Bordel, nějak moc rychle

161 5 0
                                    

Věci jsme si hodili ke dveřím a koukali na film, okolo druhý hodiny, zazvonil Alex že máme jít, před jejich domem stáli dvě auta u kterých stáli kluci s Williem, už teď jsem věděla že to nebude dobrý.
Alex řekl že oni 4 pojedou jedním a já s Flynn a Carlosem druhým.
Luk nevypadal že by se mu líbilo tohle rozvržení, proto hodně rychle radši zalezl do auta.
My s Flynn a Carlosem jsme si vzali tašky a sedli si taky do auta, jeli jsme asi hodinu.
Pak jsme dojeli někam k nějakýmu penzionu asi, u kterého byla přehrada, taková menší.
Kluci přijeli chvilku po nás, Flynn ta byla dost natěšená, nevím jestli z toho že jsme tady nebo z toho že je na pokoji s Regiem.
Všichni jsme si vzali věci a šli si najít pokoje.
Každý měl pokoj na jiném patře, jen já s Lukem a Carlosem máme pokoj na stejném patře, což jsem i chtěla, kdyby Carlos něco chtěl nebo se mu něco stalo.
Já s Lukem jsme si našli náš pokoj, Carlos ho měl o tři pokoje od nás.
Když jsme otevřeli pokoj, byla tam jedna postel, koho dneska skopu na zem.
Luk ten z toho měl radost, já možná taky, ani nevím.
Já si položila věci a lehla si na postel, Luk ke mě přišel a vzepřel se nade mnou.
Ptal se mě jestli se mi tady líbí, řekla jsem že jo, pak mě začal lechtat, chtěla jsem se mu vykroutit, ale držel mě moc pevně.
Když jsem řekla ať mě nechá řekl že chce něco za to, odpověděla jsem mu že když mě nechá tak může spát v posteli a ne na zemi.
Řekl že klidně půjde i na zem, fajn, vím co chce, tu pusu jsem mu dala.
Cítil se být vítězem, hodila jsem po něm polštář, a šla se kouknout na Carlose.
Ten si v pokoji stihl udělat větší bordel než já za týden.
Nechala jsem ho a šla zase zpátky, kdyby to šlo tak Luka zabiju, v pokoji jsem nebyla sotva 2 minuty a byl tam bordel jak v tanku.
Zeptala jsem se ho jestli je jinak v pohodě, vzala jsem si telefon a šla se projít.
Zavolala jsem tetě jak je na tom taťka, řekla že je to dobrý a že v týdnu nás za ním klidně vezme.
Řekla jsem že budeme moc rádi, skončili jsme a já se trochu prošla a šla zpátky, šla jsem pro Willieho, chtěla jsem se s ním pozdravit předtím jsem to jaksi nestihla.
Když jsem došla k nim do pokoje, tak jsem si jen řekla že všichni kluci jsou stejný, všichni mají bordel.
Willie šel se mnou na chodbu, zeptala jsem se ho jak to zatím jde, řekl že super jen ten bordel nějak nejde uklidit.
Povídali jsme si chvíli, protože přišel Alex že potřebuju pomoct s tím uklízením, já jsem mu řekla  že kdyby si neudělali ten bordel když přijeli nemuseli to teďka uklízet, na to mě Alex zabíjel pohledem tak jsme se rychle vypařila, cestou jsem potkala i Regieho, zeptala jsem se ho jestli mají taky takový bordel jako všichni ostatní kluci, řekl že ne protože Flynn měla záchvat uklízení a tak se radš vypařil, řekl jsem ať jde se mnou k nám ono to Flynn za chvíli přijde.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat