Během chvilky jsem slyšela Luka u dveří, tak jsem mu šla otevřít, jo a jen aby jste věděli měl na sobě tepláky a tílko, takže jsme myslela že mi asi vypadnou oči.
Šla jsme radši do kuchyně, zeptala jsem se ho jestli chce něco k pití, nechtěl já si vzala aspoň vodu.
Luk seděl v obýváku, sedla jsem si k němu.
Řekla jsme mu ze bych chtěla zazpívat Bright, to nám docela šlo, doufala jsem že mi pomůžou i kluci.
Luk řekl že klidně a kluci budou rádi, pak jsme tu písničku trochu přepsali.
Měli jsme ji přepsanou, já ji šla okopirovat a dát ji Lukovi pro kluky.
Luk se mě zeptal jestli nemám nějaký video kde moje mamka zpívá, řekla jsem že mám.
Sedla jsem si zpátky k němu a opřela se o jeho rameno.
Mobil s videem jsme mu podal, to video mělo okolo 15 minut.
Jenže asi po 5 minutách jsem začala usínat.
Usnula jsem, byla jsme po celém dni unavená.
Cítila jsem jak mě Luk posunul, asi rozkládal sedačku.
Po chvíli si sedl zpátky a on si mě opřel blíž k sobě, a přikryl nás dekou.
Slyšela jsem ho jak říká : Dobrou noc krásko.
To mě potěšilo.
Ráno jsme se probudila, a byla jsem tam sama.
Na stole byl lístek s růží, bylo na něm :Dobré ráno, šel jsem dřív abych to s klukama domluvil, uvidíme se ve škole Luk.
Složila jsem sedačku, šla se převlíct, vzít si věci a udělat ze sebe člověka.
Ovšem když jsem šla kolem okna tak tam opět stál Luk.
Pusou jsem naznačila děkuju a šla zpátky dolů do kuchyně.
Udělá jsme si kafe, a šla si pro ten text a pak pomalu ke škole.
Před školou jsme se potkala s Flynn, pozdravili jsme se a ona mi pak celou dobu než začala hodina říkala o Regiem.
Taky jsem si všimla že tu nejsou kluci, doufala jsem že přijdou na druhou hodinu, protože to mám zpívat na hudebce.
Radši jsem na to nemyslela.
Jenže hodina utíkala až moc rychle, pak když zazvonilo začínal jsem mít nervy.
A akorát na to za mnou přišla učitelka že mám jít.
Koukala jsem jestli náhodou nejdou, nešli.Není moc čas psát, tak aspoň něco. 😉
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomansaPříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.