16 Bölüm

357 17 6
                                    

1 ay sonra
Arda kardeşinin ve sevdiğinin şehit olduğu şehirde kalmak istemeyip rıza babadan izin alıp şehir dışına gitmiştir.
Ekipte o günden sonra sayıca azalmıştır.
Arif müdür ekibe yeni kişilerin gelmesi için üstlerinden izin almıştır.
Ali ise İstanbul'da tedavisine devam etmiştir, ama hala kolunu kullanamıyordur doktorlar da kolunu kullanmasının tek yolunun ameliyat olduğunu söylemiştir. Ali de ameliyatı kabul etmiştir ve 2 gün sonra ameliyatı vardır.
Ankara Ali'nin ağzından
Buraya geleli tam bir ay olmuştu. İlk geldiğim gün yadırgamıştım ama sonra burada İstanbul'da ki ekibimden daha iyi bir ekibim oldu. Kolumu kullanamasam bile beni ekipten gördüler. Kardeşim oldular.
Selinle de konuşmamız hiç kesilmedi. Tek sıkıntı vardı o da 2 gün sonraki ameliyattı. Ameliyat tehlikeli bir ameliyattı ama ben mesleğim için kabul ettim. Şimdi de eve gitmeye başladım. Evde ekiptekilerden ege, egehan, egemen, onur ve Cemalle kalıyorduk.
Onları tanıtacak olursam onların da benim gibi ailesi yoktu. Ege, egemen ve egehan üçüzler. Aileleri tatile çıkmak için yola çıktıkları zaman kaza geçirmişler. Akrabaları da üçüzleri istememişler 5 yaşındayken yetimhanede kalmaya başlamışlar. Sonra da yetimhaneden çıkıp kendilerine yeni bir hayat kurmuşlar. Onurun ise 4 yaşında bir kızı var eşiyle anlaşamadıkları ve eşinin suçlu olduğunu öğrendikten sonra boşanmış ve kızı cerinin velayetini almış. Kızıyla beraber yaşıyor. Onunda ailesi yok babası onurun kardeşini öldürdüğü için hapse girmiş onurunda velayetini annesi almıştır ama annesi de yeni biriyle evlenip onuru sokağa atmış. Onuru da o gün muhtar bulup yetimhaneye bırakmış. Onur da yeni bir sayfa açıp hayatına devam etmiş. Bide cemal var o da benim gibi bebeklikten itibaren yetimhanede büyümüş.
Onunda ailesi bebekken çöp bidonunun yanına bırakmış. Oradan geçen biri onu bulmuş ve yetimhaneye vermiş. Bide ekipteki kız kardeşlerim var Ece, ezgi, derin Asya ve masal

Ecenin annesi yaşıyor babası annesini terk etmiş. Düğünü olacağı gün aldatıldığını öğrenmiş ve nişanı atmış. Ezgi onunda ailesi Van depreminde vefat etmiş ezgiye o günden sonra amcası bakmış. Ama ezgi amcasının yaptıklarını öğrenince onu kendi elleriyle hapse tıktı. Asya onunda ailesi yaşıyor ama asya polis olduğu için onu istemediklerini ya ailesini yada mesleğini seçmesini söylemişlerdir. Asya da mesleğini seçmiştir. Bide masal var masalın ailesi yaşıyor masal şu zamana kadar en çok kötü olayları yaşayanımız tartışmasız odur. Masal 13 yaşına kadar ailesinden hem fiziksel hemde psikolojik şiddet görmüş 13 yaşındayken ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenmiştir. Masalında bir ikizi 6 abisi vardır. Ama masal onlarla konuşmuyordur. Son olarakta derin o ekibimizin neşe kaynağı evli kocası doktor. Ailesini geçen yıl kaybetmiş. Bir de kızı Aslı var 5 yaşında çok şeker bir kız.
Son olarak ta ekibimizin abisi Faruk müdür var. Hepimize kol kanat geldi ekibe ilk geldiğimde baya anlayışla karşıladı.
İstanbul merkez
Selinin ağzından
1 aydır olduğu gibi gene kimseye selam vermeden içeriye girdim. Ekip bu halime alışmıştı. Arif müdürün söylediğine göre bugün ekibe 4 kişi gelecekti ama bunu ekip bilmiyordu.
Rıza b.: günaydın.
Ekip: günaydın rıza baba
Arif müdür geldi.
Arif m.: Devriyeye çıkmadan yakaladım sizi.
Rıza b.: Ne oldu Arif
Arif m.: Ekibe yeni kişiler geldi.
Mesut: ne yeni kişisinden bahsediyorsunuz.
Aylin: müdürüm biz yeni kişi falan istemiyoruz Ali gittikten sonra keskin nişancı eksiğimiz vardı onun yerine de hakan geçti.
Arif m.: Aşağıdalar geliyorlar şimdi.
Hüsnü: müdürüm biz kimseyi istemiyoruz diyoruz siz aşağıdalar diyorsunuz.
Arif m.: Yeni ekip arkadaşlarınız da geldi.
Aylin: Zeynep murat
Hüsnü: elif Sinan
Herkes tek tek sarılır
Selin hepsini tanıyordur ama hala nasıl yaşadıklarını anlayamamıştır. Çünkü Ali elif ve Zeynebin şehit olduğunu söylemişti.
Mesut: ama siz nasıl siz şehit olmuştunuz.
Zeynep: görev icabı yapmak zorundaydık.
Aylin: ama nasıl

Elif: o gün gerçekten bıçaklanmıştım kalbim durduğu zaman Yavuz odadan çıkınca tekrardan atmaya başlamış. Vedat müdür de ondan dolayı görevi bana verdi. Size de şehit olduğumu söyledi.
Hüsnü: Zeynep peki sen ?
Zeynep: vurulduğum gün aslında bana bir şey olmamıştı göreve gideceğimi söyledikleri ve bundan kimsenin haberi olmaması için beni şehit göstermeleri gerekiyordu. O gün Ali'yle devriyedeyken mit ekibinden biri içinde kan olan sahte kurşunla beni vurdu. Hastaneye kaldırıldığım da aslında hiç bir şeyim yoktu. Hastanedeki doktorlarda aslında mit polisiydi.
Aylin: ekibin şimdiki üyeleriyle tanışın isterseniz.
Sinan: olur.
Hakan: ben hakan Aylin'in eşi
Murat: vay Aylin hayırlı olsun kardeşim.
Selin: bende selin
Hüsnü: selinde mesutun sevgilisi
Sinan: Bizim mesut abinin mi ?
Hüsnü: şaşırtıcı değil mi ?
Sinan: vallaha çok şaşırdım
Bahar: bende bahar
Zeynep: memnun olduk
Bahar-selin- hakan: bizde memnun olduk
Sinan: Hüsnü abi Ali nerede ?
Zeynep: ekibim lalesi nerede
Mesut: bilmiyoruz
Murat: nasıl bilmiyorsunuz abi ?
Aylin: Ali pınarı aldatmış sonra biz sert çıkıştık sonra işte selin Ali ve selinin oğlu umut'un olduğu araç patladı 5 ay boyunca komada kaldı sonra Ali bir daha kolunu kullanamayacağını öğrendi ekipten bir kaç kişinin şehit olduğu günde başsağlığına geldi biz kovduk ondan sonra da görmedik.
Arif m.: Nasıl yani siz Ali'nin nerede olduğunu bilmiyor musunuz ?
Mesut: müdürüm nereden bilelim biz onun bekçisi miyiz ?
Zeynep: Ali'yi hiç dinlediniz mi
Hakan:neyi dinleyeceğiz elimizde kanıt var
Elif: ...
Bölüm

                                                                          Aslı derinin 5 yaşındaki kızı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                          Aslı derinin 5 yaşındaki kızı


                                                        ceren onurun 4 yaşındaki kızı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                        ceren onurun 4 yaşındaki kızı

                                                                       kemal mesutun 5 yaşındaki oğlu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                       kemal mesutun 5 yaşındaki oğlu

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin