Tak teď mě zabije, plavala jsme za Alexem který mě zachrání.
Ale to pako mě chtělo taky potopit, nejblíže byl Regie, ten mě jediný nesmí potopit.
Plavala jsem k němu, on jediný s Flynn mě nechtěli potopit, ale Alex s Lukem, Williem a bráchou chtěli.
Luka jsem nějakou chvíli neviděla, ale po chvíli mě stáhl někdo pod vodu.
Já ho fakt uškrtím asi si začnu rozmýšlet jestli spolu chodit nebo ne.
Pak jsme začali vodní bitvu, která nás přestala bavit tak jsme vylezli, a šli na chvíli do pokojů.
Usušila jsem si vlasy, a vzala si kalhoty a mikinu, přesněji Lukovo mikinu protože já si svoji nevzala.
Čekala jsem až se ,,princezna” převlékne a šli jsme pro Carlose, který něco hledal, zeptala jsem se ho co hledá, řekl že hledá máminu fotku, opět.
Pomohla jsem mu ji najít, měl ji pod postelí, ale zajímalo mě proč ji zrovna teďka hledá, řekl že tady byl s mamkou, když jsem tenkrát byla někde se školou tak sem jeli, bylo to pár dní než zemřela.
Já jsem o tom neměla tucha, poprosil mě jestli bych s ním nemohla večer zůstat než usne, řekla jsem že jo.
Objal mě a pak jsme šli ven, já měla oči od slz no a Luk se mě hned ptal co se děje, řekla jsem že nic že půjdeme.
Chvíli jsme čekali až dovalí ostatní, a pak jsme šli někam kam nás kluci zavedli, byl to velký park, kluci se od nás vytratily,a zůstala jsem jen s Flynn a Carlosem.
Flynn se ptala co se děje, tak jsem jí to řekla a Carlos mezitím ten se tam honil se psem jedný paní.
Po asi hodině jsme našli kluky, který byli až moc veselí.
Kdo jim kde nalil a proč se tak střískali, s Flynn nás napadlo je dovést na jeden pokoj a smočit ledovou vodou to by mohlo pomoct.
Jako táhnout 4 kluky a hlídat Carlose bylo vážně záživný.
Po asi půl hodině zastávek s vysmátýma pitomcema jsme se dostali na náš pokoj neboť byl nejblíž, a postavili jsme je k vaně, a hlavu jim namočili v ledový vodě.
Po chvíli se začali probouzet s opilosti, nejdřív se divili co se děje ale pak byli v pohodě.
Zeptala jsem se jich kde se stihli ztřískat, řekli že kousek od toho parku, mluvili všichni přes sebe že jsem to asi ani nechtěla vědět.
Flynn odtáhla Regieho k nám na postel, já jsem vzala Luka, pak i Alexe s Wiliem a hodili je na postel.
Nechali jsme je tam, aby se chvili prospali, mi šli s Carlosem k němu na pokoj a povídali si o tom když tady byl.
A nějak nám nedošlo že jsme neměli oběd, tak jsme si došli ještě pro něco málo k jídlu.
Kolem 4 hodiny jsme šli ke klukům který byli vzhůru, Flynn se jich zeptala jestli jim je líp, Luk ten zdrhl na záchod, přišlo mi že toho vychlastal nejvíc, zbytek kluků bylo v pohodě
Kluky jsme různě odvedli do jejich pokojů, všichni hned usnuli.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.