Ekip
Hakan Çınar: Aylin'le evli.4 yıldır ekipte.
Aylin Çınar:Hakan'la evli.Ekip kurulduğundan beri ekipte. Ekibi ailesi olarak görüyor.
Bahar Ayan:Arif müdürün yiğeni 1 yıldır ekipte.
Ali Akdoğan:Pınar'la evli 2 çocuğu var. Rıza babanın damadı. Ekibi aile olarak görüyor ama Selin'le öz kardeş gibiler.
Selin Demirci: Mesut'la sevgili. Umut adında bir yiğeni var onu evlatlık edindi.4 yıldır ekipte. Ali'yle kardeş gibiler.
Hüsnü Çoban:5 çocuk babası eşi Suat'ı kaybetti. Başkomiser ekip kurulduğundan beri ekipte'dir. Aylin'i kız kardeşi gibi sever.
Mesut Güneri: Selin'le sevgili. Oğlu tunç'la beraber yaşıyordur. Oğlunu çok seviyor. Ekil kurulduğundan beri ekipte.
Rıza soylu: Aylayla evli pınarın babası. Aliyi kendi oğluymuş gibi sever.iki tane torunu var.Ekipin müdürü.
Arif Müdür:Ekip'in müdürü.Baharın dayısı.
Hande Yiğit:Komiser muavini. Volkan'la sevgili.2 yıldır ekipte.
Volkan Acar: komiser muavini. Handeyle sevgili.2 yıldır ekipte.
Eda: komiser muavini 2 aydır ekipte.
Arda atik: komiser muavini 6 yıldır ekipte.
Aileler:
Nesrin çınar: Hakan'ın annesi.
Pınar Akdoğan: Ali'yle evli 1 kızı 1 oğlu var. İsimleri Efe(8) Zeyno (5)
Ayla soylu Rızayla evli kızı pınar 2 torunu var.
Umut:4 yaşında selinin oğlu.
Çocuklar aynı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.