Přijdu si zase silná

266 11 1
                                    

Ale od doby co se tady objevili ty tři tak jsem se cítila zase jako kdyby se mnou byla mamka a já věděla že to zase dokážu. Regie s Alexem si sedli k nám, Alex řekl že to chápou a taky chápou proč jsem jim to neřekla. Všichni tři mě objali, po chvíli jsme řekla jestli můžeme jít do tý garáže protože tady se mi to moc nelíbí. Šli jsme, kluci si jen vzali věci a šli do garáže. Já jen zamkla dveře, a šla taky. Když jsem otevřela tak jsem měla zvláštní pocit protože jsem viděla mamky piano. Na to ke mě zezadu přišel Luka a zezadu mě obejmul, potichu mi řekla že to zvládnu, kluci na nás koukali zvláštně ale já to v tuhle chvíli neřešila, byla jsem ráda že mě aspoň někdo podpoří. Když mě Luk pustil tak jsem si sedla k pianu, začala jsem na něj trochu hrát, zkoušela jsem tóny písničky Bright kterou jsem napsala. Kluci na mě chvíli koukali, pak si Alex zalezl k bubnům který tam zůstali. Zkoušel se chytit k mému hraní, a pak i Alex s Lukem. Znělo to dobře, ovšem já pak přestala a odešla do pokoje, hledala jsem ten text k písničce. Když jsem ho našla tak jsem ho okopírovala a pak odnesla klukům. Zkoušeli jsme to znovu a to už i se zpěvem. Ze začátku jsem z toho měla strach ale díky podpoře od kluků to šlo dobře. Když jsme ji dozpívali tak mi kluci řekl že zpívám nádherně a že se nemám bát zpívat, a ta písnička že je taky nádherná. Měla jsem z toho radost, hlavně z toho že jsem dokázala zazpívat. Poděkovala jsem jim za to že mi dodali odvahu, řekla jsem že dojdu pro něco k pití, že se za chvíli vrátím. Vzala jsem z lednice nějaký coli, já si vzala jen vodu a šla zpátky. Když jsem byla u garáže slyšela jsem kluky jak si povídají o mě. Chvíli jsem je poslouchala a pak jsem šla dovnitř. Kluci dělali jako by nic, dala jsem jim pití a sedla si zpátky k pianu. Vzpomněla jsem si na sen co se mi včera zdál, byl o mě a Lukovi jak spolu tancujeme a zpíváme krásnou, romantickou písničku. Ta písnička mi ulpěla v paměti tak jsem ji zkusila pomalu hrát. Potichu jsem si ji broukala, Luk se mě pak zeptal o kom to je. Já na něho jen zaraženě koukala, řekla jsem že o nikom, to mi dost určitě nevěřil ale řekl že je moc hezká. Říct mu že je vlastně o něm tak se můžu jí rovnou zabít.


Julie zase začala zpívat, záleží bude-li zase zpívat i před lidma. 

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat