44. Bölüm

183 1 0
                                    

İstanbul asayiş şube
Rıza: savcılıktan izin çıkmadı bu dosyaya müdahale edemiyoruz.
Mesut: Allah kahretsin ya...
Melek: bu konu senin için neden bu kadar önemli Mesut !?
Mesut: bu dosya da hem kardeşimin hemde sevdiğim kadını şehit edenleri bulup en azından bir tık rahatlayacaktım ona bile izin vermiyorlar.
Mesut kalkıp oturduğu sandalyeyi hızla ileri iter.
Zeynep: Ankara'daki ekip bizim ekiple hiçbir türlü beraber çalışmayacağını söyledi.
Emre: onlara ne ki !? yani tamam arkadaşları olabilirler ama siz onlarla hem daha önceden tanışıyorsunuz hem de duyduğuma göre biri emniyet müdürünün kızıyla evli diğeri de mesut komiserimle evlenecekmiş. Yani normalde o dosyanın bile bu ekipte olması gerekiyor.
Hüsnü: bu konu hakkında bilmediğin çok şey var ondan sen bu konuya karışma. Onlar da yaptıkların sonuna kadar haklı biz sadece belki bir ihtimal izin verirler diye savcıya başvurmuştuk.
Bahar: tahmin ettiğimiz gibi de izin vermediler.
Sinan: Ali'nin suçsuz olduğu ortaya çıktıktan sonra selin Rıza babanın evine gelip çocuklara eşyalar vermişti. Dün pınarların evine gidince zeynoyu gördüm. Ali'yle beraber oldukları fotoğraflara bakıyordu ve gözünden bir damla yaş düştü.

Istanbul organize şube
Derin: dokuz numarayı da araştırdık. Bu numaralardan dördü daha hiç kullanılmamış diğer beş numara ise en son 5 hafta önce kullanılmış. Ya bu durumun öğrenilmesinden dolayı kullanmıyorlar yada çok fazla arayla kullanıyorlar. Beş hafta önce kullanıldığında konuştukları kişiler o numaralardı gene. Ondan önceki konuşma kayıtlarını bulamadık.
Egemen: ne kadar uğraşsak da maalesef ki konuştukları adresleri de bulamadık üstünden zaman geçtiği için.
Egehan: biz de tüm videoları izleyip Ömer Taşçı olarak geçen kişinin kim olduğunu araştırdık. Her videoda gelen kişi aynıydı. Bu dosyası
Verdiği dosyayı Faruk müdür eline almış inceliyordu ki. Ordaki yazan bir şey dikkatini çekmişti.

İzmir
Havaalanı
18.00
Gelen adamları karşılayıp araca binmişlerdir. Gelenlerin ikisi de erkektir ve gözlerini kızların üzerinden alamıyorlardır.
O sırada Polat'ın telefonu çalar.
Polat: Alo
X: Polat bey ben **** otelinin resepsiyonuyum.

Polat : bir sorun mu var ?
X: sizin adınıza ayırtılmış odalarda kalan misafirlerimiz çıkmaları gereken gereken günden geç çıkacaklar ve odaların temizliği derken sizi en erken yarın otelimize alabiliriz.
Polat: bu ne demek oluyor !? Biz misafirlerimize en geç yedide odalarınız da olursunuz dedik size güvenip.
X: Polat bey maalesef ki bizim de elimizde olan bir şey değil. O odalarda kalan kişilerden birinin kızı zehirlendi bir süre dinlenmesi gerektiği için geç çıkacaklar. Bu durumdan dolayı özür dileriz.
Polat hiç bir şey demeden telefonu kapatmıştır ve ona bakanlara dönüp bakmıştı.
Polat : Okan Bey sizin için otelde ayarladığımız odayı maalesef ki bugün veremiyorlarmış. Oda da kalan ailenin kızı zehirlenmiş ve doktor dinlenmesini ve yolculuğu yarın yapmaları gerektiğini söylemiş. Bu durumdan dolayı gerçekten üzgünüm. Size hemen bir otel ayarlamaya çalışacağım ama isterseniz o zamana kadar arkadaşlarım sizi istediğiniz yere götürebilir. Restoran veya bar fark etmez.
Okan: bara gidelim hem yanımızda bu kadar güzel bayanlar varken bara gitmemek haksızlık olur.
Bora: ***** barına gidicez burdan sağa dön uzun yolu kullanmıyalım.
Cevdet: tabi bora bey
On beş dakika içinde bara geçmişlerdir. Ve bora ve Polat otel ayarlayacağız bahanesi ile kızları Salih ve Okanla baş başa bırakmak zorunda kalmışlardır. Kızlar ise ikiliyi sarhoş edip bir şekilde odaya götüreceklerdir ve onlar odaya çıktıkları zaman onları kameradan izleyen bora ve Polat, doruğun adamlarıyla beraber odaya girip adamı paketleyeceklerdir.

Bölüm sonu

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin