Jmenuji se Julie, žiju s taťkou a bratrem Carlose , mamka nám umřela když mi bylo 12 let takže jsou to už 4 roky.
Mám nejlepší kamarádku, i vlastně něco jako sestru Flynn.
Když ještě byla mamka tak jsem hrála na piano a zpívala, ale když mamka zemřela neodvážila jsem se, nešlo to, s mamku jsem i psala ale to mi taky nejde.Jako každý den i dneska jdu do školy, každé ráno jdu s Flynn.
Opět na mě čekala před barákem, objetí jsme se pozdravili.
Ve škole to bylo docela v klidu, 4 hodinu přišla do třídy učitelka že nám vede 3 nový žáky, byli to 3 kluci.
Nějak jsme jim nevěnovala pozornost, dokud mě Flynn neodtrhla od mého přemýšlení tak jsme byla nucena se na ně kouknout.
Od pohledu to byli fajn kluci, postupně se představovali, první byl Alex, pak Reggie a ten třetí co mě pozovorval od doby co přišli byl Luk.
Když si všiml že na něho koukám tak se na mě usmál tím nejhezčí úsměvem, který ani nevím proč jsme mu oplatila.
Alex s Regiem si sedli o lavici vedle nás a Luk, kdo by to čekal si sedl vedle mě, protože Flynn se přesadila někam ke Stefanie.
Lukovi jsme nevěnovala moc pozornosti, snažila jsem se myslet na něco jinýho než na mamku.
Ale kdykoliv jsem si na ni vzpomněla, začali mi téct slzy.
Snažila jsem se je vždy setřít aby si toho Luk nevšiml, ale jednou mi to trochu nevyšlo, hned se ptal co se děje, já mu řekl že nic ze to nechci řešit.
Dál se neptal, ale byli vidět že to chce vědět.
Zbytek školy byl už v pohodě.
Konečně byl konec a já se těšila domů.
Když jsem přišla domů taťka mi řekl že máme nový sousedy, jestli bych je nechtěla jít přivítat.
Řekla jsem že se jen trochu upravím a skočím tam.
Převlékla jsem se, vzala si telefon a šla k novým sousedům.
Když jsme tam přišla tak jsem zazvonila, chvíli jsem čekala pak mi přišel otevřít nějaký kluk, když se otočil byl to Regie.
Divila jsem se co tady dělá, po chvíli tam přišel i Alex.
Ptali se co potřebuju, řekla jsem že jsem chtěla jít přivítat nový sousedy ale nevěděla jsem že jste to vy.
Jim to přišlo vtipný, ale pozvali mě dál.
Řekli mi ať tu chvíli počkám že hned přijdou.
Chvíli jsem čekala, pak jsme si všimla fotek, tak jsem si je šla prohlídnout.
Po chvíli si za mnou někdo odkašlal, byl to Luk, co ten tady dělá.
Řekl že tady bydlí všichni tři, a že kluci šli něco dodělat a za chvíli přijdou.
Po chvíli mi řekl jestli se nechci jít kouknout do jejich garáže, šla jsme a docela i ráda.
Garáž byla moc hezky udělaná, měli tam bubny, klavír, kytary.
Sedla jsem si na sedačku, Luk si sedl docela nebezpečně blízko.Tomorrow my darling.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.