Seděli jsme tam asi půl hodiny, pak přišel Regie, řekl že Flynn bude v pohodě jen se potřebuje trochu prospat.
Poděkovala jsem mu a obejmula ho, pak jsem si sedla zpátky k Lukovi který mě opět obejmul.
Po hodině přijela teta s Carlosem, když mi ho přivedla řekla že to ještě neví.
To bude super, s tetou jsme se rozloučili a já Carlose vzala k sobě do pokoje.
Tam jsme se mu snažila říct že tátu tu s námi dlouho nebude ale šlo to těžko protože pak utekl dolů do obýváku.
Běžela jsem za ním, sedl si mezi Luka a Alexe abych na něho neviděla.
Snažila jsem se ho vytáhnout ven ale nešlo to.
Tak jsme ho tam nechala a šla do pokoje, lehla jsem si na postel a koukal na fotky.
Jenže po chvíli letěla krabice s fotkama na zem.
Vzala jsem si polštář a brečela, po chvíli ke mě někdo přišel, byl to Luk, kdo jiný.
Snažil se mě uklidnit ale já ho furt odháněla, pak jsem to vzdala, stejně by mě Luk nepustil.
Kdyz jsem byla v klidu řekla jsem že nedokážu přijít i o tátu a nedokážu se postarat ani o bráchu, nedokážu nic.
Luk se mi snažil namluvit že to zvládnu, ale já vím že ne.
Chvíli jsme leželi v posteli dokud jsem se neuklidnila pořádně.
Pak jsme šli dolů za klukama, kdy už Carlos seděl normálně.
Šel ke mě a obejmul mě, snažil se říct že ho to mrzí, jenže tím že brečel mu to moc nešlo.
Řekla jsem že to nevadí, já na tom byla stejně když to bylo s mamkou.
Sedla jsem si na sedačku a Carlos ke mě.
Luk si sedl na druhou stranu ke mě, Alex s Regiem tam něco řešili tak jsme je nechali.
Carlos se po chvíli uklidnil, aby ne když respektive jsem ho měla půl hodiny v objetí, ve kterým i usnul.
Alexe jsem poprosila jestli ho opatrně vezme a odnese ho do pokoje.
Vzal ho a odešel s ním nahoru do pokoje.
Já jsem se kluků zeptala jestli si dají kafe nebo něco, řekli že jen kafe a i pro Alexe.
Když jsem ho připravovala tak se mi zamotala hlava, vím že jsem upustil hrnek a pak i já jsme spadla.
Dál jsem si nepamatovala nic.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.