Egemen: sakin ol Ege bizde bu işin peşini bırakacağımızı söylemiyoruz sadece elimizde bir şey olmadığını söylüyoruz elbet bulacağız kim olduğunu.
Ege: ya bulmasına bulacaz da artık ne işimize yarayacak selin ve Ali yok umut yetimhane de yanımıza alamıyoruz Zeyno ve Efe günden güne çöküyor biz ise neredeyse hiç bir şey yapamıyoruz.
Faruk: ege haklısın ama bunları söyleyerek de elimize bir şey geçmiyor.
Derin: müdürüm bir şey bulduk.
Egehan: ne buldunuz ?
Ece: cem ve ceyda'nın evlerinde yapılan aramada duvarın oradaki bir oyukta iki telefon bulmuştuk telefonları inceledik iki telefonda da farklı numaralarda her gün en az yedikez konuşulmuş. Numaraları inceledik numaranın biri fahri tok adına kayıtlı adamın sicilini inceledik adam sanki hiç yaşamamış gibi.
Masal: nasıl yani ?
Derin: şöyle ki kimlik sahte ne kadar araştırsakda adamın gerçek kimliğine ulaşamadık kimlikteki fotoğrafa baktık fakat fotoğraftaki adam 3 yıl önce ölmüş. Diğer telefonun sahibine baktığımızda onun da iki yıl önce öldüğünü ve yaşlı olduğunu gördük. Ama aranan numaraları incelediğimiz de bir şey fark ettik. Telefonlardan birinin aradığı numara kaçak yollardan satılan numara ondan kime kayıtlı olduğunu bulamadık fakat diğer numara Ceylin kılınç adına kayıtlı.
Faruk: bu kadın kim peki ?
Asya: Ceylin kılınç 21 yaşında İstanbul'da arkadaşları ile yaşıyor yetimhane de büyümüş. Hakkında suça dahil tek konu bundan üç sene önce daha reşit olmadan girdiği barda polis kontrolüne yakalanması. Bir abisi var Polat diye ama görüşmüyorlar.
Faruk: ceylinin yanına gidip konuşun bu meseleyi.
Ekip: peki müdürüm.
İzmir
Gökhan: abi dediğin gibi boranın üçüzünü araştırdık buyur abi dosyası.
Dosya
Lara Soykan
Yaş: 32
Meslek: doktor
Bir kız bir erkek olmak üzere üçüzü var. İki yıldır Ankara'da özel bir hastane de staj yapıyor. Ailesiyle uzun zamandır görüşmüyor.
Dosyanın gerisinde bu zamana kadar yaptığı şeyler yazıyor.Doruk: Semih boraları çağır gel görevlerini anlatacağız
Semih: peki abi
İçeriye girerler ve doruk görevi anlatır
Polat: abi doğru mu anladım biz şimdi iki gün sonra mersin'den gelen adamları karşılayacaz ve onları otel yerine buradaki villaya getirecez ve özel bir sistem yardımıyla paralarını alacağız.
Doruk: aynen koçum öyle
Hira: abi şimdi her şey tamam da adamların villaya gelmesi sorun olabilir. Hemen alıp gelemeyeceğimiz için ilk karşılasak sonra da bara götürüp sarhoş oldukları zaman buraya getirsek daha kolay hallolur
Doruk: bu kız çok akıllı. peki senin dediğin gibi olsun güzelim.
Gökhan: yarım saat sonra adamlarla buluşacaksınız hazırlanın. Kızlar sizde dolaptaki elbiselerden giyin.
Onlar hazırlanmaya gideler
bölüm sonuÇok uzun bir aradan sonra bölüm ile geldim. Biliyorum çok beklettim ama derslerden vakit çok bulamıyorum ara tatilde atacaktım ama internetim kötüydü ondan atma fırsatım olmadı. diğer senaryolara da en kısa zamanda bölüm gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.