Reşat: maalesef selin kızımızın kalbi durdu ama şuanda iyi gözünüz aydın Selin kızımız uyandı birazdan son kontrollerini yapıp normal odaya alıcaz.
Rıza b.: Hocam oğluyla aynı odaya alsak olur mu oğlu da görmek istiyor.
Reşat: tabi rıza bey selin kızımı küçük beyin odasına alırız tekrardan geçmiş olsun.
Selini umut'un kaldığı odaya alırlar.
Selin: umut oğlum iyi misin ?
Umut: ben iyiyim anne ama Ali dayım yok.
Selin: Ali nerede ? ne oldu ona ? iyi mi ?
Hüsnü: selin kardeşim Ali'nin durumu ağır bombadan en çok etkilenen kişi o bomba yüzünden beyninde ödem oluşmuş uyuması için o ödemin dağılması gerekiyor bir de.
Selin: abi bir de ne baska ne oldu ?
Hüsnü: patlamada Ali'nin koluna demir girmiş demirde Ali'nin kolundaki sinirlere zarar vermiş Ali bir süre kolunu kullanamayacakmış.
Selin: beni Ali'ye götürün.
Mesut: olmaz yat yattığın yerde.
Aradan 5 ay geçer bu beş ay içinde Ali'nin durumunda hiç bir değişiklik olmamıştır selin ve umut'un durumu ise iyidir. Selin her gün merkeze gitmeden önce Ali'nin yanına uğruyordur. Beş ay içinde mesut oğluyla beraber zaman geçirmiş ona alışmıştır ama seline olayı anlatamıyordur. Hande ve volkan aşkı gün geçtikçe ilerlemiş ve 4 ay önce nişanlanmışlardır. 1 gün sonra düğünü olan Hande volkan çifti heyecanlıdır. Zeyno ve Efe ne kadar hastaneye gitmek istese de pınar onlara izin vermiyordur.
Selin her sabah olduğu gibi gene evden çıkarak hastaneye gider.
Selinin ağzından
Selin: Reşat hocam bir gelişme var mı durumunda ?
Reşat h.: Hayır kızım hayla durumu aynı bir gelişme yok.
Selin: peki hocam yanına girebilir miyim ?
Reşat h.: Hemşireler hazırlasın seni.
Selin: sağolun hocam.
Selin üzerine hemşirelerin verdikleri kıyafetleri giyer ve odaya girer.
Ali'nin yanına sandalye çekip oturdumSelin (ağlayarak) : Ali kardeşim sen yokken merkez hiç çekilmiyor ekip resmen seni unuttu yarın Hande ve volkanın düğünü var sen onların evlenmesini çok istiyordun. Ama onlarda seni unuttular be kardeşim. Efe ve Zeyno'yu görüyorum her gün bana hep seni soruyorlar babam iyi mi diye onlara bir şey diyemiyorum. Senin gittiğin yetimhanede ki çocukların yanına gidiyorum bazen onlarda hep seni soruyorlar. Umut seni çok özledi fotoğrafınla uyuyup fotoğrafınla uyanıyor hadi be kardeşim artık uyan. Seni sevenler için uyan biz seni çok özledik.
Selin çıkar ve merkeze geçer.
Ekibin yanına geldiğinde güldüklerini görür. Ali'nin durumunun üstüne onların gülmesi sinirimi bozdu hızla kimseye bir şey demeden kafeteryaya indim.
Aliye hiç güvenleri yokmuş meğersem. Hiç değer vermemişler onlarda ki değeri buymuş Ali'nin. Yarın ne olursa olsun ben kardeşim hastanede yatarken o düğüne gitmeyeceğim.
Telefonum çaldı arayan Sinemdi sinemde Hande ve eda olmayınca onların yerine bakmaya gelen komiser yardımcısı.
Selin: efendim sinem.
Sinem: abla bugün kimsenin devriyesi yokmuş.
Selin: haber verdiğin için sağol sinem görüşürüz.
Arabaya binip eve sürdüm.
Eve geldim umut direk kucağıma koştu.
Umut: anne ben Ali dayımı çok özledim beni ona götür lütfen lütfen.
Selin: oğlum beraber yarın gidelim mi Ali dayının yanına.
Umut: olur.
Selin: hadi gel beraber oyun oynayalım.
Umutla oyun oynamaya başladık.
Hande ve volkan
Hande: yarın evleniyoruz
Volkan:evet yarın sevdiğim kadınla evleniyorum.
Hande: selin abla yarın gelmeyecekmiş.
Volkan: olsun ekip yanımızda
Hande: öyle seni çok seviyorum volkan
Volkan: bende seni çok seviyorum canım.
Bir gün sonra sabah
Selinden
Bugün umutla beraber Ali'nin yanına gidecektik kalktım kahvaltı hazırladım. Şükran ve Umut içeriye girdi
Şükran: abla ne zahmet ettin ben hazırlardım.
Selin: yok şükran ne zahmeti. Bide şükran sen bugün izinlisin Hande ve volkanın düğününe git.
Şükran: abla sen gelmeyecek misin ?
Selin: bizim oğluşumla işimiz var. Değil mi oğlum ?
Umut: evet.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra hazırlanmaya başladık Umut'u da aldım hastaneye gittik.Selin: Reşat hocam Ali'nin durumunda bir değişiklik var mı ?
Reşat h.: Var selin kızım.
Selin: nedir peki ?
Reşat h.: Ali oğlumun beynindeki ödem dün gece dağıldı bizde ödem dağılınca tekrar kontrol ettik ve ilaçları kestik biraz öncede uyandı. Kontrolleri yapıp normal odaya alacağız geçmiş olsun.
Umut: anne dayım iyiymiş duydun mu ?
Selin: duydum oğlum duydum.
Ali'nin son kontrolleri yapılıp normal odaya alınır.
Selin ve umut odaya girer.
Selin: Ali iyi misin ?
Ali: iyiyim ama her yanım ağrıyor. Sanki aylarca uyumuş gibiyim.
Umut: dayı zaten aylarca uyudun.
Ali: nasıl ben ne zamandır uyuyorum ?
Selin: 5 aydır yoğum bakımdaydın.
Ali: selin ben kolumu bir daha kullanamayacak mıyım ?
Selin: söylediler mi ?
Ali: evet Reşat hoca söyledi.
Selin: sakın canını sıkma kolun düzelecek.
Ali: öyle mi diyorsun ?
Selin: tabi ki de öyle diyorum sen çok güçlüsün bunu da atlatacaksın.
Umut: beni unuttunuz küstüm size.
Ali: oy paşam sen beni hiç özlemedin mi gel buraya dayına bir sarıl.
Umut dayısına sarılır.
Onlar konuşarak hasret giderirler.
Hande volkan düğün
Hande kır düğünü istediği için kır düğünü yapmışlardır. Herkes gelmiş şimdi de nikah kıyılacaktır.
Nikah m.: Hanım efendi İsminiz soy isminiz
Hande: Hande yiğit
Nikâh m.: Beyefendi sizin isminiz soy isminiz
Volkan: volkan Acar
Nikah kıyılmıştır.
Hande: seni çok seviyorum volkan Acar
Volkan: bende seni çok seviyorum bayan acar.
O sırada olan olur düğün salonunda patlama olur.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.