Nic mě nebolí

125 4 0
                                    

Oba dva jsme seděli v obýváku a koukali na film, já seděla opřená o Luka.
Luk se mě asi po hodině zeptal jestli jsme v pohodě, řekla jsem že jo proč by nebylo.
Myslel to tak že jestli mě něco nebylí nebo jestli mi něco neudělal.
Otočila jsem se na něho a řekla že ne, že je všechno v pořádku a ať ani nemyslí na to že mi něco udělal nebo tak něco.
Přitáhl si mě ještě blíž k sobě a dal mi pusu na čelo.
Já se znovu uvelebila ale po chvíli někdo zazvonil, šla jsem otevřít byl to Regie s Alexem a nesli spícího Carlose.
Kluky jsem pustila dovnitř  a Alexe odnesl mezitím Carlose do pokoje.
Já jsem poděkovala Regiemu že se o něho postaral a že jim to vynahradím.
Obejmula jsem ho a šla do kuchyně, přišel za mnou Luk, který mě obejmul zezadu.
Do ucha mi zašeptal, jestli bych náhodou kluky nechtěla vakoupnout pryč, řekla jsem že ne protože se starali o bratra když jsme my dělali co jsme dělali.
Slyšela jsem za náma nějaký smích, byl to Alexem.
Zeptala jsem se ho co mu přijde vtipného, řekl že to trvalo
než se to stalo.
Luk mě pustil a já šla blíž k Alexovi a dala mu pohlavek a řekla že jestli to někomu řekne tak ho vlastnoručně vykastruju.
Třetí pitomec do party přišel a začal se smát taky, všichni tři se tam smály jak paka.
Já si vzala vodu a šla si sednout do obýváku.
Za chvíli za mnou přišel vysmátý Luk a sedl si vedle mě, a ptal se jestli nejsem naštvaná, řekla jsem že ne, jenže mě Luk zná moc dobře tak mě začal lechtat aby mě rozveselil.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat