45.Bölüm

179 5 0
                                    

Hira: Okan bey gerçekten özür dilerim ben. O otel çok iyi diye ben ayarlamıştım ama böyle bir şey benim yüzümden oldu. Diyerek kafasını önüne eğmiştir.
Okan: buraya bunları konuşmak için gelmedik güzelim. Hem bu daha iyi oldu beyler gidince baş başa kalabildik.
Okan dediklerinden sonra elini hiranın bacağına koymuş ve bacağını okşamaya başlamıştır. Hira ne kadar bu durumdan rahatsız olsa da maalesef ki görevden dolayı birşey diyemiyordur.
Salih ve pelinde de durum pek farklı değildir. Onlar bar bölümüne gidip içki alıp gelmişlerdir.
Erkekler içkilerini direk içerken kızlar sarhoş olmamak için yavaş yavaş içiyorlardır. Bora ve Polat gergin bir şekilde dışarda bekliyorlardı.
Bir süre sonra Okan ve Salih sarhoş olmuş ve kızlar onları odaya götürmüşlerdir. Bora ve Polat, adamlarla birlikte hızlıca bara girmişlerdir. Hira, Okan'ı zar zor odaya getirmiştir fakat Okan birden sendeler ve hiranın çantasına tutunmaya çalışırken Okan ve çanta yere düşer. Doruğun her ihtimale karşı onlara verdiği silah çantadan fırlamış fakat Hira hemen kaldırmıştır. Ve silahı Okan'ın görmediğini düşünüyordur. Okansa gördüğünü belli etmeyip çantayı alıp koltuğa koymuştur. Ve hiranın üzerine yürümüş ve onu duvar ve kendi arasına almıştır.
Okan: kimsin lan sen !?
Hira: ne diyorsun anlamıyorum.
Okan bir anda hiranın boğazını sıkmaya başlar. Bora ve Polat da adamlarla ikiye ayrılmış ve odaya gitmişlerdir. Peline bir şey olmadan salihi paketlemişlerdir. Polat Pelinin iyi olduğunu görünce hızlı adımlar ile boranın yanına gitmiş ve hiranın halini görmüştür. Bora Okan'ın yakınına ateş etmiş ve Okan korkup Hirayı bırakmıştır. Bora hızla kardeşinin yanına gitmiş ve onu kucağına almıştır. Polat adamlara Okan'ı vermiş ve hızla su bulup boraya vermiştir. Hira biraz daha kendine gelmiştir ve bora Hirayı kucağına alıp götürmüştür.

İstanbul organize şube
Faruk: siz benle dalga mı geçiyorsunuz çocukları !? Adam öldü olarak gözüküyor.
Onur: müdürüm adam dosyalarda ölü gözüküyor bunu bizde fark ettik fakat videodaki adam bu.
Ece ayağa kalkıp Faruk müdürün yanına geçmiş ve bilgisayardan videoyu izletmiştir.

Faruk m.: Bu ne biçim şey ya ! Nereye elimizi atsak hiç bir şeye ulaşamıyoruz.
Egehan: sahte kimlikler, başkasının kimliğiyle alınmış telefon hatları, kullanılmayan hatlar, ölü bir adam. Bu nasıl bir çete ya !?
Cemal: adamlar büyük tedbir almışlar.
Masal: adamların amacı aslında en başından beri belli.
Ege: amaçları neymiş masal ?
Masal: asya bir detay yakaladı.
Egemen: evet asya ?
Asya: selin ve ezginin kaçırıldığı gün. Biz uyuşturucu satıcısı olan doruk yıldırım hakkında konuşuyorduk.
Ezgi: bunun konumuzla alakası ne ?
Asya: geçen aylarda ki dosyaları inceliyordum. Bize gelen doruk yıldırım dosyası hiçbir şey yapılmadan bir anda kapatılmış. Dosya bizim kattaki organize şubeye verilmişti. Onlar da adamın suçsuz olduğunu söylemiş o kadar delile rağmen. Ve deliller de yok olmuş. Bunu fark edince ecrini aradım o da ekibe tüm delillerle ilgili olan dosyaların verildiğini fakat savcı karakola gelince ellerinde hiç bir delil olmadığını söylemiş.
Onur: ben hala bu konun selinlerle alakası ne onu anlamadım.
Masal: selinleri kaçıran kişi Ceyda alaca. Nadir alacanın kızı. Ceydanın kimliği olduğu kişiler Ali ve ezgi. Ezgi hep nadiri yakalamak isteyip kanıt bulamayınca bu konuyu Ali'ye verdiler. Ali nadiri uyuşturucudan dolayı hapse attırdı ve nadir orda bıçaklanıp öldü. Nadir uyuşturucu satıcısıydı, Ali, Ceyda amcasının izinden gitti demişti. Önümüze atılan kişi Ceyda ve cemdi onlar piyondu ama diğerleri büyükbaş. Ve bizim o gün elimize gelen dosya ezginin dediği gibi amcasında olduğu gibi bir anda suçsuz denilip, kanıtlar yok oldu. Yani demek istediğim Ceyda doruğa çalışıyor olabilir.
Faruk m.: Bu çok mantıklı.
Egemen: bunu nasıl bilecez peki ?
Asya: Ceyda ve cemin dosyasından ilerleyemedik ama nadir alacanın dosyasında belki bu konu hakkında bir bilgi buluruz.
Egehan: o dosyayı şuan sadece asayiş şubeden alabiliriz.
Faruk m.: Onların aynı görevde çalışma isteğini reddettik.
Ece: bu fırsatı ellerinden kaçırmayıp bizimle beraber yürütmek isteyecekler bu dosyayı.

İstanbul
Rızanın ekip
Rıza pınarın isteğiyle ve her ay yaptıkları gibi gene bahçede mangal yapmaya karar vermiş ve ekibi de çağırmışlardır pınarın planı aslında babasına ve ekibe bir şey açıklamaktır. Tüm ekip yavaş yavaş rızaların evinde toplanmaya başlamıştır. Tüm ekip gelince yemekler yenmiş herkes sohbet ediyordur.
Pınar ayağa kalkmış ve yanına emre gelmiştir. O sırada kapı çalmış ve Ömer (Zeynep'in oğlu) kapıyı açmıştır.
Pınar: biz Emre'ye sevgiliyiz. Deyip elini tutmuştur.
Rıza ekip: nee !?
Ankara ekip: Nee !?
Bölüm sonu

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin