46. bölüm

261 3 5
                                    


Ankara ekibi dosya hakkında konuşmak için asayiş şubeye gitmiş fakat onları bulamayınca konu da acil olunca rızaların evine gelmiştir.
Zeyno: ne demek sevgiliyiz !?
Pınar: kızım beni de anla.
Zeyno: neyi anlayım anne. Benim seni anlamam lazım ama senin de bizi anlaman lazımdı. Daha babam gideli 4 ay bile olmadı, nasıl bu kadar onun öldüğünü kabullendin ve sevgili yaptın kendine.
Egemen: Zeyno gel amcam yanıma.
Zeyno ve efe egemenlerin yanına geçer.
Masal: bakın pınar hanım. Şimdi diyeceklerimizi sadece Ali'yle arkadaştık diye değil sizin aksinize çocukları düşündüğümüz için söyleyeceğiz.
Derin: tamam Ali'den nefret ettin, belki hala da anlatılanlara inanmayıp nefret ediyosunuz fakat ondan nefret etsen bile bunu çocuklara yapamazsın.
Emre: onları annesinden daha çok düşünemezsiniz ve bizim ilişkimiz de sizi ilgilendirmez. Eski eşinin arkadaşları olduğunuz için böyle davranıyorsunuz fakat pınar da hep yas tutamaz.
Hüsnü: sen konuşma biz seni kardeşimiz diye belledik sen daha geleli dört ay bile olmadan, Tövbe tövbe.
Mesut: pınar istediğin kişiyi sevebilir, sevgili de olabilirsin fakat. Bu durumda çocukları da düşünmen gerekiyor.
Pınar: bunu sen mi söylüyorsun mesut abi. Umudu düşündün mü sen ? Şimdi sırf onu ordan almak için biriyle evleneceksin ama umut'un meleğe anne demeyeceği kesin.
Mesut: pınar konuyu bana getiriyorsun tamam ama...
Egehan: biz sizin kavganızı veya kimin kimle sevgili olduğunu öğrenmek için gelmedik. Biz sizinle bir konu hakkında konuşmak için gelmiştik ama galiba yanılmışız.
Faruk m.: Egehan
Egehan: müdürüm ille de ekiple ortak iş yapmamıza gerek yok o dosyayı Arif müdürden  isteyebiliriz.
Rıza: ortak iş derken Faruk ?
Faruk m.: Sizinle bir konuda ortak operasyon yapma kararı almıştık. Hem sizde ortak operasyon için savcılığa dilekçe göndermişsiniz hemde bir konuda sadece siz yardım edebilirsiniz.
Rıza: tamam merkeze gidelim o zaman bu saatte buraya geldiğinize göre önemli bir konu.
Faruk m.: evet öyle.
İki ekipte dışarıya çıkmaya başlamıştır. Egehan Zeyno ve Efeye bakıp onlara canlarını sıkmamaları gerektiğini söyleyip oradan ayrılmıştır. Araçlara binip merkeze geçmişlerdir.
İzmir
Polat durum hakkında bilgi vermek için Gökhan'ı aradığında Hiranın da durumunu söylemiş. Gökhan da bunu doruğa anlatmıştır. Dorukta boraların üçüzünün doktor olduğunu duyunca her ihtimale karşı onu da yanlarına almak istemiştir ve ona da haber göndermiş ve Larayı İzmir'e getirmiştir. Hiranın durumunu öğrenince de adamlarını Larayı getirmek için göndermiştir. Boralar gelince bora direk selini yukarıya odasına götürmüştür.
Doruk: Polat sizde hiranın yanına gidin. Birazdan Hira için doktor gelecek, siz üstünüze düşeni yaptınız kalanı bizde.
Polat: tamam abi
Onlarda yukarıya çıkmıştır onların ardından da Lara gelmiş ve Hira ile ilgilenmeye başlamıştır. Boranın aklı Hira da olduğu için Larayı bile fark etmemiştir.
Lara: hiradan kafanı kaldırıp bizi gördüğünüz yok bora bey
Bora: Lara ama sen nasıl ?
Lara: iki gün önce Doruk bey aradı, eğer istersem burada özel doktor olacaktım. Stajım da bitmişti zaten bende kabul ettim hem sizin yanınızda olacam hemde doktorluğa devam edecem.
Lara ve bora sarılmıştır.
Bora: bundan sonra burdasın yani doğru mu anladım.
Lara: evet burdayım.
Polat: hiranın durumu nasıl ?
Lara: boğazını sıkan şerefsizden dolayı nefessiz kalmış ondan biraz halsizleşmiş ve bedeni yorgun düşmüş şuan da durumu iyi.
Bora: doruk abinin yanına İnsek iyi olur.
Lara: haklısın hiranın durumunu söylememi istemişti.
Polat: inelim
Aşağıya inmişlerdir doruklar, adamları zorlayarak banka hesaplarından para çekmiş ve bu parayı silah almak için kullanmıştır.
Doruk: gençler yeni göreviniz bu adamlardan aldığımız paralar ile aldığımız silahları karşılamak. Orda bizde olacağız zaten, Gökhan sen adamlarla iletişim içinde olacaksın hep unutma normal telefonlarla değil gizli hatları kullanacaksın. Pelin ve Gökhan siz silahları teslim alıp parayı vereceksiniz. Bora ve Polat sizde bulunduğumuz yerdeki binaların camlarında duracaksınız her hangi bir tehlikeye karşı. Hira ve Lara benim yanımda olacaklar. Hirada da silah olacak ve Lara birine bir şey olma durumuna karşı arabada duracak. Bora ordaki adamları Gökhanla beraber ayarlayın en iyi adamları alacağız yanımıza.
Hepsi: tamam abi

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin