Po chvíli přišli i Regie s Alexem, který se mi taky omluvili že to nestihli, řekla jsem že to nevadí důležitý je že jsem zůstala v hudebce.
Objala jsem je a Luk se k nám pak přidal.
Řekla jsem jim o tom zítřku, a pak k tomu akorát zazvonilo takže jsem šla do třídy.
Když jsem tam přišla tak Flynn byla nějaká divná, šla jsem k ní a ptala se jí co se děje.
Řekla že prý mi volala teta aby mi řekla že taťka je v nemocnici, a že to sním je špatný.
Vyběhla jsem ze třídy a do někoho jsem narazila byl to Luk.
Ptal se mě co se děje, nedokázala jsem nic říct protože jsem brečela, chtěla jsem jít ale Luk mě držel dost pevně abych neodešla.
Pak tam přišla Flyn které se hned ujal Regie, řekla klům že můj taťka je v nemocnici a je na tom blbě.
Poprosila jsem Regieho jestli se postará o Flynn a Luka s Alex jsem poprosila jestli se mnou půjdou do nemocnice, nechci tam být sama.
Řekli že je to samozřejmost, Regie řekl že nás omluví.
Vzali jsme si věci a šli jsme do nemocnice, když jsme tam přišli tak tam byla teta.
Obejmuli jsme se, a já se ji pak zeptala co je s tátou, řekla že je stabilizovaný aĺe rakovina se mu rozšířila, teta si myslela že o tý rakovině jsem věděla ale nevěděla, prý se to ví už asi dva roky.
To mě taky dostalo, koukla jsem se na kluky a ty seděli na stoličkách.
Teta mi řekla že jestli chci tak za ním můžu jít.
Nechala jsem si tam věci a šla k němu.
Když jsem tam přišla tak mi taťka hned řekl že ho mrzí že mi to neřekl ale nechtěl mi to říct, jenže kvůli tomu že mamka zemřela a on na to byl špatně mi to neřekl.
Obejmula jsem ho, viděla jsem že je na tom špatně že o něho taky přijdu i když se snažil vypadat že všechno bude dobrý.
Chvíli jsem si s ním povídala a pak jsem se rozloučila, šla jsem za klukama, řekli mi že teta mi odpoledne dovoze bráchu.
Řekla jsem že půjdu domů, a budu ráda když vytáhnete Regieho s Flynn, ze školy.
Kluci šli se mnou domů a cestou zavolali Regiemu že mají přijít pokud mají čas.
Flynn přijít nechtěla, což ji chápu a Regie přijde za chvíli.
Doma jsem si sedla na sedačku, Luk si sedl vedle mě a Alex vedle Luka.
Já si sedla blíž k Lukovi a obejmula ho, je mu to došlo protože si mě přitáhl blíž k sobě.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomansPříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.