Ankara
Şükran'ın çocuklara baktığı ev
Umut: şükran abla ben annemi özledim, annemi arar mısın ?
Şükran selini arar ama selinin telefonunu kapatmışlardır.
Şükran: annen açmıyor kuzum, işi var her halde.
Umut: banane ben annemi istiyorum, beni anneme götür.
Ceren: bende babamı özledim yanına gitmek istiyorum.
Aslı: bende annemi özledim annemin yanına gidelim nolur.
Şükran çocukların ısrarına dayanamaz ve çocukları hazırlayıp merkeze gider.
Merkez
Asya: Faruk abi
Faruk: efendim Asya.
Asya(ağlayarak) abi internete bir video yüklenmiş bunu görmeniz lazım. Selin ve ezgiyle ilgili.
Ali: ne selin ve ezgiyle mi ilgili hemen aç.
Faruk: Ege sen Ali'yi de al kafeterya ya in.
Ali: ben hiç bir yere inmiyorum açın izleyecem.
Asya videoyu açar. Ekip gördükleri karşısında ağlamaya başlar.
Ali: se...selin
Umut(bağırarak ve ağlayarak): ANNEEEE
Şükranlar da 10 dk önce merkeze gelmiş ve videoyu izlemişlerdir. Çocuklar ve şükran da ağlıyordur.
Ali(bağırarak): hayır olamaz, selin ölemez. Kardeşim beni bırakmaz.
Ali her yeri yıkmaya başlar. Umutta yere çökmüş ağlıyordur.
Umut(ağlayarak): anne neden beni bıraktın, hani söz vermiştin beni bırakmayacaktın. Ben sensiz ne yapacağım. Bir tek sen ve Ali dayım vardı. Ali dayımı ve beni neden bıraktın. Biz sen olmadan çok kötü olacağız. Lütfen ölme.
Ali ve umut krizi geçiriyordur. Derin direk merkeze ambulans istemiştir. Ve Ali ve Umut'u hastaneye kaldırmışlardır.
Faruk: derin ve egemen bilgi işleme gidip videoyu internetten kaldırtın. Asya sende videonun ip adresine bak belki bir şey buluruz. Ege, egehan ve onur hastaneye gidin. Cemal, Ece ve masal sizde çocukları eve götürün.
Ekip: peki Faruk abi
Ekip denilenleri yapar.İstanbul
Merkez
İçeriye bir komiser yardımcısı gelir ve Aylin'in yanına gider.
Selen: Aylin buna bakman lazım.
Aylin: ne oluyor Selen ?
Selen: bir işgence videosu internete yüklenmiş.
Aylin: peki bizimle ilgisi ne ?
Selen: işgence görenlerden biri selin komiser.
Aylin: Nee
Tüm ekip toplantı odasında Arif müdürden selin ve Ali'nin nerede olduğunu öğrenmeye çalışıyordur.
Aylin: aç videoyu
Selen videoyu açar. Aylin gördükleri karşısında ağlamaya başlar. Ve bilgisayarla beraber hızla toplantı odasına girer.
Mesut: Aylin ne oluyor ?
Hüsnü: niye ağladın kızım sen ?
Aylin(ağlayarak): abi bu videoyu görmeniz lazım.
Rıza m.: Tamam Aylin aç da izleyelim.
Ekip videoyu açar. Selinin çektiği işgenceyi görünce tüm ekip kötü olmuştur, ve kendilerini suçluyorlardır.
Mesut: bu nasıl olur ?
Murat: Ali bu yüzden sabahtan beri dosya isteyip duruyor.
Zeynep: Aylin başka bir şey var mı ?
Aylin: hayır yok.
O sırada video birden kaybolur.
Hüsnü: Aylin ne oluyor ?
Aylin: biri videoyu internetten kaldırmış.
Elif: Ali kaldırtmış olabilir.
Rıza b.: Arif Alilerin nerede olduğunu söyle. Kızım zor durumda.
Arif m.: Kusura bakma Rıza ama söyleyemem, ama isterseniz durumlarını öğrenebilirim.
Mesut: ya biz nasıl olduğunu öğrensek ne olacak ? Selin belki de öldü, yanında olamadık. Ama siz yerini söylemiyorsunuz müdürüm.
Hüsnü: öldüyse de senin yüzünden öldü. Sen eğer eskiden bir hata yapmasaydın. Gidipte Selinden saklamasaydın belki de kız şimdi yanımızda olacaktı. Ama sen ona söylemedin ve bizde senin için söylemedik ama senin o baharın gidip seline senin anlatamadıklarını anlattı.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.