Selin: Ali bak ekiple benim aramın bozulması senin yüzünden değil senin yerinde ben olsam aynısını bana da yapacaklardı. Ama eğer burada kendini rahat hissetmiyorsan gitmek istiyorsan ben hep yanındayım arkan veya önünde değil hep yanındayım.
Ali ve selin sarılır.
Selin: eee hangi şehire isteyeceksin ?
Ali: ...
Eda ve arda devriye.
Eda: arda selin abla çok haklı Hüsnü abiler var diye bir şey diyemedim ama.
Arda: haklısın bende diyemedim ama çok haklı Ali abi öyle bir şey yapmaz aynı olay hakan abinin de başına geldi Ali abi ona hep inanmıştı. Bende şimdi Ali abiye inanıyorum Ali abi bu hayatta pınar abla ve çocuklara çok değer veriyor.
Eda: haklısın ama pınar abla boşanma ile ilgili olan tüm belgeleri ayarlamış.
Pınarın ağzından
2 gündür olduğu gibi bugün de oda da ağlıyordum Ali'nin böyle bir şey yapması beni çok üzmüştü. Bugün boşanmayla ilgili tüm dosyaları hazırladım. Çocuklar da olanları bildikleri için benimle kalmak istediler. O sırada kapı çaldı
Pınar: gel.
Gelen efe ve Zeynoydu
Efe: anne artık ağlama o kaybetti.
Zeyno: evet anne senin gibi bir eşi o kaybetti ve bizi de kaybetti bizim artık öyle bir babamız yok.
Efe: evet anne onun yüzünden göz yaşı dökme.
Efe ve Zeyno Pınara sarılır.
Zeyno: anne bugün seninle yatabilir miyiz ?
Pınar: tabikide zeynom hadi yatalım.
Ali'nin ağzından.
Seline tayinimi istediğimi söylediğimde ben gerçekleri ekibe söyleyelim diyeceğini beklerken, selin benim nerede iyi olursam orada olmamı söyledi. Tek bir sıkıntı vardı o da Arif müdüre tayinimi istediğimi söylemekti. Merkeze gidersem ortalık karışacak offf ben nasıl söyleyecem.
Selin: Ali iyi misin daldın gittin ?
Ali: iyiyim iyiyim de ben tayinimi isteğimi nasıl söyleyecem ?
Selin: anladım merkeze gidince ortalık karışacak diye düşüyorsun.
Ali: aynen ama merkeze gitmeden de isteyemem ki.
Selin: sen tayin dilekçeni ver ben yarın merkeze gidecem o zaman vereyim.
Selinin öyle demesiyle yazdığım dilekçeyi verdim.
Selin: kardeşim ben bunu yarın veririm ama şunu unutma burada hep bir kız kardeşin var oralara gidipte beni unutma.
Ali: merak etme selin diğerlerini unutsam bile seni öldürseler unutmam.
Ali ve selin sarılır selin evine gider.Selinin ağzından
Ali tayinini istiycem dediğinde üzülmüştüm kardeşim dediğim kişiden ayrı kalacaktım ama bu onun için iyiydi. Eğer gitmezse ekip bilip bilmeden boşuna suçlayacklardı alide kötü olacaktı yarın gidip Ali'nin dilekçesini verecektim.
Sabah
Selinden
Sabah olmuştu bugün gidip Ali'nin tayin dilekçesini verecektim. Üzerimi giyindim ve salona gittim umut uyanmıştı beni görür görmez yanıma koştu.
Umut: Anne
Selin: Umut'um oğlum.
Umut: Ali dayım tekrar ne zaman gelecek ?
Selin: Ali dayının biraz işi var sonra gelecek tamam mı oğlum.
Umut: tamam anne ama söyle işlerini erken bitirsin. Mesut amca zaten gelmiyor en azından Ali dayım gelsin.
Selin: tamam paşam ben Ali dağına söylerim hadi kahvaltını yap şükran ablan seni okula götürsün.
Umut: tamam anne.
Selin: şükran umut sana emanet.
Şükran: merak etme abla bana emanet.
Selin: ben çıkıyorum.
Evden çıktıktan sonra araca binip merkeze sürmeye başladım. Telefonun çaldı baktığım da arayan mesuttu.
Selin: ne oldu ?
Mesut: seni aramam için bir şey mi olması lazım.
Selin: Mesut ne söyleceksen söyle zaten tırafiğe takıldım.
Mesut: tamam tamam merkezde seni bekliyoruz.
Selin: tamam kapat geliyorum.
Mesut kapattıktan sonra arabayı merkeze sürmeye devam ettim.
Mesutun ağzından.
Flaş back
Dün selin ekibin yanından gittikten sonra.
Selin gittikten sonra Hüsnüyle konuşuyorduk.
Hüsnü: usta bu olayı uzatma soyle bu kadar uzatmanın sonu kötü olacak bak.
Mesut: ne diyeyim usta kafam allak bullak.
Hüsnü: kardeşim selin anlayışıdır anlar.
Mesut: usta bilmiyorum DNA testi de pozitif çıktı.
Flaş back son
Off ben şimdi ne yapacam ya. Seline nasıl söyleyecem.
Selinin ağzından
Merkeze gelmiştim ekibin yanına gittim bir şey belli etmemek için günaydın dedim.
Selin: günaydın
Hüsnü: günaydın selin
Aylin: günaydın selin de elinde ki zarf ne ?
Selin: ha şey onu Arif müdüre vermem lazım.
Hakan: kardeşim önemli bir şey mi ?
Selin: sayılır neyse Aylin Arif müdür odasında mı ?
Aylin: evet odasında yeni geldi.
Selin: tamam sağol.
Ekibin yanından ayrılıp Arif müdürün odasına çıktım. Ve kapıyı çaldım.
Arif m. : Selin bir şey mi oldu ?
Selin: müdürüm biliyorsunuz Ali normalde bu gün izni bitti size bunları vermemi istediArif m. : Bunlar ne ?
Selin: müdürüm bunlardan biri Ali'nin yıllık izni diğeri ise Ali'nin tayin dilekçesi.
Arif m. : Ne ne tayin dilekçesi Selin ?
Selin: müdürüm Ali...
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.