Murat: mesela Ali hepinizi çiğneyip gidip seline her şeyi anlattı. Siz seline bir gerçeği anlatamazken. Ali anlattı ama Ali'ye de siz güvenmediniz başta pınar olmak üzere.
Sinan: Ali bizi olmayan ailesi olarak gördü. Rıza babayı babası olarak. Sizleri abisi olarak. Bizi de kardeşi olarak gördü. Bazılarımızın abisi oldu. Ama siz ona güvenmediniz.
Elif: siz Ali'nin böyle bir şey yaptığına inandınız ve çocuğu dövdünüz. Yanında olmanız gerektiği zaman yanında olmadınız. En ihtiyacı olduğu zamanda ona güvenmeyip sırtınızı döndünüz ona.
Zeynep: o hastanede yatarken siz gidip düğün yaptınız. Ali'nin bu dünyadaki en değer verdiği şey mesleği ve ailesiydi. Kolunu kullanamadığı için mesleğinden olacaktı, ama o sizin yanınıza başsağlığına geldi.
Murat: Arif müdür size nereye gittiklerini söylememekte çok haklı.
Ekip bu duyduklarından sonra konuşamazlar. Arif müdür de bilgi almak için odasına gider.
Ankara
Hastane
Ali yavaş yavaş kendine gelmeye başlar.
Ege, egehan ve onur da umut ve Ali'nin yanındadır.
Ali: selin, selin iyi mi ?
Ege; sakin ol.
Ali: bir haber var mı ?
Umutta uyanır.
Umut: dayı annem öldü mü ?
Ali kolundaki serumu söküp, umut'un yanına gider.
Egehan: napıyorsun yeni uyandın yat yattığın yerde.
Ali: bana bir şey olmaz merak etme.
Ali umut'un yanına gider.
Ali: umut'um hiç öyle şey olur mu ? Senin annen çok güçlü.
Umut: bana annemi getir olur mu dayı ?
Ali: merak etme anneni sana getireceğim.
Ali ayağa kalkar ve ceketini giyer.
Ali: onur sen umut'un yanında kal. Ege ve egehan siz benle merkeze geçelim.
Egehan: Ali daha yeni uyandın, merkeze gidemezsin.
Ali: bu konu tartışmaya kapalı gidiyoruz.
Ali, egehan ve Ege hastaneden çıkar. O sırada Ege'nin telefonu çalar, telefonu haporlere alır.Ege: efendim Asya
Asya: Ege, selin ve ezginin yerini bulduk. Ekip çıkıyor sende Ali'ye söylemeden gelecekmişsiniz.
Ali: artık çok geç Asya.
Asya: Ali, sen nasıl ?
Ali: nasılını bırak şimdi. Adresi at çabuk.
Asya: Faruk abi Ali gelmesin dedi.
Ali: Asya bak selinin zamanı kısıtlı, o zamanı da harcamayalım.
Asya: tamam, tam adresi telefonunuza attım.
Asya tam adresi telefona atar. Ege, egehan ve Ali depoya gider. Ekipte önceden gelmiştir.
Faruk: Ali senin ne işin var burada !?
Ali: müdürüm bu konuyu tartışmayalım, kardeşlerimiz bizi içeride bekliyor.
Faruk: derin, Ege ve egemen siz arka taraftan girin. Kalanlarınız benimle önden giriyor.
Derin, Ege ve egemen arka tarafa gider.
Faruk (telsizden): arkadaşlar giriyoruz.
Ekip önce kapıdaki adamları halleder, sonra da içeriye girer. Ve çatışma başlar.
İçerisi
Cem: bunlar bizi nereden buldu ?
Ceyda: bilmiyorum ama çıkmamız lazım buradan.
Cem: alttaki tünelden gidelim.
Ceyda: tamam.
Cem ve Ceyda alttaki tünelden kaçarlar.
Ezgi: selin lütfen dayan bak geldiler. Bizi kurtaracaklar.
Ekip adamları öldüre öldüre içeriye girer. Tam o sırada biri derini vuracakken Ali derini kurtarmak için yerinden çıkarak, derini vuracak olan adamı vurur. Ama o sırada başka bir adam da Ali'yi vururlar.
Ege(bağırarak): ALİ
Faruk: Ege ne oluyor ?
Ege: Faruk abi, Ali vuruldu durumu ağır.
Asya: 4582 merkez bilinen yere acil iki ambulans.
Egehan: koruyun beni Ali'nin yanına gideceğim.
Koruma ateşi açarlar. Egehan Ali'nin yanına gider.
Egehan: dayan kardeşim dayan. Çocuklarını bırakıp gidemezsin.
O sırada çatışma biter. Derin ve asya selinin yanına gidip yarasına tampon yapmaya başlarlar. Egemen ve Ege de gidip ezginin ellerini çözer.
Ege: ezgi iyi misin ?
Ezgi: beni boşverin. Ali ve selin nasıl ?
Ege: ikisinin de durumu ağır.
Egehan(bağırarak): ambulans nerede kaldı. Nabzı gittikçe düşüyor.
O sırada ambulans gelir ve selini ve Ali'yi alıp hastaneye giderler. Direk ameliyata alırlar.
Onur ve umutta onların ambulanstan indiğini görmüştür ve direk ameliyathanenin önüne gider.Selin ameliyat
Doktor: durumu çok ağır. Fareler organlara zarar vermiş. Yanlış bir şey yaparsak hastayı kaybederiz.
Ameliyata başlarlar.
Ali ameliyat
Doktor: durumu çok ağır. Ambulans da kalbi durmuş zor döndürmüşler. 7 kurşun yarası var. Hepsi de tehlikeli yerlerde. Çok dikkatli olmamız lazım, yanlış bir harekette hastayı kaybederiz.
Ameliyat başlar
8 saat sonra
Ekip perişan olmuş bir şekilde kardeşlerinden gelecek iyi haberi bekliyordur.
O sırada yüzü asık bir şekilde ameliyattan selinin ve Ali'nin doktoru çıkar.
Ali'nin doktoru: hastanın durumu ağırdı. Buraya geldiğinde kalbi durmuştu. Ameliyatta komplikasyon oluştu, hastayı döndüremedik basınız sağolsun.
Ekip duydukları karşısında ağlamaya başlar.
Selinin doktoru: bende size iyi haber veremeyeceğim. Hasta geldiğinde durumu çok ağırdı. Organlara zarar gelmiş, ameliyatta kalbi durdu. Geri döndüremedik basınız sağolsun.
Ekip bir günde iki kardeşini kaybetmenin acısını yaşıyordur.
Umut: hayır annem de dayım da beni bırakmadı.
Umut dayanamaz ve bayılır.
Ekip çok kötü olmuştur. Bir köşeye çökmüş ağlıyordur.
İstanbul
Merkez
Ekip Arif müdürden gelecek haberi bekliyordur.
Zeynep: off Arif müdür nerede kaldı ya ?
Sinan: acaba iyiler mi ?
O sırada televizyon da haberler açıktır.
Muhabir: evet sayın seyirciler son dakika haberleri ile karşınızdayız. Bugün iki aileye birden ateş düştü. Ankara asayiş şube de çalışan komiser selin demirci ve komiser Ali Akdoğan. Ağır yaralı olarak kaldırıldığı hastanede hayatlarını kaybettiler. Ailesine başsağlığı dileriz.
Ekip duydukları karşısında şok olmuştur.
Bahar: bu..bu nasıl olur ya ?
Zeynep: selinin oğlu vardı. O nasıl dayanacak. Daha çok küçük.
Rıza ev
Pınarlar da haberleri izlemiştir. Ve çocuklar çok kötü olmuştur. Kimseyle konuşmak istemiyoruz deyip kendilerini odaya kapatmıştır. Pınarda yalnız kalmak istiyorum diyerek odaya girmiştir.
Pınar: hepsi benim yüzümden oldu. Ali'ye inansaydım buradan gitmezdi. Çocuklar babasız kalmazdı. Ona güvenip yanında olmam gerekirken onun hep önüne geçtim. Allah beni kahretsin diyerek mutfaktan aldığı bıçakla intihar eder.bölüm sonu
sezon finali
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.