37. Bölüm

266 7 1
                                    

Flaşback
Ali'nin ekibe ilk geldiği zamanlar
Ali ekibe geldiğinden beri neredeyse hiç uyumamıştır. Ne zaman uyusa ekibin yaptıklarını görüyordu ve bu Ali'nin psikolojisini bozuyordu. Ekiptekiler Ali'nin bu durumuna üzülüyorlardı ama ellerinden bir şey gelmiyordu. Ekip ne yapabiliriz diye oturmuş düşünüyorlardı.
Masal:bence bir psikolog ile görüşsün yaşadıkları kolay şey değil.
Ece: iyi de Ali abi gitmez ki inadı inat.
Cemal: gerekirse zorla götüreceğiz böyle gözümüzün önünde günden güne erimesini izleyemeyiz.
Ekip o gün Ali'yi ikna eder ve Ali psikolog ile görüşür ve bir süre sonra daha iyi olur.
Flaşback son

Ege: o günü hatırlıyorsunuz değil mi ? Biz eğer Ali'yi o gün ikna etmesiydik Ali günden güne gözümüzün önünde eriyecekti.
Evde bir sessizlik oluşur herkes Egeyi haklı bulmuştu.
Ege: peki ya selin ? O da hiç kolay şeyler yaşamadı. O da bizim sayemizde toparlandı.
Çok değer verdiği kişinin aslında başka birinden çocuğu olduğunu öğrendi ama o bunu kafasına bile takmadı çünkü önceden olmuş diyordu. Fakat o mesut komiser ne yaptı seline anlatmak yerine gizledi hatta sadece o değil hepsi gizledi. Selini de en çok etkileyen buydu. En çok değer verdiği kişilerin ondan bir şey gizlemesiydi. Bir kere selinin dediği şeyi hatırlıyorsunuz değil mi ?

İstanbul
Hastane
Pınarın durumu daha iyidir. Yoğum bakımdan çıkartıp normal odaya almışlardır. Herkes pınarın odasında uyanmasını bekliyordur.
Rıza: neden böyle bir şey yaptın kızım.
Hüsnü: baba yaşadıkları fazla geldi. Dayanamadı kızda.
Rıza: haklısın Hüsnü ama bizi hiç mi düşünmedi bizi geçtim ya çocuklar babalarını kaybettiler ya annelerine de bir şey olsaydı nasıl kaldıracaklardı o yaşta !?
Mesut: baba haklısın ama pınarın da dayanacak gücü kalmadı son günler de neler yaşadı.
Rıza tam bir şey diyecekken pınar uyanır.
Pınar:s..su
Hemen pınara su verirler. Pınar suyu içerken tekin doktor çağırmak için koşarak odadan çıkar. Doktor gelip pınarın kontrollerini yapar. Doktor çıktıktan sonra ekip içeri girer. Pınarın fazla bir şeyi yoktur. Bir süre dinlenmesi gerekiyordur sadece.

Ayla: kızım iyi misin ?
Pınar: iyiyim anne.
Rıza: bunu niye yaptın kızım ?
Pınar: dayanamadım baba gerçekler ağır geldi. Ali yapmadım diyordu ama ben ona inanmadım. Çocukları bile görmesine izin vermedim. O Ankaraya gitti orada şehit oldu. Bende daha fazla dayanamadım.
Ayla: sana bir şey olsaydı biz çocuklara ne diyecektik kızım ? Babanız vuruldu anneniz de öldü mü diyecektik.
Pınar: anne ben gerçekten iyiyim. Çocuklar nerede ?
Hüsnü: Muratlarla Ankara'ya gittiler.
Pınar: baba bizde gider miyiz ?
Rıza: bilmiyorum pınar. O kadar şeyden sonra gitmemiz.
Mesut: baba bence gitmemiz en iyisi. Son görevimizi yerine getirelim en azından.
Hakan: mesut abi haklı rıza baba.
Aylin: baba bence de gidelim.

Antalya
Arda'nın ağzından
Buraya geleli neredeyse 2 ay olmuştu. Biraz daha kendime gelmiştim. Onları unutamıyordum heleki o günü. İlk zamanlarda ne zaman kafamı koysam aklıma o gün geliyordu. Bir süre psikolojik destek aldım. İşe yaradı ama hala bazen rüyalarıma giriyorlar. Veya ben o olayı hatırlıyorum. Artık ekibin yanına dönecem. Onların yanındayken daha çabuk toparlarım büyük ihtimalle. Eşyalarımı hazırlamaya başladım. Bugün için bilet almıştım. Akşama İstanbul'daydım. Ben gittikten sonra ne olduğunu çok merak ediyordum. Uzun süredir ekipten kimseyle konuşmuyordum.
Arda hazırlanıp havaalanına gider.

İstanbul
hastane
Rıza: tamam gidelim. Ama bizi orada çok iyi şeylerin karşılayacağını zannetmiyorum
Pınar: ne olursa olsun gidelim baba.
Rıza: tamam biriniz çıkış işlemlerini halletsin
Bahar ve Aylin çıkış işlemlerini halletmek için odadan çıkar. Pınar hazırlanacağı için de diğerleri odadan çıkar.
Rıza: çocuklar Ankara'ya gelecekseniz eve gidip bir kaç bir şey alın yanınıza.
Tekin: rıza amca bizde gelmek istiyoruz.
Rıza: tamam çocuklar.
Ekip ve aileler hazırlanmak için gider.
Pınar da hazırlanır ve hastaneden çıkıp eve giderler. Eve gelince de yanlarına bir kaç bir şey alırlar. Tüm ekip hazır bir şekilde havaalanına gelir. Ekiptekiler de Ankara'ya gitmek için uçağa binerler

Bölüm sonu

Yeni bölüm ekim ayında gelecek


DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin