Şükran: abla abla dur. Abla sakin ol Umut'u korkutuyorsun abla.
Selin bir an duraksar kapının kenarında durmuş korkmuş gözlerle bakan Umut'u görür. Selin duvara yaslanır ve ağlamaya başlar. Umut yanına gelir ve başını okşar.
Umut: ağlama anne
Selin: başını kaldırıp Umut'a bakar ve bir hışımla arabanın anahtarını alıp çıkar.
Şükran arkasından bağırır
Şükran: abla abla nereye
Selin cevap vermeden arabaya binip gider.
Hüsmes araç
Mesutun telefonu çalar mesut açar.
Mesut: şükran bir şey mi oldu ?
Şükran: abi...abi...
Mesut: kızım noldu ?
Şükran: abi selin abla
Mesut: kızım doğru dürüst söylesene ne oldu ?
Selin: abi bir kadın geldi selin ablayla konuştu o gitti ne söylediğini bilmiyorum ama sonra selin abla delirdi burayı darma duman etti. Şimdi de çekip gitti kendine bir şey yapar diye korkuyorum abi !
Mesut: saçmalama kızım ne diyorsun sen !? Kim geldi ?
Şükran: bilmiyorum abi !!
Mesut: tamam kapat kapat
Hüsnü: ne oluyor oğlum ?
Mesut: selin çıldırmış
Hüsnü: ne ?
Mesut: bildiğin çıldırmış evi darma duman etmiş sonrada çekip gitmiş.
Hüsnü: ciddi misin oğlum sen ? Ne olmuş doğru düzgün anlat.
Mesut: ne anlatayım biri gelmiş kızda delirmiş bu kadar.
Hüsnü: biri mi gelmiş ? Oğlum bahar olmasın !
Mesut: yokya usta olabilir mi ? Hadi sen aylini ara takip makip bir şeyler yapsın usta.
Hüsnü: takip falan gerek değil oda seni bulmak için illa merkeze gidiyordur.
Hüsmes merkeze gider.
Selin arabayı merkezin önünde durdurur . İçeri girer mesutlar gelir ve arabayı merkezin önünde durdurur arabadan inerler ve selinin arabasını görürler.
Hüsnü: gördün mü ?
Mesut: hadi usta hadi.
Selin üst kata çıkar.
Selin: mesut Mesut
Murat: mesut abi yok selin
Selin: nerede ?
Aylin: çıktı
Selin: nereye ?
Zeynep: bilmiyoruz
Hakan: iyi misin ?
Selin: değilim. Mesut nerede Mesut !!
Hüsmes gelir
Mesut: selin !
Selin: sonunda teşrif ettiniz mesut bey
Hüsnü: sakin ol bir kızım
Mesut: ne oluyor Selin ?
Selin: neredeydin ? Ha yoksa eski sevgilinle miydin ?
Mesut: selin dinle beni baş başa konuşalım.
Aylin: abi baharla mıydın ?Selin: ooo bakıyorum da herkes herşeyi biliyor baş başa konuşulacak bir şey kaldı mı ki ? Benden başka baharı bilmeyen var mıydı ?
Zeymur ve elsin dışındakiler gözlerini kaçırır başını eğer.
Selin: ekibin aptalı benmişim anlaşıldı. Ama baharla olamazsın dimi o benimleydi çünkü. Dur bir tahmin daha yapayım. Oğlunlaydın dimi ?
Ekip: oğlu mu ?
Hüsnü: sakin
Selin: ooo bunu sen biliyordun abi, anlaşıldı.
Hüsnü: kızım sakin ol dinle abini bi.
Rıza baba geliyor
Rıza b.: Ne oluyor burada ?
Selin: bir şey olduğu yok müdürüm. Hani diyorsunuz ya biz bir aileyiz diye bakın ne güzel bir aile tablosu.
Rıza b.: Selin kızım iyi misin ?
Selin: çok iyiyim biliyor musunuz müdürüm siz hepiniz benim hayatımı biliyorsunuz. Bir babam bir abim bir ailem olmadı. Buradayken bir babam bir abim bir ailem var sanmıştım, ama sadece bir kardeşim varmış. Başkomiserim az önce dedin ya abini dinle benim bildiğim abi kale olur kardeşini yıkmaya, üzmeye kalkan kişiyi yakar yıkar. Ben abisi olan birine benziyor muyum ? Hani dedim ya ailesizim, gerçekten kimsesiz olduğumu bana yine ve yeniden hatırlattığınız için teşekkürler.
Mesut: kızım bir dinlesene ya !?
Selin: ne dinleyeyim ha. Nasıl beni aptal yerine koyduğunuzu mu ? Bahar geldi her şeyi anlattı mesele anlattıklarında değil. İçinizden birinin bile bunu öğrendiği zaman bana gelip söylememeniz ! Sizin öğrendiğiniz gün benden saklamanız. İçinizden biri bile selin bizim kardeşimi ondan böyle bir şeyi saklayamayız demedi. Kadın yüzüme baka baka içinden geçenleri söyledi karşısında gıkımı bile çıkartamadım. Nasıl aptal yerine konulduğu mu o bile anladı.
Mesut: selin bende yeni öğrendim
Seli : bana sakın yalan söyleme mesut bu olayı 6 aydır biliyorsun ve bana gelip de söylemedim.
Mesut: sen bunu nereden biliyorsun ?
Selin:...
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.