Luk se totiž snažil uklidit ale moc mu to nešlo,bylo to asi ještě horší, chvíli jsme se mu smála, to asi nebylo dobrý protože řekl jestli mi to vadí tak mu můžu pomoct, já jsem rychle postavila Regieho přede mě aby jsme nemusela.
Zabíjel mě pohledem, asi si začnu hledat nový místo na spaní.
Regie se nestačil divit, pak se zeptal jestli nebude vadit když Flynn někam vezme, řekla jsem že ne, ráda se ji na chvíli zbavím.
Po půl hodině Regie odešel za Flynn, a já radši Lukovi pomohla s tím uklízením.
Prosím pěkně uklízeli jsme to dvě hodiny.
Pak jsme si sedla na sedačku na který jsem po chvíli usnula protože jsem byla unavená.
Dlouho jsem nespala protože jsem se probudila, slyšela jsem někoho řvát, Luk mě zapnutý horor u kterého zařval.
Začala jsem se mu smát, vždycky tvrdil že se hororů nebojí.
On to vypnul a pustil nějaký jiný film na který jsem se koukala taky.
Sedla jsem si blíž k němu a opřela se o něho.
Nijak neprotestoval, ruku mi dal kolem ramen o kterou jsem si opřela hlavu.
Koukali jsme dlouho, já jsme pak řekla že se jen kouknu na Carlose a přijdu.
Carlos už spal, ale viděla jsem Regieho s Flynn a vypadali že mají něco upitu, Regieho asi zabiju, ani jednomu z nás 6 není 18, Carlose nepočítám.
To bude záživný ráno, šla jsme zpátky a Luk spal.
Přikryla jsem ho a šla se rychle osprchovat a lehnout.
Usnula jsem, ráno jsem se probudila a Luk ležel už vedle mě a hrál něco na telefonu.
Pozdravila jsem ho a chtěla vstát ale on mě chytil za ruku a stáhl zpátky.
Zeptala jsem se ho o co mu jde, řekl že se chce pozdravit, ale mi jsme se zdravili, to se mu asi nelíbilo.
Hodila jsem po něm polštář a zdrhala pryč.
On vyběhl za mnou, a chytil mě u dveří, dotáhl mě k posteli, řekla jsem že udělám cokoliv když mě pustí.
Řekl že chce aby jsme to řekli i ostatním,trochu jsem se zděsila.
Nebyla jsem si tím jistá ale vím že to tajit je zbytečný stejně to tuší.
Kývla jsem že klidně, ale teď se jdu převlíct, u Luk šel.
Já jsme pak šla probudit Carlose.
Řekla jsem mu že se za půl hodiny sejdeme na chodbě.
Šla jsem za Lukem, stál na balkoně, já si sedla na židli vedle něho.
Řekla jsem že by jsme jim to mohli říct večer, že by jsme si zahráli flašku a z toho by to nějak vyplynulo, teda představa toho jak uklidňuju Flynn není moc lákavá.
Pak jsme si chvíli něco povídali, když už byl čas šli jsme na chudobu kde byl Carlos, ty dva se přivítali, jsem ráda že si spolu všichni rozumí.
Cestou se k nám připojil zbytek, ovšem Alex ne zabíjel pohledem a já zabíjela Regieho pohledem.
Šli jsme na snídani, řekli jsme že se dneska půjdeme vykoupat, a pak se někam kouknout a večer si dáme flašku.
Dojedli jsme šli jsme se převlíct a vzít si věci.
Šli jsme se koupat do tý přehrady.
Ovšem Alex mě nabral a hodil mě do vody, za ten včerejšek.
Chtěla jsem ho zabít ale Flynn mi to překazila, my dvě jsme odplavali a kluci tam dělali ptákoviny.
Povídali jsme si o včerejšku a pak došlo na to že Flynn s Regiem od rána oficiálně chodí.
Záhadným způsobem se k nám dostal Willie.
Různě jsme kecali dokud po nás nešli kluci, všichni tři jsme plavali někam jinam.
Tím že nejsem nějaký super plavec, tak mě Luk měl docela rychle, snažil se mě potopit ale připlaval Carlose tak mě zachránil.
Kluci dělali blbosti jak malí, já jsem kousek odplavala jen se kochala.
Chvíli na to mě obejmul Luk a ptal se co se děje, řekla jsme že nic že jsem ráda že si rozumí.
On řekl že je to jasný že si rozumí, já jsem řekla tak když jste oba dva jak malý tak aby jste si nerozuměli.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.