Před domem seděli kluci, a sakra ja jim neodepsala.
Carlosovi jsem řekla ať jde dovnitř že přijdu, šel s ním i Regie.
Alex s Lukem se me ptali kde jsem byla a proč jsem nenapsala.
Řekla jsem že jsme byli v nemocnici, kde mi táta řekl že je možný ještě rakovinu vyléčit, aby bylo všechno v pohodě.
Alex mě obejmul a řekl že to je super zpráva.
Pak šel za Regiem, Luk mi řekl že si myslel že se mi něco stalo když jsem nenapsala, hlavně po tom co jsem včera omdlela.
Když už to nakousl zeptala jsem se ho jak jsem se dostala do postele, protože si nepamatuju že bych do ní došla sama.
Luk mi řekl že mě tam odnesl, pak tam se mnou chvíli byl a když to vypadolo že se už neprobudím tak šli s klukama domů, a k tomu mi práskl že Alex, Regie a Carlos vymysleli nějaký výlet kam pojedeme všichni, zeptala jsem se ho kdo to jsou všichni.
Opatrně mi naznačil že to je Flynn, Willie, Regie s Alexem, Carlos a my dva.
Právě teď jdu zabít svého bratra, Luk se tomu zasmál.
Jenže Luk mi řekl že problém je v rozřazení pokojů.
Protože Carlos chce být sám, Regie s Flynn a Alex s Willem protože se chtějí poznat, já dokončila jeho větu tím že my dva máme být spolu.
Hlavou naznačil že jo, řekla jsem že to není problém, možná je to lepší než být s Flynn která by mluvila furt o Regiem.
Luka to potěšilo co jsem řekla, a řekla že je pravda i to samí s klukama ty by zase mluvili buď jen o Flynn nebo o Williem.
A Carlos se aspoň v klidu sám vyspí.
Opatrně jsem se zeptala jestli ho můžu obejmout, odpověděl mi že na to se nemusím ptát.
Obejmula jsem ho, po chvíli jsem řekla že by jsme měli jít do domu.
Oba dva jsme šli, Regi mi pak řekl že učitelce vysvětlili proč jsem nebyla ve škole a že to jak jsme měli dneska hrát odložila až budu v pohodě a budu se na to cítit.
Poděkovala jsem mu a šla najít svého bratra, seděl v kuchyni s Alexem, zeptala jsem se jich na ten jejich super nápad.
Alex z toho měl srandu, a Carlos nevěděl co říct, přišli za námi i kluci, já si mezitím sedla na linku.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.