Ali: siz merkeze gidince ceren ve Aslıya kim bakıyor ?
Onur: normalde kreşe gidiyorlar, yazları bakıcı bakıyordu. Ama en sonki bakıcı çocukları kaçırmayı denedi. Ondan sonrada başka bakıcı bulamadık.
Ali: anladım.
Masal: selinin uçağı inmek üzere isterseniz siz gidin artık.
Ege: hadi gidelim o zaman
Ege, egemen, Ali, derin ve Asya selini karşılamak için havalimanına giderler.
Selinlerin uçağı iner Ali'yi arar.
Selin: Ali neredesiniz ?
Ali: havalimanının önünde sizi bekliyoruz.
Selin: tamam gördüm geliyoruz
Ali ve selin sarılır.
Umut: dayı seni çok özledim
Ali: bende seni çok özledim paşam.
Eve dönerler.
2 gün sonra
Yazarın ağzından
Ekip ne kadar seline ulaşmayı denese de hiç bir türlü ulaşamaz ve selinin evine gider. Ama selinleri orada da bulamayan ekip selinin kafa dinlemeye gittiğini düşünür ve merkeze gider.
Ankara'da ise durumlar farklıdır. Herkes Ali'nin ameliyatı için endişelidir. Ali ekibe yeni gelmesine rağmen bazılarının kardeşi, bazılarının abisi olmuştu. Ona bir şey olsa hiç biri dayanamaz.
Ali'nin ağzından
Korkuyorum hemde it gibi korkuyorum. Kendim için değil eğer bana bir şey olursa arkamda oluşacak enkazdan korkuyorum. Arkamdan üzülecekler, ağlayacaklar. Çocuklar belki anlamayacaklar, ailesinin üzüldüğünü görünce üzülecekler belki. Bunları düşünmeyi bırakıp hastaneye gitmek için yola çıktık. Hastaneye gelince bir oda verdiler. Ameliyat kıyafetlerini giydim. Odada herkes vardı. Şükran çocuklara bakmak için evde kalmıştı.Egemen: kardeşim biz burada seni bekliyoruz, çok bekletme bizi.
Egehan: o ameliyattan sapa sağlam çıkacaksın.
Ege: sonra da seninle beraber şerefsiz öldürecez.
Masal: daha çocuklarla vakit geçireceksin.
Derin: onlar senin başının etini yiyecek.
Asya: daha devriyeye çıkacaz.
Ali selinin çok konuşmadığını fark eder.
Ali: seninle bizi biraz yalnız bırakabilir misiniz ?
Cemal: tabi abi, hadi çıkalım biz.
Ekiptekiler çıkar.
Ali: kardeşim niye konuşmuyorsun
Selin: Ali ben sensiz yapamam.
Ali: merak etme ben sapa sağlam çıkacağım, ama eğer bana bir şey olursa
Selin Ali'nin sözünü keser.
Selin: sana bir şey olmayacak.
Ali: dinle bir. Eğer bana bir şey olursa çocuklar sana emanet. Biliyorum ekiptekilerle konuşmuyorsun hatta konuşmak istemiyorsun. Ama zeyno ve efeyi hep ziyaret et olur mu?
Selin: tamam ama sende oradan sapa sağlam çık.
Ali ve selin sarılır.
Ali'yi ameliyata götürürler, narkoz verirler ve ameliyata başlarlar.
Ali içeriye girince selin hemen duvar kenarına çöker ve ağlamaya başlar. Ezgi selinin yanına gider.
Ezgi: selin merak etme Ali seni bırakmaz.
Selin: ezgi ya bırakırsa
Ezgi: selin sen demedin mi Ali bir çok olay yaşadı diye. O 7 bıçak yarasına dayandı buna da dayanır. Seni, Umut'u, çocuklarını bırakıp gitmez.
Selin: ezgi içerde hep ümitsiz konuştu ona bir şey olursa ben dayanamam.
Ezgi: merak etme o sapa sağlam oradan çıkacak. Sonrada mesleğinin başına geçecek. Daha çıkacağı devriyeler var. Daha siz o İstanbul'da ki kendilerini aile zanneden ekipten hesap soracaksınız. Ama şimdi senin güçlü olup onun oradan çıkmasını beklemen lazım.
Selin ve ezgi sarılırlar.
3 saat sonra
Ameliyathane önü
Selinin birden kalbine bir ağrı girer.
Selin: ahh
Ece: selin iyi misin
Selin: Ali Ali'ye bur şey oldu.
Ege: sakin ol Ali'ye bir şey olmadı gel otur.
O sırada Ali'nin nabzı düşer ve kalbi durur.
Bölüm sonu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.