Naštvaná, to nikdy

191 8 0
                                    

Šli jsme do hudebny, já si šla sednout za piano, ale místo písničky Bright jsem zpívala Perfect Harmony, bylo to takový snazší.
Když jsem ji dozpívala učitelka řekl že je to nádherná písnička, a že můžu nadále zůstat v hudence, když příští hodinu zahraju znovu a před celou hudebkou.
Řekla jsem že určitě a že moc děkuju že mi dala šanci.
Vzala jsem si svoje věci a šla zpátky do třídy.
Když jsem šla po chodbě akorát běželi kluci, Luk na mě volal ale já neměla náladu na to ho poslouchat i když i bez něho jsem v hudebce.
Zalezla jsem rychle do třídy a začala si psát co bylo na tabuli, chvíli na mě do třídy přiletěli i kluci.
Omluvili se že nestíhali.
Alex s Regiem si šli sednout a Luk poprosil učitel jestli s ním můžu na chvíli jít na chodbu.
Učitel řekl že jo, že stejně nic neděláme.
Luk si tam nechal věci a táhl mě někam pryč.
Přišli jsme do zkušebny, opět.
Hned se mi začal omlouvat, pry zaspali a zapomněli na to.
Tvářila jsem se a řekla jsem že to nevadí, i když v hloubi duše mě to extrémně štvalo.
On to poznal a věděl že jsem naštvaná, nebo spíš já nebyla ani naštvaná spíš mě to mrzelo.
On řekl že mi to vynahradí, já mu odpověděla pokud mi to chce vynahradit tak zítra 3 hodinu se mnou zahrajou Bright ale stoprocentně.
Řekl že zítra si dají bacha a přijdou radši už první hodinu.
Zeptal se mě co jsem hrála když ne Bright, řekla jsem že jsem zpívala kousek Perfect Harmony.
Luk řekl že si myslel že tuhle nechci zpívat před nikým,já si to taky myslela ale nebyla jiná možnost.
Pak jsme si chvíli povídaly , já se ho ještě zeptala na ten včerejšek večer.
Zeptal se co přesně mám na mysli, řekla jsem to jak jsem usnula během toho videa.
Myslel že než mě budit bude lepší když tam rozloží tu sedačku a zůstanu tam, a on tam chtěl jen chvíli zůstat a usnul taky.
Mám pocit že neví o tom že jsem slyšela co mi řekl.
A ráno se probudil kole šestý tak mě tam nechal a šel domů, kde ještě usnula a pak i zaspal.
To vše vysvětluje.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat