Lara arabadayken adamın birinin şüpheli davrandığını fark etmişti. O yüzden herhangi bir duruma karşı hazırlıklı bir şekilde bekliyordu. Adamın doruğa silah doğrulttunu görünce hemen arabadan inip doruğa seslenip onun önüne atlamıştı.
Lara : doruk..!
Bora: laraaa
Gökhan larayı vuran adamı vurmuştu. Dorukta vurulun larayı kucaklamış ve arabaya geçmişti. Onların arabaya geçtiğini gören şoför arabaya binmişti ve hiç bir şeyi düşünmeyip hemen hastaneye gitmişlerdi. Doruğun içinde laraya karşı anlamlandıramadığı bir duygu vardı. Lara karnından vurulmuştu ama durumu çok ağır değildi.
İstanbul
(Egehan, derin, masal, Hüsnü, mesut, Sinan)
Sinem Arda'nın getirdiği dosyayı taratıp masaya koymuş ve taratıp kaydettiği bilgileri bilgisayardan açmıştı.
Sinem: başkomiserim dosyayı açtım başka bir şey var mı ?
Hüsnü: yok sinem sağol.
Sinan: bu adam hakkında şuan ne biliyoruz ?
Masal: uyuşturucu ticareti yapan biri. Adam hakkında delil bulamayınca içlerine biri gizli görevle girdi ki bu kişi de Ali. Gizli görevin detayları dosyada zaten var ama kısaca Ali içeriye sızmak için Ceydayla sevgili oluyor yani öyle numaraya yapıyor. Ve içeriye sızıyor bir süre boyunca hiç bilgi vermiyor. Çünkü onu denediklerini düşünüyor. Sonrasında yavaş yavaş içerden bilgi aktarımına başlıyor. Önceden sadece bildiriyordu böyle böyle diye ama sonradan olaya müdahale de edilmeye başladı her neyse bu adamı Ali yakalıyor ve cezaevine giriyor adam ama orda biri onu şişlediği için ölüyor.
Mesut: yani biz şimdi dosyaya neden tekrar bakıyoruz ?
Egehan: Bu adamın doruk yıldırımla alakası var mı diye bakacaz.
Herkes dosyayı incelerken derin fark ettiği ayrıntı ile araştırmaya başlamıştı.
Derin: Ömer Yıldırım, doruğun babası ve aynı zamanda nadir alacanın eşinin kardeşi. Ömer Yıldırım silah kaçakçılığından içeriye girmiş.
Masal: Doruk dikkat çekmemek için kuzenlerini piyon niyetine kullanmış yani.
Derin: evet aynen öyle olmuş.
Sinan: bu adamın konuyla ilgisi olduğunu nasıl kanıtlayacağız peki ?
Hüsnü: içlerine adam gönderemeyiz doruğun dosyasında bu konu için çok dikkatli olduğu yazıyor.
Mesut: adamlarının birinin yanına girse biri.
Egehan: biz önceden bunu düşünüp ayarlamıştık. Ve emniyette hain olduğu için böyle bir şey olabileceğini tahmin ediyorlar. Ve en yakın olduğu kişi kim bilmiyoruz.
Derin: doruk yıldırım dün kucağında bir kadınla hastaneye giriş yapmış. Herkes sevgilisi olduğunu düşünüyor o kadından yola çıkmayı denesek.
Masal: üç gün sonra İzmir de sirketin 20. Yılıyla ilgili bir balo yapılacak. Sevgilisi de kendisi de orada olacak. Bizden biri kadınla konuşsa yani normal sohbet etse. Diğerleri de doruğun yakın olduğu adamın kim olduğunu bulup savcılık kararıyla adamın telefonlarını dinlemeye alsak.
Egehan: mantıklı ama kızlardan herhangi birini tanıma ihtimali çok yüksek. Eğer bu olayların arkasında o varsa iki ekibi de takip ediyorlardır.
Mesut: meleği bilmiyorlar.
Egehan: bu durum hakkında bir şey bilmiyoruz. Eğer melek komiseri biliyorlarsa hem melek komiserin hayatı hemde görev tehlikeye girer. Bunu göze alamayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.