Dostluk 47. Bölüm
İstanbul merkez
Rıza: bizden hangi konu hakkında yardım istiyorsunuz.
Faruk: selin ve ali konusunda.
Melek: onlarla ilgili konuda bizim bulunmamızı istemediğinizi söylüyordunuz oysa.
Mesut: Melek sus.
Rıza: burda bulunmak istemeyen dışarıya çıkabilir.
Melek ve emre toplantı odasından çıkmışlardır.
Masal: selin ve Ali'ye bunu yapanlar konusunda baya ilerledik ancak bir noktada takıldık. Ve bunu da anca sizin sayenizde çözebiliriz.
Hüsnü: baştan anlatın şu olayı.
Asya elindeki dosyaları rızaların ekibinin önüne bırakır.
Asya: cem ve Ceyda alaca, Ali bunların babasını hapse attırdı adamda orda öldürülmüş. İkisi de Ali'yi suçladıkları için bir sürü yol denediler Ali'ye zarar vermek için. Ezgi de nadir alacanın yani Ceyda ve cemin babasının üvey yiğeni. O gün kaçırıldıklarında Ali'ye zarar vermek için selini, babalarını yakalamaya çalıştığı için ezgiyi kaçırdılar.
Egemen: işgenceye maruz kalırken selin kendini öne attı ondan ilk selini farelerin içine koydular. Bizde videoyu görünce videonun yüklendiği yerin olduğu yere operasyon düzenledik. O operasyon sırasında Ali de vuruldu ve ikisi de şehit oldu.
Egehan: o günden sonra araştırmalara devam ettik. Ceyda ve cemin kaldığı evde iki telefon bulduk telefonlarda farklı numaralarda gün içinde çokça konuşulmuştu. O numaraları ve araştırıp kimin olduğuna baktık ancak adamlar ya kimlikleri çalıp yada ölen kişilerin adına telefon almışlar. Ondan kim olduklarını bulamadık.
Masal: nadir alaca uyuşturucu ve silah kaçakçısıydı, cem ve Ceyda da uyuşturucu kaçakçısıydı. Selinlerin kaçırıldığı gün bize bir dosya gelmişti. Doruk yıldırım uyuşturucu, silah, kaçakçılık hakkında bir sürü suçlama vardı ve bazıları ile ilgili deliller bile vardı ancak biz buraya gelince dosyayı devrettiğimiz ekip savcıya delil bulamadık diyerek dosyanın kapanmasına sebep oldu.
Ece: kısacası nadir alacanın ve bu adamın bir alakası olup olmadığını öğrenmemiz lazım ve o yüzden nadir alaca dosyasını detaylı bir şekilde almamız lazım.
Rıza: dosyayı size elbette size vereceğiz ancak biz de bu operasyona dahil olmak istiyoruz.
Faruk: tamam o zaman çalışmaya başlayalım.
Hüsnü: Arda arşive inip 2010 yılı nadir alaca dosyasını kap gel aslanım.
Arda: tamam abi
Arda dosyayı almak için arşive inmiş. Melek ve emreyse kafeterya da oturmuşlar ekibin bu halini konuşuyorlardır.
Emre: anlamıyorum gerçekten bu herif pınarı aldatmış ama umursamıyorlar bile.
Melek: o selin yüzünden de mesut kendi oğlundan uzak kalmış.
Arda: çocuk mesut abinin oğlu bile değil bilip bilmeden konuşma.
Melek: kendi işine bak sen Arda biz burda doğruları konuşuyoruz
Arda nadirin dosyasını almış ve toplantı odasına geçmiştir.
Arda: aldım müdürüm
Arda aldığı dosyayı Faruk müdüre vermiştir. Rıza müdür dosyayı incelemeye başlamışlardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.