Po dlouhé noci, nastalo pondělí, škola.
Chvíle přemlouvání sama sebe jsem vstala, převlékla se, a trochu upravila.
Šla jsme vzbudit Carlose a připravit něco ke snídani.
Během dvaceti minut se dostavil Carlos, nejdl se, šli jsme si vzít věci a šli do školy.
Carlos šel jiným směrem, já si šla tím svým, ve škole, jsem se potkala s pár spolužákama který mi řekli co je nového.
Já si šla promluvit s učitelkou, že ji zahraju, sama.
Škola proběhla docela dobře, sice se mě učitelka zeptala kde je zbytek ale jinak dobrý.
Doma jsme se neskutečně nudila, mluvila jsem i s Flynn která mi řekla že se zítra vrátí a Luk prý docela vyvádí.
Povídali jsme si do doby než přišel Carlos.
Byl nějaký skleslý, ptala jsem se ho co se děje, řekl že ve škole mají napsat práci na téma Moje Máma.
I já jsem tenkrát měla problém psát práci na tohle téma.
Řekla jsem mu ať tu chvíli počká, šla jsem najít tu svoji práci.
Dala jsem mu ji ať si to přečte a podle toho něco napíše a kdyby chtěl něco tak se mě může zeptat.
Já šla na chvíli do garáže, u klavíru jsem našla sešit, který nebyl můj.
Podle písma mi přišlo že je to sešit Luka.
Nahlédla jsem do něho, byli tam písničky, byli to krásný písničky ale u jedný jsem se zarazila.
Jmenovala se Nevyřčená Emily, byla moc hezká, zajímalo by mě kdo to je.
V garáži jsem to trochu poklidila, pak jsem vzala sešit a šla zpátky ke Carlosovi.
Chtěl abych si to přečetla, bylo to dlouhý ale bylo to moc hezký.
Pak řekl že jde do pokoje něco hrát.
Já si šla dělat taky nějaký úkoly, ani jsem si to nějak neuvědomovala a bylo okolo půl sedmý.
Carlos se dole něčím cpal a já si taky vzala něco k jídlu.
Já se šla osprchovat, vzala si kraťasy s tílkem a šla ještě do obýváku koukat na film.
Čekala jsem až Carlos přijde, ale on si zalezl do pokoje a hrál.
Někdy v půlce filmu, někdo zazvonil, hodila jsem na sebe nějakou mikinu a šla se kouknout kdo to je.
Kdo by to čekal byl to Luk, chtěla jsem zavřít dveře ale dal tam nohu, zvláštně si mě prohlížel až teď mi to došlo, já mám jeho mikinu.
Řekla jsem že to nic neznamená, jen jsem nechtěla jít otevřít v tílku a tak jsme si vzal co bylo po ruce.
Šla jsem do kuchyně, Luk přišel za mnou a obejmul mě ze zadu.
Řekla jsem že objetím ti to neprojde, tak mi odhrnul vlasy a líbal mě na krku, jak zjistil moji slabinu.
Pak se mi začal omlouvat za to jak se choval že o tom nevěděl, bylo vidět že to myslí vážně.
Já jsme mu odpověděla že jsme nebyla na něho naštvaná spíš mě to mrzelo.
Řekla jsme že jestli jsme si to vyjasnili tak by mohl jít.
Nechtěl, já jsme se od něho vymanila a šla do pokoje, ovšem u pokoje me doběhl Luk a zalehl mi postel.
Zeptala jsem se ho kam si mám asi tak sednout já, neřekl nic, chtěla jsem si sednout vedle něho, ale on mě chytil a posadil si mě na sebe obkročmo.
Tentokrát mi to nevadilo, ne jak minule.
Chtěla jsem ho trochu vyprovokovat, tak jsem se posunula trochu víc blíž k němu.
A taky jsem ho začala líbat na krk, Luk mi řekl že si chtěl povídat, já mu odpověděla že klidně může mluvit, chtěl něco říct ale vzdychy mu to nedovolili.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.