Povalil mě na postel a řekl že to jsem neměla říkat, protože to bude ještě horší neboť jsem mu nevysvětlila to co jsem řekla před školou.
Lukovi jsem řekla jestli by nebylo lepší zavřít aspoň ty dveře, ne moc nadšený se zvedl a zavřel dveře.
Pak si lehl na postel a já si sedla obkročmo na něho.
Okamžitě mi jeho ruce přistáli na kapsách u kalhot, já jsem ho začala značkovat na krku.
Když ho to nebavilo tak nás přetočil, a začal značkovat on mě.
Byli jsme tam takhle asi hodinu a pak jsme šli dolů.
Corlosovi jsem řekla ať se rozloučí že půjdeme, Regie se rejpavě zeptal jestli jsme se pořádně rozloučili, ignorovala jsem to.
Vzala jsem si věci a šla ke dveřím že půjdeme, ale Luk mě chytil a řekl že se ani nerozloučím, dal mi pusu a já odešla.
Doma jsem zavolala Flynn se kterou jsem si povídala asi dvě hodiny.
Pak jsem začala mít hlad tak jsem šla udělat něco k jídlu.
Carlos se přišel taky najíst, šli jsme se každý osprchovat a šli se ještě chvíli koukat na něaký film.
U kterého Carlos usnul tak jsem ho přenesla do postele.
Já se šla ještě koukat ale pak jsem u toho taky usnula.
Ráno jsem se probudila, samozřejmě v obýváku, šla jsem se kouknout jestli Carlos spí, ale on tam nebyl, koukla jsem se na hodiny a bylo půl devátý.
Proč mě sakra nevzbudil, šla jsem se převléct a upravit, sbalila si věci, koukla jsem se na telefon a měla tam zprávy od Luka kde jsem.
Neodpověděla jsem mu, udělala si narychlo kafe a pak šla do školy.
Hned jsem šla ke skříňce vzít si věci a šla za třídní abych se ji omluvila.
Řekla že to nevadí, že to není tak častý tak to nebude řešit, poděkovala jsem ji a šla do hudebny kde jsem čekala na další hodinu.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.