Jdi spát

105 2 0
                                    

Po chvíli jsem se ho zeptala jestli kluci náhodou už nechtějí jít, řekl že se jich zeptá.
Kluci samozřejmě chtěli neboť byli unavený, šla jsem se s nimi rozloučit.
Kluky jsem obejmula a pak jsem se koukla na Luka a naznačila ať jde taky.
Uraženě se podívala a začal mě přemlouvat ať ho tady nechám.
Řekla jsem že ne protože mi sem ještě někdo přijde (samozřejmě že nepřijde ale tak aby se neřeklo).
Tím jsem ho vyprovokovala ještě víc, řekla jsem že tu nemůže zůstat a že musí odejít teď hned.
Dala jsem mu pusu a vykopla ho a pozorovala jak jde domů.
Vsadím se že tak do hodiny je zpátky.
Šla jsem do pokoje vzala si věci a šla se osprchovat.
Pak jsem šla poklidit do kuchyně, vzala si telefon a šla se kouknout na Carlose.
Chvíli jsme si povídali, pak šel spát.
Já šla do pokoje a lehla si, provokativně jsem napsala Lukovi, že se uvidíme až zítra a popřála dobrou noc.
Luk mi poslal svoji fotku na který má smutný výraz a je prosím pěkně bez trička.
Odepsala jsem mu ať si to nechá na jindy a jde radši spát.
Koukla jsem se z okno a on stál taky u okna, poslala jsem mu vzdušnou pusu a šla spát.
Ještě mi přišla zpráva že jsem pěkná….mrcha.
Ráno jsem se probudila brzy, vzala jsem si telefon různě jsem se na něco koukala a pak vstala.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat