U šaten stáli kluci s týmu a učitelka jim říkala že máme spojený těláky, plus přijde druhá skupina, což jsou Luk a kluci.
My jsme se šli převléct, když jsme šli pak do tělocvičny tak už tam stáli kluci.
Učitelka řekla ať se vyrovnáme a dáme si 3 kolečka na rozběh.
Po prvním kolečku byl Luk u mě, a měl nutnou potřebu si povídat.
Učitelka ho seřvala že si nemá povídat a dát si 3 kolečka navíc.
My jsme se mezitím protáhli, pak se přidal i Luk.
Učitelka seřadila holky do jedný řady a každá jsme si postupně vybírali kluka.
Já byla druhá, chtěla jsem naštvat Luka tak jsem si vzala Alexe.
Ten jeho výraz stál za to, s Alexem jsme šli stranou, po chvíli jsem viděla Vivi jak si vzala Luka.
Oba šli směrem k nám, vstala jsem a Vivi poprosila jestli by tancovala s Alexem, řekla že klidně.
Já jsem vzala Luka za ruku a odtáhla ho do takovýho kumbálu, protože jsem věděla že tancovat určitě chtít nebude.
Sedla jsem si na starý stůl a Luk si stoupl přede mě.
Ptal se mě proč jsem to udělal, řekla jsem že jsem chtěla vidět jak bude reagovat.
A že může být rád že jsem si vzala Alexe a ne Nica nebo tak někoho.
Uznávám trochu naštvanej byl, nahnula jsem se k němu a dala mu krátkou pusu.
Luk naše líbání trochu prodloužil, dal mi ruce na zadek.
Začal mi značkovat krk, na to jsem se odtáhla a řekla ať si to nechá na doma.
Vstala jsem a šla se vplížit do tělocvičny.
Všichni tancovali tak my jsme se taky zapojili a začali tancovat.
Lukovo ruce furt přistávali na mém zadku, ale neřešila jsem to.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.