10 Bölüm

421 16 8
                                    

Handenin ağzından
Merkezde oturuyorduk bir ihbar geldi.
Telsiz : Beykoz ****** adresinde polis memurlarına bombalı saldırıları tekrar ediyorum Beykoz ****** adresinde komiser Ali Akdoğan, komiser selin demirci ve 4 yaşındaki Umut demircinin olduğu araca bombalı saldırı.
Hande: ( ağlayarak) merkezden 2130 a anonsu tekrar edin
Telsiz: komiser Ali Akdoğan, komiser selin demirci ve 4 yaşındaki Umut demircinin olduğu araca bombalı saldırı.
Masadan kalkarak toplantı odasına gittim.
Yazarın ağzından
Hande hızlı bir şekilde kapıyı çalmadan odaya girdi.
Arif m.: Kimse girmesin demedim mi ben !?
Hande: müdürüm çok özür dilerim çok acil bir konu.
Hüsnü: kızım ne bu hal ne oldu ?
Hande: rıza baba selin ablanın Ali abinin ve umut'un olduğu araç patlamış.
Ekip: neeee !?
Rıza kalbini tutar, Hüsnü elindeki kalemi düşürür, hakan elindeki kahve bardağını yere düşürür, mesut ise hareket dahi edemiyordur donmuş kalmıştı.
Arif m.: Durumları nasıl ?
Hande: bilinmiyor sadece oldukları aracın patladığı biliniyor.
Aylin: ne duruyoruz gidelim !
Rıza baba: bir evladımı daha kaybetmeye dayanamam.
Arif m.: Hepiniz kendinize gelin onların size ihtiyacı var gidin kardeşlerinizin yanında durun.

Tüm ekip hızla arabanın patladığı yere gitmek için araca binerler.
Aylin: nasıl ya nasıl kim böyle bir şey yapabilir !?
Bahar: başımızda bir belada yok ki kim niye böyle bir şey yapsın ?!
Volkan: abla ya selin ablanın dediği gibiyse ya Ali abinin bir düşmanı sırf onu üzmek için öyle bir şey yaptıysa.
Hüsnü: bilmiyorum Volkan ama eğer Ali yapmasaydı inkar ederdi hep öyle yaptı.
Mesut: siz neyi tartışıyorsunuz ya onlar orda can çekişiyorlar belkide öldüler. Umut küçücük çocuk nasıl dayansın. Ya selin ve Ali onlar güçlüler ama bomba patladı ona dayanamazlar kurşuna, bıçağa istemeseler de alıştılar ama bomba farklı ya ölürlerse.
Ekip bombanın patladığı yere gelir. Etrafta itfaiye, 3 ambulans ve polis ekipleri vardır.
Ekip aracın yanına gider.
Hakan: abi buradan sağ çıkmalarına imkan yok.
Aylin: hayır hayır ben iki kardeşimi ve yiğenimi kaybedemem.
O sırada bir polis gelir.
Arif m.: Durumları nasıl ?
Polis: Patlamanın etkisiyle aracın dışına fırlamışlar. Selin komiser Umut'a bir şey olmasın diye onun üstüne kapanmış umut'un durumu daha iyi fakat
Mesut: fakat ne !?
Polis: bombayı büyük ihtimalle sürücü koltuğunun altına koymuşlar selin komiserin biz geldiğimizde nabzı düşüktü doktorlar nabzı normale döndürdü şimdi durumu daha iyi ama Ali komiser için aynısını söyleyemeyiz.
Hakan: neden ne oldu Ali'ye ?
Polis: arabayı Ali komiser sürüyormuş bomba da patlayınca koluna arabanın demiri girmiş aynı şekilde arabanın ön kısmından fırladığı için her yerinde cam parçaları vardı ve her yerinde yaralar ve yanıklar vardı.
Aylin göz yaşlarını siler ve herkesin merak ettiği soruyu sorar.
Aylin: peki şimdi durumu nasıl ?

Polis: biz geldiğimizde kalbi durmuştu zorda olsa doktorlar hayata döndürdü ama ambulanstayken tekrar kalbi durmuş ve maalesef hayatını kaybetmiş başınız sağolsun.
Aylin: kardeşim ölemez olamaz böyle bir şey yalan söylüyorsun.
Herkes çökmüştü Ali'yi ne kadar suçlasalar da ali onlar için değerliydi ama hala Ali'nin böyle bir şey yaptığına inanıyorlardır. Aylin dayanamayıp bayılır. Rıza kabini tutarak yere çöker ekip perişan haldedir.
Rıza ev
Evdekiler oturmuş haber izliyordur.
Haberler: evet son dakika haberleri ile karşınızdayız teröristler gene durmuyor. İzin günlerinde beraber zaman geçiren iki polisin arabasına bombalı saldırı oldu.
Ayla: kim bilir gene hangi annenin yüreğine taş oturdu o bombayı koyan elleri kırılsın inşallah.
Haberler: İstanbul asayiş şube müdürlüğünde çalışan komiser selin demirci, Ali Akdoğan ve umut demircinin olduğu araca bombalı saldırı düzenlendi. Araçta bulunan iki kişi ağır yaralı olarak hastaneye kaldırıldı fakat komiser Ali Akdoğan şehit düştü Ali Akdoğanın ailesine başsağlığı ve sabır dileriz.
Efe: babaaaaa !!!
Zeyno dayanamaz ve bayılır.
Zeyno'yu da hastaneye kaldırırlar.
Bölüm sonu

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin