Selin: bir kadından dinlediniz elinizde fotoğraflar var peki Ali'yi dinlediniz mi ? O kadının kim olduğunu o çocuğun kim olduğunu hiç sordunuz mu ? Kusura bakmayın ama ben inanmıyorum. Bir sürü düşmanımız var düşmanlarımızdan birinin oyunu olabilir. Ali de zaten böyle bir şey yapmaz. Ali sizi hep ailesi olarak gördü kimsesizdi size başkomiserim size abi dedi Mesuta abi dedi Aylin'e, Hakan'a Bahar'a, Volkana, Eda'ya , Hande'ye, Ardaya kardeşim dedi size güvendi bu çocuk hepiniz onun ailesi oldunuz. Ama bu konuda onu dinlemediniz. Eminim ki Ali'nin buna bir açıklaması vardır ama siz kolay yolu dinlemeden yargılamayı seçtiniz. Onun kalbi kırıldı mı hiç düşünmediniz. Kendi bildiğinizi yaptınız. Ben sizin anlattıklarınızı zaten biliyordum. Ama çok merak ediyorsanız söyleyim Ali o akşam benim yanımdaydı Umut'u sevmeye gelmişti. Ama siz onu dinlemeden yargıladınız. Kusura bakmayın ama ben sizin yalan yanlış bildiğiniz şeyleri anlatmanızı dinlemeyeceğim.
Selin hızla arabaya binip gider. Ekip Selinin dediklerini düşünüyorlardı.
Hüsnü: devriye arda ve eda sizde.
arda-eda: tamam başkomiserim.
selin Ali'nin yanına. Arda ve eda devriye'ye. Ekip evlere dağılmıştır.
Aylin'in ağzından.
Hakan'la eve gelmiştik oturuyorduk. Ben Ali'nin nasıl böyle bir şey yaptığını, Selin'in tavrını düşünüyordum. Aslında Selin dediklerinde haklıydı ama elimizde kanıt vardı. Pınar da benim kardeşim gibi Ali'nin böyle bir şey yapacağını pek zannetmiyordum ama pınarın yalan söylemeyeceğini hele ki bu konuda yalan söylemeyeceğini biliyordum. Eğer olanlar gerçek değilse Ali'ye haksızlık yapmış olacağız. Ali benim kardeşim gibiydi keşke dinlemeden yargılamasaydım.
Hakanın seslenmesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
Hakan: Aylin daldın gittin ne düşünüyorsun ?
Aylin: Selinin dediklerini düşünüyordum.
Hakan: bende onu düşünüyorum Ali bence böyle bir şey yapmaz.
Aylin: Hakan ya Selin dediklerinde haklıysa biz Ali'ye neler dedik eğer Ali böyle bir şey yapmadıysa.
Hakan: eğer selin haklıysa Ali'den özür dileyecez.
Aylin: Ali affetmez bizi o bize çok değer veriyordu. Seni beni kardeşi yerine koyuyordu. Sen de aynı olayı yaşadın o sana güvenmişti. Eda'yı ardayı Hande'yi ve volkanı affetse bile bizi asla affetmez.Hakan: haklısın hadi gel yatalım. Aylin ve Hakan yatar.
Selin'in ağzından
Nasıl inanmazlar ya bir fotoğrafa bakarak yargıladılar. Güya kardeşleri ama daha kendi kardeşlerine güvenmiyorlar. Ekibin yanından ayrıldıktan sonra Ali'nin yanına gittim.
Selin: Ali iyi misin düşünceli görünüyorsun.
Ali: Selin ben sana bir şey diyecektim aslında.
Selin: dinliyorum.
Ali: selin bak ben burada oldukça ekiple aran bozulacak. Zaten benim artık ekipte olmamı isteyeceklerini sanmıyorum. Ondan dolayı tayinimi isteycem.sizce selin alinin tayin istemesine ne tepki verecek ?
Selin dediklerinde haklı mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
ActionGerçek güven nedir ? kardeşlik kan bağıyla mı olur ? birbirine güvenenler ve güvenmeyenlerin hikayesi.