Zbal se a vypadni

120 5 0
                                    

Odpověděl mi že jak jsme se večer líbali, tak já jsem to ukončila moc rychle a chtěl by dosáhnout toho co chce.
Ale já mu řekla že ne teď, postrčila jsem ho od sebe a odešla do pokoje.
Tam jsem si lehla na postel a koukala na telefon.
Luk byl ještě v koupelně, ale přišla mu zpráva.
Vzala jsem mu telefon a chtěla mu ho donést, jenže se otevřel, všimla jsem si že mu napsala … Carie, koukla jsem se co mu napsala.
Napsala mu: Minule to bylo skvělý co si to někdy zopakovat, jen mi dva.
Vešla jsem do koupelny, a Lukovi jsem řekla ať vypadne,  slzely mi oči, on se mě ptal co se děje byl dost zmatený.
Řekla jsem ať se neptá, vezmi si věci a vypadne.
Já šla do kuchyně za Carlosem, on se ptal co se děje a obejmul mě, řekla jsem že nic.
Po chvíli šel Luk dolů a chtěl jít ke mě, já jsem se k němu otočila zády, a začala jsem brečet ještě víc.
I když je Carlos malej, tak pochopil že s ním nechci mluvit a Lukovi řekl ať odejde.
Tak strašně moc mě to mrzelo.
Vím že Carrie je mrcha ale že je schopná i tohohle, to přehnala.
Vůbec na nic jsem neměla náladu, tak jsem celý den ležela nebo koukala na film.
Večer někdo zazvonil, šla jsem se kouknout kdo to je, byl to Regie.
Otevřela jsem mu a hned ho obejmula, Regie se asi divil proč ale přitáhl si mě ještě blíž.
Kousek se mnou popošel aby zavřel dveře, já se ho po chvíli pustila.
Nejdřív jsem se mu omluvila že jsem se na něho tak vrhla.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat