik op bed neer. Wat heeft het leven nog voor zin? Een tijdje staar ik naar het plafond, totdat ik hoor dat ik een melding binnenkrijg op mijn telefoon. Het is een appje van Don.
Don
Yo ik heb net een video opgenomen, zou jij hem willen editen?
Ik heb geen tijd en Femke en Jasper ook niet.Tuurlijk
Stuur de beelden maarZal ik doen, thanks
Ik start mijn computer op en zie dat ik de beelden al binnen heb. Ik download ze en begin met kijken.
"Hey." begint Don. Hij zit in zijn woonkamer. "Dit is waarschijnlijk een video die je niet had verwacht." Don blijft stil terwijl hij naar de grond kijkt en gaat na een paar seconden weer verder. "Voor deze video wil ik er iemand bij halen." Lotte komt de woonkamer binnengelopen, gaat zitten en zegt niets. Ik denk dat ik al weet waar de video over gaat.
"De laatste tijd is het niet heel goed gegaan tussen ons. Als we naar elkaar toe gingen hadden we het niet heel leuk samen. We hadden vaak ruzie en merkten dat we niet meer goed bij elkaar pasten." zegt Don en Lotte gaat verder. "Daarom hebben we besloten het uit te maken." Don en Lotte krijgen tranen in hun ogen en kijken elkaar aan. Lotte staat op en loopt de woonkamer weer uit. Don legt zijn hoofd in zijn handen en begint te huilen. Hij huilt steeds harder en harder, wat nog tien minuten zo door gaat.
De deur van mijn kamer gaat open. "Hey, ik heb een tosti voor je." Mijn moeder zet een bord met een tosti op mijn bureau. Af en toe maakt ze ineens iets van lunch voor me klaar, wat ik erg waardeer. "Wat is er?" vraagt ze net voordat ze de deur uitloopt. "Niks?" zeg ik verbaasd. Mijn moeder gaat weer weg en dan pas merk ik dat ik tranen in mijn ogen heb.
JE LEEST
Arv (ON HOLD)
Fanfiction(Wordt momenteel herschreven. Het boek wordt ook nog een keer afgeschreven, maar wanneer dat gaat zijn, geen idee) Arvy gaat door een zware periode heen. Hij ziet het niet meer zitten. Hij wilt een vriend die echt voor hem klaarstaat. Steeds vaker s...