Yazar
İzmir
Odaya çıktıktan sonra kızlar yataklarının üstünde ki elbiseleri giymiş. Erkekler de dolaptan takım elbise alıp giymişlerdir. Hira saçlarını önceden ördüğü için açıldığı zaman dalgalı gibi olmuştur. Ve onlara az bir şekil vermiştir. Pelin de düz saçlarını açık bırakmayı tercih etmişti. İkisi de hazır olunca odadan çıkmışlardı. Aşağıya indiklerinde erkeklerin de hazır olduğunu ve diğerleriyle oturduğunu görmüşlerdir.
Pelin: abi biz hazırız
Doruk: dikkatli olun hiranın dediği gibi adamları karşılayın otelde de bir sorun çıkmış sizi bara götürelim deyin.
Bora: tamamdır abi
Adamları karşılamak için havaalanına gitmiş adamları beklemeye başlamışlar.
İstanbul
İstanbul'da ise olaylar karışıktır. Rızaları ekibi Ankara'da ki ekibin İstanbul organize ile Selinlerin konusunu halletmek için ortak operasyon yaptıklarını öğrenmiş ve savcılıktan izin almaya çalışmışlar fakat savcı bu duruma izin vermemiştir.
Organize şube
Ceylin kılınçla konuştuktan sonra ekip öğrendiklerini söylemek için merkeze gitmişlerdir.
Masal: müdürüm kızla konuştuk kız bundan iki sene önce kendi adına telefon almadığını. Kendisine bir kere telefon aldığını ve o telefonun da ikinci el olduğunu söyledi.
Faruk m.: Bu kızdan gizli abisi almış da olabilir.
Asya: alan kişi abisi değil müdürüm. Alan kişi Ömer Taşçı, Ceylin kılınçla da hiçbir alakası yok.
Organize şube müdürü: buna nasıl bu kadar eminsiniz komiserim.
Asya: ekip kızla konuşmaya gittiği zaman bu kızı ve abisi poyrazı detaylıca araştırdım. Kızın abisiyle görüşmeme sebebi de suçla ilgili bir şey değil. Abisi Poyraz şuan da düzgün bir iş adamı. Ceylinse bundan iki buçuk yıl önce kimliğini kaybetmiş ve bu yüzden kimliğinin iptal olması için belediyeye gitmiş. Fakat gittiği ve kimliğin kaybolduğu günlerin arasında 9 gün var. Yüksek ihtimalle evdedir veya arkadaşıma gidince orda kalmıştır diye düşündü ve bulamayınca da iptal ettirdi. Fakat o bir buçuk hafta içinde kimlik ile her şey yapılmış olabilirdi. Biraz daha araştırınca telefonun alındığı tarih kimliğin kaybolduğu tarihle birebir uyuşuyordu. Telefonun alındığı yerde telefonu kullanacak kişi ve telefonu alan kişinin isminin yazıldığı bir defter gibi bir şey varmış ordan da kimin aldığını tespit ettik.Ece: ve burdan da Ömer Taşçı olduğunu öğrendin.
Ege: sen bir harikasın.
Faruk m.: O zaman bu Ömer Taşçıyı araştırın.
Asya: gerek yok müdürüm
Egemen: nasıl gerek yok.
Asya: Ömer Taşçıyı araştırdım fakat öyle biri yok. Gene sahte kimlikmiş.
Egehan: off şimdi nerden bulacaz kim olduğunu.
Asya: oraya giden ekip hem o defterden o ismi hemde son dört yılın kameralarını almış.
Faruk m.: O zaman o kameradan alınan günü izleyip adamın kim olduğunu bulacağız.
Asya: bir şey daha var müdürüm.
Faruk m.: Ne var başka ?
Asya: Ömer Taşçı oranın daimi müşterisi gibi birşeymiş. 4 yıl içinde oradan 12 tane numara ve telefon almış. Bu numaralardan ikisi kullanılmıyor. Biri de Ceylin adına alınan numara. Diğer dokuz numarayı araştıramadım.
Derin: onları da araştırdım deseydin zaten burda bayılıp kalırdım.
Faruk m.: Derin, masal,asya, Ege ve egemen siz bu dokuz numarayı araştırın. Onur,cemal, ezgi, Ece, egehan siz de hangi günlerde alındığını bulup bu numaraları alan adamın kim olduğunu bulmaya çalışın. Tüm numaraların alındığı zamanları izleyin belki almaya farklı bir adam da gelmiş olabilir.
Ekip: tamam müdürüm.
Numaraları araştıracak olan ekip toplantı odasına giderken. Kamera kayıtlarını izleyecek olan ekipse kendilerine verilen normalde dinlenme odası olan fakat ekip gelince çalışma odası gibi kullanılan yere geçmişlerdir.bölüm sonu
( Hiranın giydiği )
(pelinin giydiği)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.