9. Bölüm

406 19 7
                                    

Selin: müdürüm Ali tayinini istedi.
Arif m.: Selin peki Ali neden tayinini istedi ?
Selin: müdürüm bir de soruyor musunuz Ali 15 yıldır bu ekipte olmasına rağmen kimse ona inanmadı. Hani diyorlar ya biz aileyiz diye işte o yalan. Aile olmak için önce birbirlerine güvenenleri lazım ama ekipte öyle bir şey yok. Hiç biri Ali'yi dinlemeden yargıladılar Ali onlar güvenir dedi ama hiç biri güvenmedi. Birlikte olarak aile olunmaz aile olmak için önce güven olması lazım. Ali de artık onlarla aynı ekipte olmak istemedi ve tayinini ...
Yazarın ağzından.
Ekiptekiler Selin Arif müdürün odasına gidince konuşmaya başladılar.
Bahar: abi selin niye dayımın odasına gitti ki.
Mesut: bilmiyorum ama elindeki zarfı gördünüz acaba o zarf ne zarfı.
Hüsnü: selin yüzümüze bile bakmıyor.
Aylin: hepsini Ali yüzünden yapıyor hem pınarı aldattı hemde Selinin bizimle arasını bozdu.
Hande: abla belkide selin abla haklıdır.
Hakan: eğer selin haklı olsaydı Ali niye kendini savunmadı hiç bir şey demeden çekip gitti.
Arif müdürün odası
Arif m.: Selin Ali'nin tayin dilekçesini işleme koyacam ama sana bir şey sormam lazım.
Selin: tabi müdürüm sorun.
Arif m.: Selin, Ali Pınarı aldattı mı ?
Selin: müdürüm siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ?
Arif m.: Ali'yi çok tanımıyorum hep içine kapanık biriydi ama bence Ali böyle bir şey yapmaz.
Selin: evet müdürüm sizin dediğiniz gibi Ali böyle bir şeyi yapmaz zaten yapmadı da.
Arif m.: Ali'nin tayinini Ankara'ya aldırıyorum ama bu biraz uzun sürebilir.
Selin: Ali de bunu bildiği için izin istedi hem Ankara'ya gidip ev ayarlayacakmış.
Arif m.: Peki selin bugün sende izinlisin Ali'nin yanında ol benden de selam söyle.
Selin: peki müdürüm.
Selin odadan çıkıp ekibin yanına gelir ve ceketini giyer.
Hüsnü: selin kızım nereye ?
Selin: Arif müdürden izin aldım başkomiserim.
Mesut: niye bir şey mi oldu ?
Selin: bence bu seni ilgilendirmez.
Selin merkezden çıkıp arabaya biner.
Selinin ağzından
Merkezden çıkıp arabaya bindim Ali Ankara'ya tayinini istedi hangi şubede olduğunu başka kimse bilmeyecekti.
Madem Ali artık baska şehirde yaşayacak o zaman Umut'u dayısının yanına götüreyim ikisi de bir birini çok seviyor. Eve gelince kapıyı çaldım.

Şükran: abla bir şey mi oldu ?
Selin: yok şükran ben Umutla biraz dışarı çıkacam sen de istersen çarşıya falan çık.
Şükran: peki abla.
Umut'un odasına gittim.
Selin: oğluşum Ali dayının yanına gitmek ister misin ?
Umut: evet evet hadi gidelim.
Selin: Sakin ol oğlum hadi hazırlan.
Umut hazırlanmaya başlar. Selin de umut'un bir kaç eşyasını yanına alır.
Selin: Hadi oğlum hazırsan çıkalım.
Umut: çıkalım hadi.
Umutu da aldım ve evden çıktık. Arabaya binip umut'un kemerini taktım. Ve Ali'nin evine gitmeye başladım.
30 dk sonra.
Ali'nin kaldığı eve geldik kapıyı çaldım kapıyı Ali açtı.
Umut: dayı
Ali: dayım hoş geldin paşam.
Selin: beyler konuşmanızı bölüyorum ama bende buradayım eğer istemiyorsanız gideyim.
Ali: kardeşim öyle şey olur mu sen bizim canımızsın.
Ali seline sarılır.
Ali: hadi eve girelim.
Selin: bence eve girmeyelim beraber dışarıda zaman geçirelim ne dersiniz ?
Ali-umut: olur
Ali: siz arabaya geçin ben üzerimi değiştirip geliyorum.
Ali içeri geçip hazırlanır Umut ve selinde arabaya biner. Ali de gelince arabayı çalıştırır.
Ali: nereye gitmek istersin dayım.
Umut: beraber parka gidelim mi nolur.
Ali: gidelim dayım hatta lunaparka gidelim.
Selin: kardeşim biraz abartmadın mı ?
Umut: anne lütfen ama.
Ali: hadi selin kırma bizi.
Selin: peki gidelim bakalım.
Yazarın ağzından
3'ü beraber lunaparka giderler ve harika zamanlar geçirirler fakat olacaklardan hiç kimsenin haberi yoktur. Ali Umut için aldığı pamuk şekeri verir.
Umut: sağol dayı.
Selin: bence bugünlük bu kadar eğlence yeter hadi artık eve gidelim.
Ali: hadi o zaman her kes arabaya.
Ali, selin ve umut arabaya geçer.
Ali: eee dayım eğlendin mi ?
Umut: evet dayı çok eğlendim teşekkürler.
Selin: Ali geçirdiğim en güzel gündü her şey için teşekkürler.
Ali: kardeşim ne teşekkürü umut benim yeğenim onunla vakit geçirmek bana iyi geliyor.
3'ünün mutlu olduğu o anda Ali, selin ve umut'un olduğu araç patlar. Selin'in ve umut'un durumu Ali'nin durumuna göre daha iyiydi. Ali'nin gözü kapanmış ve nabzı yavaşlamıştır. Selin ve umut ise biraz seline seslenirler fakat sonra dayanamayıp gözlerini kapatırlar.
Bölüm sonu
Sizce aracın altına bombayı kim koydu ?


DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin