Инбинь сонссон зүйлдээ маш их шоконд орсон боловч бие нь аль хэдийн насанд хүрчихсэн хүүгийнх нь хувьд ийм зүүд орж ирэх боломжтой хэмээн үзэж бага зэрэг тайвшрах гэж хичээв.
Нүцгэн хүүхэн зүүдэллээ гэхэд ээжийгээ зүүдэлнэ гэдэг бас л эвгүй зүйл. Магадгүй өдөр хоногийг Инбиньтэй хамт өнгөрөөж өөр эмэгтэй хүнтэй тэр бүр уулздаггүй болохоор тэр юм болов уу хэмээн зөвтгөх гэж үзнэ.
Ээж байх, тэр тусмаа эрэгтэй хүүхэдтэй байх нь бэлгийн бойжилт, найз охин, биед гарах өөрчлөлт зэргээс эхлээд ярьж зөвлөх зүйл ихтэй. Гэвч бие нь насанд хүрсэн хэдий ч оюун ухаан нь нялхаараа байгаа Жунины хувьд чухам бэлгийн бойжилт уу, зүгээр л санамсаргүй хачин зүүд үү, тайлбарлаж ярилцахад нэлээд тодорхойгүй бас нэг тийш дүгнэж болохгүй нөхцөл бүрэлдсэн нь энэ байлаа.
Ямар ч байсан Инбинь хүүхдийнхээ биеийн насыг бодолцохоос гадна, сэтгэл зүйн настай нь тааруулан ярилцах гэж хичээв.
Инбинь "нүцгэн гэнэ ээ? үнэхээр ичмээр юмаа. Өчигдөр чамд минь зүүд өгсөн зүүдний дагина лав ажилдаа их муу шинэхэн дагина байсан байхаа. Миний хүү үнэхээр аймаар зүүд зүүдэлсэн бололтой. Одоо тэр тухай бодох хэрэггүй дээ" хэмээн инээмсэглэхэд
Жунин түүн рүү ширтсэн хэвээр байх агаад "үнэндээ аймаар байгаагүй ээ, надад таалагдсан. Би бүр таныг тэвэрч үзсэн. Бас биеийг чинь ил-" гэхэд нь Инбинь бүгдийг ойлгосон болохоор шууд яриаг нь тасаллаа.
Инбинь "т-тэгж ярьдаггүй юм. Миний хүү шиг бяцхан хөвгүүд үлгэрийн ханхүү гүнж, эсвэл аварга том лууг даран сөнөөж байгаа мундаг баатрыг зүүдлэх ёстой. Түүнээс биш ээжийгээ нүцгэн байгааг зүүдэлнэ гэдэг муухай, бас тэр талаар бодох хэрэггүй март за юу. Харин оронд нь уншиж байсан гоё үлгэрүүдээ бодоод тэднийг зүүдлэх гэж хичээ" хэмээн тайлбарлахад
Жунин тоомжиргүй, үл тоосон харцаар харан "Тэгж их хүсээд байгаа бол өнөө шөнө би ханхүү зүүдлэх гэж хичээе, харин та гүнж болж зүүдэнд минь ирээрэй" гэж хэлээд босоод явчихлаа.
===============================
Хуваарийн дагуу өчигдөр оруулах ёстой байсан хэсгээ нөхөн орууллаа^^
YOU ARE READING
/Дууссан/🧸Baby boy👶 [Short story]
Short StoryТүүнийг 5 настай гэсэн! Кайбинь цуврал үргэлжилсээр...