26 Bölüm

351 17 4
                                    

Selez devriye
Ezgi: selin umut'un babası kim ?
Selin: o çok karışık
Ezgi: nasıl yani ?
Selin: umut benim öz oğlum değil. Umut benim kız kardeşimin oğlu ama kız kardeşim ona bakmak istemedi.
Ezgi: bir insan neden kendi çocuğuna bakmak istemez ki !?
Selin: kız kardeşim iyi olsun ona bir şey olmasın diye ben liseye giderken çalışmaya başladım. Sonra da onu Almanya'ya götürdüm. Orada biriyle sevgili olmuş ve ondan hamile kalmış ama adam teröristmiş. Aynı şekilde kız kardeşim de. Kız kardeşim bebeği satmayı planlıyormuş. Biz de bunu öğrenince baskın düzenledik. Üvey abim de bebekle beraber kaçtı ve çocuğu ormanda bıraktı. Bende onu vurdum. Tabi kız kardeşim Melda da beni şikayet etti ve beni hapse attırdı. Sonra da çocuğa bakamamış ve mesuta söylemiş. Mesut ta gerçekleri anlatıp beni içerden çıkartırsa umuta bizi bakacağını söylemiş. Umutta beni annesi olarak biliyor.
Ezgi: sen çok iyi bir annesin.
Selin: eminim sende çok iyi bir anne olacaksın. Çocuklarla nasıl ilgilendiğini gördüm. Senin hiç sevdiğin biri yok mu ?
Ezgi: ya aslında galiba cemale aşığım ama o beni arkadaşı olarak görüyor.
Selin: üzülme belki oda seni seviyordur. Hem sevmese bile takma kafana dostluk ve kardeşlik herşeyden daha değerli aşktan bile .
Ezgi: haklısın.
Selin: siz kaç yıldır tanışıyorsunuz ?
Ezgi: ekip 2 yıl önce kuruldu bizde o gün tanıştık sonra da çok yakın olduk. Siz Ali abiyle kaç yıldır tanışıyorsunuz ?
Selin: bizde 5 yıldır tanışıyoruz ilk başlarda pek anlaşamasakta. Şimdi en yakınlarız.
Ezgi: Ali abi kaç yıllık evliydi ?
Selin: 14 yıllık evliydi. 2 tanede çocuğu var çok tatlılar. Geçen hafta yanlarına gittiğimde babalarının aldıklarını görünce çok mutlu oldular. Babalarının iyi olduğunu öğrendiklerinde çok rahatladılar.
Ezgi: Ali abi fotoğraflarını göstermişti. Dediğin gibi çok tatlılar.
O sırada arabanın önü kesilir.

Ankara merkez
Ekip toplantı odasında oturmuş dosyayı inceliyorlardır.
Asya: doruk yıldırım uyusturu satıcısı. İstanbul narkotik şube peşindeymiş ama ellerinde kanıt olmadığı için hiç bir şey yapamamışlar.
Egemen : Birimiz içeri sızmayı denesek?
Egehan: Hangimiz girecek peki?
Cemal: Ben girebilirim.
Faruk: Peki. Şimdi sıra plana geldi. Nasıl sızacaksın?
Masal: Satıcılardan denesek girmeyi.
Derin: Çok uzun sürer. Bencee... Bence cemal doruğun yardımcısını falan denesin.
Onur: Doruğun yanına girse.
Egemen: doruk insanlara kolay kolay güvenmiyormuş burada yazanlara göre. Çünkü yıllar önce yanına sızmış biri. İşimiz bu yüzden daha zor. Doruk pimpiriklidir.
Cemal: O zaman doruktan uzak durayım.
Egehan: Fazlasıyla ama dikkat et tehlikeli ve biraz manyak.
Cemal: O zaman Doruğun adamına yanaşıyorum.
Egemen: Evet.
Faruk: hadi dağılın.
Egehan: Asya şu Doruğun adamına baksana.
Asya: tamam bakıyorum.
Ali-ege devriye
Ege: Ali sen iyi misin durgun gözüküyorsun ?
Ali: Zeyno ve efeyi özledim.
Ege: fotoğrafları var mı ?
Ali Zeyno ve efenin fotoğraflarını gösterir.
Ege: çok tatlılar.
Ali: öyleler ama onları çok özlüyorum.
Ege: velayet davası aç
Ali: aslında açarım ama eğer açarsam. Çocuklar birbirlerinden ayrı kalmak zorunda kalacaklar. Onlar birbirlerini çok seviyorlar onları ayıramam.
Ege: ikisini de yanına al.
Ali: ikisini de alırsam o zaman Pınar da çocukları görmek isteyecek. Ama ben onunla görüşmeye dayanamam.
Ege: sende haklısın
Ali: ee senin hayatında biri var mı ? Veya üçüzlerinin ?
Ege: yok be üçümüzde sapız
Ali: aman kardeşim takma kafana dostluk ve kardeşlik herşeyden önce gelir. Aşk olmasa da olur ama kardeşlik ve dostluk olmazsa olmaz. İnsan bir süreden sonra sırtını yaslayacak birini arar.
Ege: haklısın
Selin ezgi devriye
Selin: ne oluyor ya kim bunlar !?
Ezgi: bilmiyorum
O sırada arabadan dışarıya adamlar çıkar.
Selin ve ezgide daha iyi ateş etmek için dışarıya çıkarlar.
Selin: bunlar nereden çıktı !?
Ezgi: bilmiyorum
Selin telsizden anons geçer ama adamlar sinyal kesici kullanıyorlardır.

Ezgi: anons geçtin mi ?
Selin: Allah kahretsin sinyal kesici kullanıyorlar.
Ezgi: benim mermim bitti.
Selin: benim de bitti.
Ezgi: hakkını helal et
Selin: sende hakkını helal et iyi ki seni tanımışım.
Ezgi: bende seni iyi ki tanımışım
Selin-ezgi: ahh
Bölüm sonu

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin