39 Bölüm

250 7 2
                                    

Egenin Mesut'a yumruk atması ile ortalık karışmıştı. 

Faruk m.: Ege bir sakin ol

Ege: Nasıl sakin olabilirim Faruk abi. Onlar buraya hangi yüzle gelmişler. Gerçekten siz nasıl bir yüzsüzsünüz ya. 16 yıldan fazladır aliyi tanıyorsunuz, bazılarınız için abi, bazılarınız için kardeş, bazılarınız için oğul, pınar için eş ve çocukları içinde çok iyi babaydı. Size çok değer verdiği belliydi. Buraya ilk geldiği zaman Ali sizin yüzünüzden çökmüştü resmen. Sırf sizin yaptıkları yüzünden buraya geldiği zaman kimseye güvenmedi bile. O size çok değer verirken siz ne yaptınız ? Onun pınarı aldattığını düşündünüz, başka birinden çocuğu olduğunu söylediniz, selin dışında hiç biriniz inanmadı ona. (Bağırarak) Siz o hastanede canıyla cebelleşirken düğün yapıyordunuz. Düğünde patlama oldu, siz onun yanına bir kez bile gitmezken Ali sizin yanınıza geldi. Peki siz ne yaptınız ? onu yanınızdan kovdunuz çocuk sizin iyiliğinizi istemişti. Peki şimdi ne değişti ?? Gerçekleri öğrendiniz, suçu olmadığını anlayınca mı aklınıza geldi Ali. Şimdi mi anladınız Alinin değerini ? Kusura bakmayın ama ben bu konuda sakin kalamam.

Masal: Ege haklı bu konuda hiç birimiz sakin olamayız. Sadece Aliye değil Seline de çok şey yaptınız. O kızdan bir çok şey sakladınız. Selin, Mesut komiserin bir çocuğu olmasını umursamadı bile. O sizin ondan bir şey saklamanızı ve aliye yaptıklarınız yüzünden sizden nefret etti. Ama siz yüzsüz gibi buraya gelmişsiniz.

Gelen sesler ile çocuklar içeride durmamış kapıya gelmişlerdir

Efe: Sizin burada ne işiniz var ?

Pınar: Oğlum bize böyle davranma.

Efe: Nasıl davranayım anne ? sırf sizin saçmalıklarınız yüzünden annem ve halam öldü. Ama siz buraya gelmiş, hiçbir suçunuz yokmuş gibi davranıyorsunuz. 

Zeyno: Buradan gidin kendinizi daha da kötü duruma sokmayın.

Hem çocukların hem de Ege ve Masalın dedikleri şeylerden dolayı kötü olmuşlardır ve gitme kararı almışlardır.

ekip gittikten sonra diğerleri de eve girmişlerdir. Ege ve Masalın dediklerinde haklı olduklarını bildikleri için kimse laf etmez.  Çocuklar son yaşadıkları olaylar yüzünden yorgun düşmüş e uyumuştur

İstanbul ekip 

Evden çıktıktan sonra kiralamış olukları arabalara binip, polis evine giderler hiçbiri bu konu hakkında konuşmak istemiyordu. Polis evine gelip yerleştikten sonra daha rahat konuşabilmek için kafeteryaya oturmuşlardır.

Hüsnü: Baba şimdi ne yapacaz ?

Aylin: Dediklerinde o kadar haklılar ki. 

Hakan: Biz nasıl böyle bir şey yaptık. 

Rıza b.: biz gerçekten nasıl böyle bir şey yaptık. İki evladım da bizim yüzümüzden morgda yatıyor.

Arkadan biri gelir ve 

X: Sizce de hatanıza fark etmek için çok geç kalmadınız mı ?

Bölüm Sonu

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin