Pak jsem šla uklidit ty krabice a bordel v kuchyni, myslela jsme že půjdu ještě chvíli hrát ale nechtělo se mi.
Tak jsem se šla osprchovat, pak jsem si vzala počítač a šla si lehnout do postele.
Chvíli jsme si psala s Flynn, pak jsem tam měla žádosti od kluků, Alex mi napsala o číslo na Willieho a Regie o číslo na Flynn, jediný Luk mi nenapsal nic protože mě pozoroval z okna.
Počítač jsem na chvíli položila stranou a šla k oknu, Luk seděl v okně a něco tam psal.
Když to dopsal otočil to na mě, napsal tam : Chybíš mi.
Já jsem se usmála a šla z okna pro svůj blok a nějakou fixu, Luk si možná myslel že jdu někam pryč ale ne.
Vzala jsme si svůj blok a napsala na něj :
Když řeknu že ty mě taky, co se stane.
Otočila jsem to na Luka, ten se po chvíli usmál.
Něco tam chvíli psal, pak to otočil na mě :
Třeba to že bych šel zase k tobě 😇.
Pohledem ať na to ani nemysli jsem se na něho podívala.
Trochu zesmutněl ale to jen proto abych si to rozmyslela, napsala jsem mu nazpátek: Dneska už chci být sama, ale budu ráda když mě zítra podpoříš na hudebce se zpěvem.
Nechala jsme ho to přečíst, a pak čekala co odepíše.
Napsal : Jedině když mě teďka pustíš k sobě, jinak ne.
Kdyz chce tak je pěkně vychytralý, sice jsme před chvílí napsala že chci být sama ale tu hodinu ho tu možná ještě strpim.
Napsal jsem mu: Dobře, ale nemysli si že tu budeš do rána.
Jen se pousmál a šel ke mě, já se ani neobtěžovala se převlíkat.
Měla jsem tílko a kraťasy, jen jsem si vzala mikinu, a šla jsem do obýváku.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomansaPříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.