Selin: Kim kimi üzüyor abi ?
Hüsnü: kimse, ya diyorum ki biraz daha devriye çıkmazsak Rıza Baba hepimizi üzecek.
Mesut: aynen aynı
Selin: ha anladım. kimmiş gelen Mesut ?
Mesut: ııı şey ya geçen bir çocukla ilgili olay olmuştu annesi gelmişti ,raporda imzası eksik olmuş kadınla da ben görüştüğüm için şimdi beni aramış.
Selin: ha hangi olay ?
Hüsnü: ya boşversene kızım hangi olay hadi hadi devriye'ye.
Ekip devriye'ye çıkar.
Hüsnü ve Mesut ayrı araçla
Ekip otobüsle çıkmıştır.
Devriye olaysız bitmiş herkes evlerine dağılmıştır. Ali ve pınar sahil kenarında oturmuştur.
Ali yi düşünceli gören pınar dayanamayıp sorar.
Ali ve Pınar.
Pınar: Canım bir şey mi oldu ?
Ali: Olmadı ama galiba olacak.
Pınar: o..o ne demek başınızda bir belamı var gene ?
Ali: yok hayır öyle bir şey değil ama ortalık karışacak.
Pınar: canım bana anlatır mısın ?
Ali derin nefes alır ve konuşmaya başlar.
Ali: hani Mesut abinin bahar adında bir sevgilisi vardı ya.
Pınar: araba çarpıp bebeğini kaybeden ve Mesut abiyi terk eden mi ?
Ali: Evet o bugün merkeze Mesut abiyle konuşmaya geldi ama Mesut abi geldiğinde bembeyazdı teröristlerden korkmayan Mesut abi geldiğinde kötüydü. Sonra devriye'ye çıktık, Mesut abi ve Hüsnü abi beraber çıktılar. Onlar beraber çıktılarsa kesin bizden bir şey gizliyorlar ama ne ve işin kötüsü bunu Selin bilmiyor.
Pınar: Ali canım bak senin dediğin gibi eğer bahar gidip seline bir şeyler söylerse ortalık karışır peki seni bu kadar düşündüren ne ?
Ali: Bildiğin gibi ben yetimhanede büyüdüm ekiptekiler ve sizler benim ailemsiniz. Bu Selin içinde geçerli kız vurulunca yanına kimse gelmedi,kimse aramadı. Onunda bizden başka kimsesi yok Aylin ve Selin benim hiç olmamış kardeşim gibiler. Ben Selinin bahar yüzünden üzülmesini istemem. Ben gidip seline her şeyi anlatmak istiyorum. (Ali bunları ağlayarak anlatıyor)
Pınar: canım haklısın. ne yapacaksın ?
Ali: gidip seline bildiğim her şeyi anlatacağım.
Pınar: tamam canım sen git anlat ben de eve gidiyorum.
Ali: sağol mavişim.
Pınar gider Ali de araba ya binip Selinin evine gider ve kapıyı çalar.Selinin ağzından.
Olaysız geçen devriyenin ardından merkeze uğrayıp eve gitmeye başladım. Devriye olaysız geçmişti ama bişey dikkatimi çekti bizim hep konuşan Ali tüm devriye sustu.sanki canı bir şeye sıkılmıştı kapıyı çaldım kapıyı şükran açtı.
Şükran: hoş geldin abla.
Selin: hoş bulduk.
İçeri geçip oturdum o sırada umut koşarak bana gelmeye başladı ona sarıldım ve umutla oyun oynamaya başladık. Biraz oynadıktan sonra kapı çaldı şükran içerden bağırdı.
Şükran: abla kapıya bakabilir misin ?
Selin: Tamam ben baktım.
Kapıyı açmaya gittim, açtığımda şaşırdım karşımda Ali vardı.
Selin: Ali Mesut'a bir şey mi oldu.( İçten içe Mesut'a bir şey olmasın diye dua ediyordum)
Ali: yok yok Mesut abiye bişey olmadı.
Selin:ohh
Ali: Selin içeriye alcanmı ?
Selin: haa gel gel.
İçeri ye girdik.
Ali: Selin müsaittin değil mi geldim ama.
Selin: kardeşim müsaittim de.
Ali: de ?
Selin: Ali sen iyimisin, düşünceli görünüyorsun da.
Ali: Selin bende onun için gelmiştim. Sana bir şey anlatmam gerekiyor.
Selin: evet seni dinliyorum.
Ali: Selin konuya nereden başlayacağımı bilmiyorum.
Selin: Ali bugün anlatacak mısın ?
(Ali'nin ne anlatacağını çok merak ediyordum.)
Ali: Selin şimdi...
Genel bakış.
Ali ve Selin yarım saat boyunca konuşurlar.
Ali: Selin ben artık eve gideyim daha Rıza Baba tarafından sorguya çekilecem 🙂.
Selin: Allah kolaylık versin kardeşim.( Gülerek der)
Ali Selinin evinden çıkıp yola çıkar bir süre sonra eve girer. Eve girdiğinde karşısında ekibi görür ve durur Ali'nin geldiğini gören tek kişi hakan olmuştur.
Hakan: abi Ali geldi.
Herkes o sırada Ali'ye döner.
Rıza baba: Ali neredeydin sen ?
Ali: ...Ali ne diyecek ?
Mesut ekipten ne gizliyor ?
Ali: Seline ne anlattı ?
Ekip neden rıza baba gilde toplandı ?
Hepsi ve daha fazlası haftaya pazartesi günü gelecek yeni bölüm de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.