25 Bölüm

320 15 1
                                    

Zeliş: nereye istemişler tayinlerini ?
Rıza b.: Arif müdür ikisinin de tayinini nereye istediğini söylemedi.
Bahar: baba bizim Ali'den özür dilememiz lazım belki işe yaramayacak ama.
Zeynep, murat, Sinan ve Elif Ali'nin nerede olduğunu bilselerde. Ali'ye yaptıklarından sonra onlara söylemezler.
O sırada rızaların evinin kapısı çalar kapıyı haydar Berk açar. Gelen selindir.
Selin bahçeye girer, ekip selini görünce şaşırır.
Aylin: selin
Selin: kusura bakmayın rahatsız ettim
Rıza: yok kızım ne kusuru, bir şey mi oldu ?
Selin: Zeyno ve efeye bir şey vermek için gelmiştim.
Efe-zeyno: bize mi ?
Selin: evet size babanız vermemi istedi.
Efe: babam mı ?
Selin: evet babanız sizi çok özlediğini söylememi ve sizin için yaptırdığı hediyeleri vermemi istemişti.
Zeyno: babam iyi mi ?
Selin: evet babanız çok iyi.
Efe: babamın kolu iyi mi en son kullanamıyordu.
Selin: babanın kolu çok iyi ameliyat oldu şimdi kolunu kullanabiliyor.
Zeyno: neden oda gelmedi ?
Selin: kolu için bugün doktora gitmesi gerekiyordu, bende buradaki eşyaları toplamak için gelmiştim. Size aldıklarını da size vermemi istedi. Alın bakalım.
Selin Ali'nin çocuklar için yaptırmış olduğu çocukların ve Ali'nin fotoğraflarıyla yapılan müzik kutusu, ışıklı çerçeve ve fotoğraflı dönme dolapı çocuklara verir.
Zeyno: bunlar çok güzel
Efe: evet bunlar harika
Zeyno ve Efe seline sarılır.
Selin cebinden Ali'nin Zeyno ve Efe için yazdığı mektubu verir.
Selin: bu mektubu da babanız sizin için yazdı. Yalnız olduğunuz bir zaman okursunuz.
Zeyno-efe: tamam selin abla teşekkür ederiz.
Selin: rica ederim.
Selin: sizi de rahatsız ettim kusura bakmayın Rıza müdürüm iyi günler görüşürüz.
Selin Rızanın evinden çıkar ve havalimanına gider. Tüm eşyalarını toplamış. Taşıma şirketi Ankara'ya götürmeye başlamışlardır. Selinde uçağa binip gider.

1 hafta sonra
Efenin ağzından
1 haftadır zeynoyla mektubu okuyamamıştık. Şimdi de oturmuş mektubu okuyacaktık.
Mektubta
Zeynom efem canlarım sizi çok özledim. Sizi bırakmak hiç istemezdim ama bunca yıl abi dediğim, baba dediğim, kardeşim olarak gördüğüm ve eşim dediğim koşulsuz güvendiğim kişilerin beni dinlemeden gelen bir fotoğrafa inanmaları beni çok üzdü. Ben onlara güvenirken onların bana güvenmemesi gerçekten beni çok üzdü. Anneniz pınarın beni dinlemeden boşanma davası açması ve sizinle görüşmeme izin vermemesi kalbimde çok büyük bir yara oluşturdu. Ekipten kimse bana inanmazken selin bana inandı. Hep yanımda oldu, hala da yanımda. Onun da yaraları var onun yaralarını da ekip oluşturdu. Beni anlayacağınızı düşünüyorum sizi çok seviyorum ve hepte seveceğim siz hep bir birinize güvenin.
Zeyno ve Efe bir birlerine sarılır.
Ankara
Selinin yıllık izni bitmiş bugünden itibaren mesleğine devam edecektir. Ali ise bir haftadır devriyelere çıkıyordur. Ekip merkeze gidince de çocuklara şükran bakıyordur.
Selin: hadi çıkalım erkekler söylenmeye başlamasın.
Masal: haklısın hadi gidelim.
Kızlar evden çıkar erkekler kapıda bekliyordur.
Cemal: hiç gelmeseydiniz ya
Ezgi: geldik işte.
Derin: sanki çok bekletmişiz gibi konuşmayın
Ali: bence konuyu kapatalım yoksa merkeze geç kalacaz ve Faruk abi hepimize bir hafta devriye yazacak.
Egemen: yapar mı yapar hızlı olalım hadi.
Hızla arabaya binip merkeze giderler.
Merkeze girdiklerinde hemen işlerinin başına geçerler. Onlar geldikten beş dakika sonra müdür içeriye girer.
Faruk m.: Günaydın
Ekip: günaydın müdürüm.
Faruk m.: Elime yeni bir dosya geçti egemen,cemal, onur, Ece egehan, derin ve masal siz bu olayla ilgilenin. Ezgi- selin ve Ali- ege sizde ikişer olarak devriyeye çıkın. Asya sende masana geç.
Ekip: peki müdürüm
Devriyeciler devriyeye gider. Diğerleri de dosyayı incelemeye başlarlar.


Bölüm sonu...


(Alinin zeyno ve efeye aldıkları)

(Alinin zeyno ve efeye aldıkları)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin